Dagkaarten voor vriendin

Gestart door Mllmbrg, juni 13, 2013, 18:26:46 PM

Mllmbrg

Goedenavond

Graag even jullie advies voor deze legging'
Anker - beer - Berg = anker
Vos - kruis - tuin
Vos - tuin
Vissen
Mc=

Prettige avond
Muriel

Sweetie

Hallo Muriel

Anker - beer - Berg = anker
Vos - kruis - tuin
Vos - tuin
Vissen
Mc=
Een moederfiguur houdt zich vast aan oude waarden , deze moet ze eens gaan behandelen en nieuwe ideeen gaan uitvoeren , ze zou problemen kunnen krijgen doordat ze volledig vast zit , het gaat haar niet goed en kan een bedrog niet afsluiten daardoor blijft ze hangen en komt ze geen meter verder , het vreet aan haar gemoed

Suzy

Mllmbrg

Goedemorgen Suzy;

Volledig juist!
Voor haar had ik trouwens de 9kaart legging gedaan (ook op het forum gezet) een week geleden.
Ze heeft al 6 jaar een knipperlicht relatie met haar vriend. Momenteel is het terug gedaan maar hij blijft steeds maar smsjes sturen om het opnieuw te proberen maar éénmaal ginder (want zij moet steeds naar zijn huis verhuizen) moet ze zich praktisch volledig wegcijferen en steeds voor hem klaar staan....
Het klikt trouwens ook niet met hem en haar kinderen waardoor ze ook steeds tussen hen moet kiezen.
Uiteindelijk houdt ze dat niet vol en springt de relatie terug af.
Ze weet uiteindelijk niet wat ze moet doen, teruggaan of deze keer voet bij stuk houden.
Gisteren had ik ook een 9 kaart legging gedaan en dit waren de kaarten:
Vogels - Anker - Beer
Toren - Hond - Tuin
Berg - Kind - Vos

Groetjes
muriel

Sweetie

Hallo Muriel

Vogels - Anker - Beer
Toren - Hond - Tuin
Berg - Kind - Vos

Ja ze trekt zich terug ze wikt en weegt wel voortdurend en dat is de moeilijkheid , ze heeft te weinig zelfvertrouwen , zaken die vast lopen , ook als moeder , de kinderen of iemand die erg van haar profiteerd (vos), ze zoekt een houvast maar ze laat zich rond de tuin leiden wat dan ook lijden zal betekenen...  als ze blijft verder doen , ze zal nog meer bedrogen worden door die vriend in de toekomst.

Suzy

Mllmbrg

Dank je wel Suzy

Haar dagkaartjes voor vandaag (ik weet wel niet of de methode goed is, ik schud de kaarten met de vraag om mij de kaarten te geven die ze nodig heeft. ik blij dan schudden tot er 3 kaarten uitvallen of omdraaien, ik zie zo niet direct een andeer methode als ze niet aanwezig is....)
Vogels - Vissen - Wolken = STER
Zeis - Huis - Weg
Vos - Boek
Huis MC: HUIS
(zojuist getrokken en nog niet verder gekeken)
Groetjes
Muriel

Sweetie

Muriel en als er dan geen kaarten uitvallen ?? dan blijf je de ganse dag schudden ? ( hihihi)

Wij wassen de kaartjes , doen ze samen en schudden ze en dan lag je ze open in een waaier ( met de tekening naar beneden) en dan haal je 3 kaartjes eruit ..

Vogels - Vissen - Wolken = STER
Zeis - Huis - Weg
Vos - Boek
Huis MC: HUIS
(zojuist
Je wind je op door iets wat plots gebeurd , moeilijkheden verdwijnen en er worden je zaken duidelijk, je zal eens een andere visie moeten doornemen om een ander pad op te gaan , ben je bezig met een studie ?...

