Kijken jullie mee?

Gestart door Mimi88, juni 19, 2013, 02:40:01 AM

Mimi88

Lieve allemaal,

Sinds een paar dagen terug van de reis van mijn leven..

De eerste paar dagen alleen waren zwaar, kon moeilijk aarden en alleen zijn. Na enkele dagen gaf ik toe en veranderde alles! Ik vloog als het ware en heb de beste tijd van mijn leven gehad!!! Daar ook een man ontmoet waar ik een hele bijzondere spirituele en ook liefdevolle band mee heb.

De kaarten die ik bij hem trek zijn;

Aas van kelken, Ridder van kelken, schildknaap zwaarden en de pentakels 3

geeft dit aan dat de liefde wederzijds is, verliefdheid maar er even geduld moet zijn?

Hij woont namelijk nog daar, geeft aan dingen af te moeten sluiten voor hij echt bij mij kan zijn, zegt wel heel erg verliefd te zijn. Ben benieuwd wat jullie zien. Intuitief voel ik geen slechte bedoelingen. Maar nogmaals, graag benieuwd naar jullie perspectief, de mijne kunnen misschien wat vertroebeld zijn  :-X :)

Liefs een in de wolken meisje :-*

heleen

Goedemorgen Mimi ;D
aas van de kelken, overstroming van emotie's en geluk. Fijn dat je weer terug bent Mimi.
Het is natuurlijk een prachtige kaart. Gevolgd door de gevoelige ridder van de kelken.Daarnaast de schildknaap van de zwaarden. Daar verschijnen de eerste wolkjes in de lucht.  De kaart van de beginnende communicatie. De schildknaap is daar nog niet zo bedreven in. Hoewel hij het zwanenmeer best kan dansen met de zwaard in zijn handen. Jammer genoeg zal het publiek verstijft toekijken, omdat het gevaarlijk wordt geacht, dansen met een scherp zwaard in je handen. En dan zie ik weer een kaart voor me van zwaarden 3, een prachtige kaart, een kaart die ik vaker heb beschreven

Citaat van: heleen op juni 04, 2012, 16:45:35 PM
aan hatsie.
Zwaarden 3 is niet een enorme slechte kaart. Ik trek hem regelmatig, en dan gebeuren er geen erge dingen.
Ik vind hem op de RW kaarten ontzettend somber overkomen. Maar het zijn wel steken die je hart kunnen beroeren, en meestal wordt dit negatief uitgelegd, maar het kan soms ook best positief zijn.
Bij Rianne heb ik het uitgelegd aan de hand van de kaart uit shadowscape companion  tarot. Hier zie je een mooie zwaan op afgebeeld doorboord met 3 zwaarden. De mooie zwaan moet sterven om de betovering te verbreken, en dan verschijnt er een mooie prins. En dat gevoel heb ik heel vaak bij die kaart.
Heleen

uitkomend op pentakels 3. Plan de campagne, groot overleg, tussen verschillende personen. De munten zijn nog niet gekleurd. de kleren wel. Van zwaarden 3 (die ik erbij heb gehaald, over naar pentakels) van lucht naar aarde. Je zegt dat je net terug bent van een reis, ik zeg de reis is nog maar net begonnen.

liefs
Heleen

Vlinder

hoi Mimi

Aas van kelken, Ridder van kelken, schildknaap zwaarden en de pentakels 3
Ik wil wel een poging doen...

Je kijkt terug op een mooie tijd, en bent verliefd geworden, ook de heer in kwestie laat zich van zijn verliefde kant zien.
De zwaarden page is niet bedreven in het communiceren, en gaat wat onbezonnen te werk, en daar zul je tegen aan lopen, waardoor je het even moeilijk krijgt, de pentakels 3, laat je leren van deze situatie, maar je zult deze oneffenheid goed doorstaan.

Wens je geluk en liefs

Mimi88

Oh lieve Heleen en Vlinder..

Dank dank dank.

Beiden kloppen als een bus!

Communicatie is wanneer deze plaats vind zo mooi, open en gericht op onze persoonlijkheden! Moet ook wel, als je niet bij elkaar bent kun je niet met elkaar naar bed, elkaar aanraken of zien. Lang leve Skype en de sessies duren uren. Echter loop ik er soms tegenaan dat hij zijn gevoel niet volgt, hij is erg voorzichtig, heeft hier zijn redenen voor. Is bang, angstig en maakt daar vanuit rare sprongen. Hij is eerder iemand die het glas leeg ziet dan vol, wanneer ik aangeef hem niet te willen veranderen en te accepteren dat hij zo is (m.a.w. misschien zijn wij het niet voor mekaar vanwege de afstand etc. en ik daar niet tegenin ga) krabbelt hij weer heel hard terug en kan het ineens wel. Dit heeft tijd nodig, vertrouwen etc. maar verder is het perfect! Ik ben benieuwd, hoop dat de reis idd net is begonnen Heleen.. ik vind het heerlijk om zonder angsten verliefd te zijn!! Geniet intens!! Denk niet aan morgen of afstand, maar zit zo in het hier en nu!!

Bedankt meiden, <3