Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

mooi

Gestart door Vlinder, mei 26, 2013, 18:37:57 PM

Vlinder

Precies 13 maanden nadat mijn vader zijn reis op aarde beeindigde en een nieuwe reis begon heb ik het volgende gedroomd afgelopen nacht;

ik werk als verzorgster bij een groep ouderen, die eigenlijk niet alleen gelaten kunnen worden,
ze zijn dementerend en onrustig.
Ik regel even vervanging om naar een andere ruimte te lopen en even bij m,n vader te kijken.
Mijn vader is stervende, ligt in een ziekenhuisbed te slapen.
Ik vraag de verzorster even bij me, we spreken over m,n vader,
dat hij eindelijk rustig is en er tevreden bij ligt, ik wil mijn zorgen aan haar toevertouwen,
ik kan nl nu niet meer op hem letten, ik kan haar (verzorster) niet goed zien, maar ze is er wel,
ze voelt zacht, warm en vertrouwd, liefdevol zelfs naar mijn vader toe.
Ze accepteert wat ik haar vraag, en gaat dan naast mijn vader in bed liggen.
Ik kijk een beetje verrast, maar dan kijkt mijn vader mij aan, met heldere ogen knikt hij naar mij,
lacht en grijns mij toe en kruipt met volle overgave tegen haar aan.

:D mooi...

DroomBode

Inderdaad een mooie droom Vlinder; ik denk dat deze droom een einde van een periode van rouwen en verwerken symboliseert! Dertien is het getal van transformatie en de band met je vader lijkt nu naar een hoger plan opgetrokken te zijn. Je hebt of krijgt er steeds meer vrede mee...
De groep ouderen (dementerenden) staan symbool voor je eigen onrust en gedachten over het verlies die je nu een plaats hebt gegeven en los mag laten, je gaat naar een andere kamer; een ander zijnsniveau...

Liefs,
DB 

Edit: heb eigenlijk sterk het gevoel dat je dit allemaal al weet... ;)

Sweetie

Vlindertje

Wat een mooie droom en wat fijn Droombode dat jij dit zo goed uitleggen kan , proficiat voor jou ook !

Zalig dat hij even grijnst .. alsof hij zegt .. doe maar kleine meid van me ... ik stel het uitstekend !

Liefs,
Suus

DroomBode

Dank je wel Suus!  ;)

Liefs,
DB

Vlinder

Lieve DroomBode je hebt het goed, ik weet het allemaal, het was gewoon zo mooi, daarom wilde ik het delen.
het fijne is dat ik er naar toe gedroomd heb, m.a.w, verschillende dromen die het proces van mijn vader aan gaven, en ik zie dit als een groot geschenk.
heb een paar van die dromen hier gedeeld, maar de voorlaatste niet.
In die droom had hij al een rustige fase bereikt, en had hij uitzicht op een prachtige horizon met een winkel waar  met grote lichtgevende letters het woord "' engelen"' stond.
Nu is hij thuis... het ontroerd me met grote mate.

Wat betreft de dementerende mensen, ben ik het ook met je eens, een kleine aanvulling is nog dat ik in werkelijkheid dit werk jaren heb gedaan  :D

Mooie he, echt precies 13 maanden later op de dag af.... schitterend...

Lieve Susy, die grijns, dat is een prachtig cadeau... Dank jullie wel. :-*

DroomBode

Citaat van: Vlinder op mei 28, 2013, 13:00:33 PM
Lieve DroomBode je hebt het goed, ik weet het allemaal, het was gewoon zo mooi, daarom wilde ik het delen.
het fijne is dat ik er naar toe gedroomd heb, m.a.w, verschillende dromen die het proces van mijn vader aan gaven, en ik zie dit als een groot geschenk.
heb een paar van die dromen hier gedeeld, maar de voorlaatste niet.
In die droom had hij al een rustige fase bereikt, en had hij uitzicht op een prachtige horizon met een winkel waar  met grote lichtgevende letters het woord "' engelen"' stond.
Nu is hij thuis... het ontroerd me met grote mate.

Sterker nog; nu denk ik persoonlijk dat hij een Engel geworden is...  :D

Wat betreft de dementerende mensen, ben ik het ook met je eens, een kleine aanvulling is nog dat ik in werkelijkheid dit werk jaren heb gedaan  :D

Dat is tevens dus de manier van je onderbewuste om het in symbooltaal zo duidelijk mogelijk naar jou toe te communiceren. Je bent daarmee vertrouwd en het is herkenbaar, zeg maar... Het moment dat jij namelijk in die andere ruimte de verzorgster bij je vroeg, kwam dat verzorgende deel in jouw zelf die jou nu zorg kon bieden je te hulp; ze nam je zorgen mee. Daarom zag je haar niet maar voelde je haar.

Mooie he, echt precies 13 maanden later op de dag af.... schitterend...

Lieve Susy, die grijns, dat is een prachtig cadeau... Dank jullie wel. :-*

Het is inderdaad een prachtig cadeautje wat je daar gehad hebt. Ik heb alleen nog een vraagje: Heb jij je vader in zijn laatste fase op een intense manier verzorgd soms?

Vlinder

DroomBode...
wat regeer jij mooi, op de inhoud, fijn hoor...
Ja ik heb hem verzorgd en zeker het laatste stuk, tot aan de allerlaatste zorg aan toe  ;)

Liefs Vlinder

DroomBode

Mooi...  :D Op een mooiere manier bedankt worden kan niet!

Liefs,
DB

Vlinder

Helemaal mee eens  ;)

Liefs vlinder

Sweetie

:) zalig , ik geniet er mee van !