Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Geest

Gestart door frommeltje, juni 04, 2013, 13:09:55 PM

frommeltje

Hallo,

Mijn droom:

Ik zit met mijn man aan tafel.Ik zie ineens een kopje uit zichzelf verschuiven.Mijn man en ik kijken elkaar aan en weten dat dit wel een geest moet zijn die dit doet.
Er schuiven nog meer dingen uit zichzelf over de vloer.Ik sta op en roep,GA NAAR HET LICHT!
Ik roep dit een paar keer.
Ik word wakker,klein beetje angstig....

Iemand enig idee wat deze droom me wil vertellen.
Bedankt en groetjes....

Ricca

Lieve From,

In dromen kan alles, dus er kunnen ook kopjes over een tafel schuiven. Dat wil nog niet zeggen dat er duistere krachten spelen. Toch lijk jij dat in de droom te geloven, want je roept: "Ga naar het licht!" Maar eigenlijk roep je dat naar je eigen angst. Misschien heb je in het waakleven iets gehoord, gezien (film) of gelezen over geesten die dingen laten bewegen en dat je ze dan naar het licht moet sturen... en heb je dat eng gevonden...

De beweging komt niet van buitenaf. Als ik zonder jouw angst naar de droom kijk, zie ik gewoon een symbolisch beeld dat laat zien dat er 'dingen' tussen jou en je man in beweging zijn. Bijvoorbeeld op gevoelsgebied (kopjes kunnen vloeistof bevatten). En dat maakt je een beetje bang.

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

frommeltje

Hoi Ricca,

Wat mooi dat je dat toch allemaal kan zien in een droom.
Het laatste wat je geschreven hebt klopt zeker,dingen tussen mij en mijn man,op gevoelsgebied.
Heel erg bedankt voor je uitleg.

Groetjes.....