Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vissen

Gestart door mieke, mei 22, 2013, 12:07:45 PM

mieke

ik lag in bed en keek door het raam en zag een aal in de lucht voorbij glijden ik riep mijn man en ook hij zag het ,dan opeens waren er allemaal vissen in de lucht van grote tot kleine gekleurde de hemel stond er vol van ,ze zwommen vooruit maar dan zonder water heel raar !weet iemand wat uitleg grt mieke
MIEKE

Ricca

Lieve Mieke,

De lucht is het element van de geest. De vissen zwemmen in je geest en dat is helemaal niet raar hoor. Je hebt gewoon een rijke verbeelding en een rijk droomleven. Maar dat wist je al. :)

Kijk eens naar de vis die uit de beker van Bekers Schildknaap opduikt. Dat is ook zo'n verbeeldings-droom-vis.

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

DroomBode

Wil me er wel aan wagen Mieke...  ;)

Heb je een drukke periode achter de rug en moet je rust nemen? Je ligt in bed en door het raam (venster v/d ziel) kijk je naar de lucht (de geest, het mentale) en ziet een aal voorbij glijden/kronkelen. Palingen zijn slijmerige, moeilijk vast te pakken dieren, slangachtig zelfs; aaseters. Is er iets wat je ontgaat/ontglipt in je denken; iets wat je niet vast kunt pakken of je vinger op kunt leggen? Wacht, je roept je man erbij, hulp? En opeens waren het veelkleurige vissen (vissen kunnen voor spirituele boodschappen en inzichten staan. De vissen zwemmen vooruit (dus er zit vooruitgang in). Het (wat dat ook mag zijn, dat mag jezelf invullen... ;D) lost zich vanzelf op...

Dit is wat in me opkomt Mieke; hoop dat je er wat aan hebt...

groet,
DB

DroomBode

Leuk Ricca... ;D ;D ;D

bijna gelijktijdig gepost.

Ricca

Ja, die andere jij was jou net voor... :P ;D
From Ricca with Love

DroomBode

mieke

hallo ricca en droomBode  :D
heel erg bedankt allebei voor het duiden van mijn droom ,en ja ricca ik zal wel een rijke verbeelding hebben zeker  ;D maar ja droomBode ik heb het heel druk want we gaan namelijk zaterdag op vakantie  :P en die aal staat misschien voor een sluw persoon in mijn leven die me niet zoveel gunt ,toch erg bedankt warme grt voor beiden  :-*
MIEKE

DroomBode

Wie weet Mieke, het is altijd nog zo dat we zelf onze dromen het beste kunnen duiden. Dus als je gevoel je dat zegt kan dat wel eens heel goed mogelijk zijn. Fijne vakantie alvast!

:-*

Ricca

Fijne vakantie, Mieke! :)
From Ricca with Love

mieke

ja dank u allebei  ::) :-*
MIEKE