legging voor de dochter:

Gestart door Mllmbrg, juni 17, 2013, 21:10:57 PM

Mllmbrg

Deze middag heeft de dochter 9 kaarten gelegd en mijn interprettatie gevraagd;
Kijken jullie effe mee?
Hond     - Lelie    - Vogels
Anker    - Sleutel - Vissen
Wolken  - Hart - Boek

Volgens mij dus allemaal positieve kaarten op de wolken na maar dat kan ik toeschrijven aan haar liefdesbreuk begin dit jaar (wolken en hart)
Ze weet wat ze wil en heeft de sleutel in handen om iets van haar toekomst te maken e ze zal financieel slagenm.a.w ze zal wel degelijk een job vinden.
Anjer - Wolken en vissen: 3 kaarten met water dus misschien komt haar droom wel uit en slaagt ze erin om brandweervrouw te worden (ze is momenteel bezig met de ingangsexamen)
wolken - hart - boek: na de breuk van vorig jaar komt er een nieuwe nu nog geheime liefde op de proppen.
Maar sleutel - lelie - vogels staat voor helderziendheid, dit kan ik bij haar toch niet plaatsen.
Vogels - vissen - boek: ze gaat nog verder studeren?

Een prettige avond
Muriel

Mllmbrg

ALs we enkel de  eerste kaarten nemen, geeft dit
Sleutel - Lelie - Hart = BEER/Mc Sleutel
Brief - Hond - Schip
Ruiker - Berg
Sleutel

Gunstige kaarten zoals ik al zei:
Brief van een vriend ivm een reis
Ruiker - berg: alles komt goed na een moeilijke periode
Ze vind voor alles wel een oplossing, ze moet gewoon in zichzelf geloven

zoeits??
groetjes

Mllmbrg

Goedemiddag;

Dagkaarten van de dochter:
Beer - Muizen - Ruiker = Roede
Klaveren - Maan - Tuin
Vissen - Sterren
Vos
Mc: Maan

Buiten de muizen, roede en Vos allemaal positieve kaarten, denk ik toch.
==> Roede/Maan = Ruzie op de werkvloer, zwart werk
stress om werk te vinden maar financieel komt het goed?

GRaag jullie menig.
Groetjes

Mllmbrg

En daar is de roede weer:

Roede - dame - doodskist = Vogels/MC Dame
Huis - Ruiter - Tuin
Boom - berg
Boek

Wordt ze ziek?
Ze krijgt thuis nieuws over....., eventuele verder studie?
Moeilijk studie on de gezondheidszorg?

Groetjes
Mllmbrg

Sweetie

Muriel,
Strijdvaardig zijn thuis , kan een conflictje zijn omdat de dame wat stress heeft door iets nieuws die ze moet doen
Komt er iets moeilijks aan om te leren ..

Suus

Nathalie

Roede - dame - doodskist = Vogels/MC Dame
Huis - Ruiter - Tuin
Boom - berg
Boek

een relatie verbreking
het naar huis terug keren
beetje in dipje zitten ( dus warmte en liefde en steun nodig ) haar studies kunnen eronder lijden ?

indien het  ZE GEEN RELATIE GEEFT EN wel studeerd en dus  over studies gaat, dan ziet het er niet zo positief uit ! herexamen zal ze moeten doen waar ze tegenop zal zien ? ???

??? ??? Ik probeer maar alvast veel sterkte toegwenst wat het ook mag zijn voor jou dochter

Mllmbrg

Goedmorgen;

strees misschien wel daar de examens erop zitten................. normaal geen problemen wat die resultaten betreft maar ze heeft uitslag grekregen van haar ingangsexamen voor de brandweer en ze is niet weerhouden dus haar toekosmtplannen vallen in het water en nu weet ze niet wat ze verder moet.
Verder studeren is financieel bijna onmogelijk dus zou ze een richting willen waar je betaald wordt terwijl je studeert maar die zijn niet evident. Politie en brandweer vallen er al van tussen.
Ze woont nog steeds bij mij.
Mercieks allebei :-)
mllmbrg