Suzy

Mllmbrg

Goedemorgen,

Ze wil/kan dit wel inzien, maar het aanvaarden en er nu ook al werkelijkiets aan doen, is misschien wat veel gevraagd; Ze wil in elk geval al eens gaan kijken omeen cursus te volgen; De eerste stap is gezet, zou ik zo zeggen
Kaartjes van vandaag met mijn methode zoals altijd: eerst kwamen de Vissen eruit, toen de wolken en toen vielen er drie uit het pak: Klaverbladen - brief - boom.
Welke moet ik nu behandelen?
Ik ben geneigd van de drie laatste te nemen maar daar spreken ze elk: als de wolk nabij is.... en die was er inderdaad..
Misschien overgaan naar de 5-legging?

Prettig weekend
Groetjes
Mllmbrg

Mllmbrg

ALs ik de 5 kaarten samen neem zou ik zeggen==> Er komt een einde aan de periode van financiële moeilijkheden en ze krijgt goed nieuws over een ziek iemand;
Nu weet ik dat haar moeder zwaar dementerend is en in een verzorgingstehuis zit en dit natuurlijk een zware financiële belasting is. (en tevens in een gerechtsprocedure zit daar haar broer (van de vriendin) niet wil mee betalen in de kosten van de moeder)

Groetjes
Mllmbrg

Mllmbrg

Goedemiddag;

Deze keer heb ik het ancers geprobeerd, ik heb haar per mail 3 cijfers laten doorsturen (ze kent de nummers van de kaarten totaal niet)
Ze gaf mij 11-8-16, niet echt mooie kaarten volgens mij;
Roede - Doodskist - Sterren = ANKER
Toren - Hart - Beer
Slang - Schip
Zeis
MC:HUIS

GRoetjes

Sweetie

haha ja Muriel , heb ik ook nog gedaan !
Roede - Doodskist - Sterren = ANKER
Toren - Hart - Beer
Slang - Schip
Zeis
MC:HUIS

Teruggetrokkenheid, emotioneel zijn en echt aan de vooruitgang moeten werken , ze vind het goed zoals het nu is , ze houdt niet van en omwentelig omdat ze schrik heeft

Suzy

Mllmbrg

Goedemiddag;

Haar kaartjes voor vandaag (blijven volgens mij nog steeds in dezelfde trend)
Doodskist - Hond - Toren = RUIKER / BOOM
Boek - Ruioter - Heer
Brief - Dame
Tuin

Groetjes

Sweetie

Mllmbrg

Sorry Suzy,
neen, ik kan er geen touw aan vast knopen, ik vind geen combinaties tussen de kaarten onderling
Ik weet dat ze gisteren opnieuw een sms van die vriend gekregen heeft en misschien dat ik mij daardoor niet wil laten leiden, of slaan  ruiter en heer daar misschien toch op?
Ruiker & boom: goede afloop van iets,
doodskist - hond -toren: einde van haar job bij een vrien(in)?
boek - ruiter - heer: een geheime boodschap van een heer?
Brief - dame - tuin: goed nieuws van een vriendin?

groetjes
muriel

Sweetie

De vriendin heeft een bericht gekregen van die vriend = brief - dame - tuin , tuin staat oook voor uitnodiging

Doodskist - Hond - Toren = RUIKER / BOOM
Boek - Ruioter - Heer
Brief - Dame
Tuin
Die vriend verzwijgt bepaalde zaken (kist - boek - hond) ,ze voelt dit aan door met de heer te communiceren en daardoor trekt ze zich terug , ze moet meer aan zichzelf gaan denken ( ruiker - boom ) aan haar eigen leven ( boom ) , ze zal keuzes moeten maken ( schoppen 6 = toren)

Suzy

Mllmbrg

Goede avond

Haar kaarten voor vandaag:
Doodskist -Kind - Sterren = Ruiter/ MC Ruiker
Berg - Dame - Ooievaar
Vos - zeis
Hart

Ze gaat goed nieuws krijgen in verband met de kinderen, (examens tot een goed einde gebracht)
Maar eveneens problemen met een kind
Vos - Hart: oppassen in de liefde
Ze zou ook meer aan zichzelf moeten denken;
Groetjes