Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

mooi

Gestart door Vlinder, mei 26, 2013, 18:37:57 PM

Vlinder

Precies 13 maanden nadat mijn vader zijn reis op aarde beeindigde en een nieuwe reis begon heb ik het volgende gedroomd afgelopen nacht;

ik werk als verzorgster bij een groep ouderen, die eigenlijk niet alleen gelaten kunnen worden,
ze zijn dementerend en onrustig.
Ik regel even vervanging om naar een andere ruimte te lopen en even bij m,n vader te kijken.
Mijn vader is stervende, ligt in een ziekenhuisbed te slapen.
Ik vraag de verzorster even bij me, we spreken over m,n vader,
dat hij eindelijk rustig is en er tevreden bij ligt, ik wil mijn zorgen aan haar toevertouwen,
ik kan nl nu niet meer op hem letten, ik kan haar (verzorster) niet goed zien, maar ze is er wel,
ze voelt zacht, warm en vertrouwd, liefdevol zelfs naar mijn vader toe.
Ze accepteert wat ik haar vraag, en gaat dan naast mijn vader in bed liggen.
Ik kijk een beetje verrast, maar dan kijkt mijn vader mij aan, met heldere ogen knikt hij naar mij,
lacht en grijns mij toe en kruipt met volle overgave tegen haar aan.

:D mooi...

DroomBode

Inderdaad een mooie droom Vlinder; ik denk dat deze droom een einde van een periode van rouwen en verwerken symboliseert! Dertien is het getal van transformatie en de band met je vader lijkt nu naar een hoger plan opgetrokken te zijn. Je hebt of krijgt er steeds meer vrede mee...
De groep ouderen (dementerenden) staan symbool voor je eigen onrust en gedachten over het verlies die je nu een plaats hebt gegeven en los mag laten, je gaat naar een andere kamer; een ander zijnsniveau...

Liefs,
DB 

Edit: heb eigenlijk sterk het gevoel dat je dit allemaal al weet... ;)

Sweetie

Vlindertje