Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 3

Gestart door kreeft, mei 18, 2013, 19:49:23 PM

kreeft

kaartje voor Lief,

Zigeunerkaart De militair

Dominatie en bazigheid voeren de komende tijd de boventoon in jouw leven. Maar ben jij degene die zich daaraan moet onderwerpen of ben jij zelf degene die de touwtjes stevig in handen heeft ?

Mocht dat laatste zo zijn dan kun je je afvragen of je tevreden bent met je verheven positie. Maar ook als je je onderworpen voelt is het misschien tijd om daar iets aan te doen...

Zigeunerkaart De militair kort uitgelegd:

Militair gezag, politiek, rechtbank. Gezagdragers. Personen die een uniform dragen. Deze kaart staat voor bazigheid.

:-*

kreeft

kaartje voor mezelf,

Zigeunerkaart De weduwe

Soms heb je het gevoel dat de hele wereld je in de steek laat. Deze kaart is daar het symbool van. Maar weet dan dat wat een rups het einde van de wereld noemt, voor een vlinder de geboorte is.

Na winter volgt lente.

Zigeunerkaart De weduwe kort uitgelegd:

Alleenstaande dame of weduwe. Verlatenheid en eenzaamheid. Je kunt deze kaart ook opvatten als een soort lustige weduwe die schikt zich in het alleenzijn.

:)

Sweetie

Hahaha Kreeftje,
ik heb inderdaad een geschenkje gekregen vanmiddag  :D,
Deze van 13 juni is dus uitgekomen  :D

Dank e wi  :-*

Lief

Dank Kreeftje,

Weer de militair, het blijft maar terugkomen.....

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

kaartje voor Lief,

Zigeunerkaart De dood

Veel mensen zien deze kaart als een voorspelling over een overlijden in de directe omgeving. Dat is niet direct de eerste betekenis van deze kaart.

Oude deuren moeten dicht voordat nieuwe deuren open kunnen. Dat is de essentiele betekenis die deze kaart je wil geven. 

Zigeunerkaart De dood kort uitgelegd:

Een einde, afscheid. Een afsterven. Nieuw begin.

grtj  :)

kreeft

kaartje voor suus

Zigeunerkaart De reis

Niemand staat stil. Iedereen is altijd op reis. Dus zo heel veel betekenis valt er niet af te leiden uit deze kaart.

De kaart kan erop duiden dat je je vertrouwde omgeving (werk, huis, partner) de komende tijd gaat verlaten, op zoek naar een nieuwe horizon.

Zigeunerkaart De reis kort uitgelegd:

Kleine of grote uitstappen, reizen, belevenissen. Deze kaart staat ook voor meditatie en innerlijke ervaringen.

grtj

kreeft

kaartje voor mezelf,

Zigeunerkaart De droefheid

Regen en sneeuw horen net zo goed bij het weer als zon en warmte. Het een kan niet zonder het ander. Met emoties is dat feitelijk hetzelfde.

De periode van verdriet en pijn wijst je erop dat het leven bestaat uit twee kanten van dezelfde medaille. Morgen zal het beter gaan. Of anders overmorgen.

Zigeunerkaart De droefheid kort uitgelegd:

Verdriet, leed, pijn, het niet meer zien zitten. Deze kaart staat ook voor angst en radeloosheid.

grtj

Sweetie

Ewel Kreeftje , ik weet niet wat er komt maar die kaart is een bevestiging , ik zie iets liggen over weggaan , over veranderingen maar kan nog niet goed plaatsten
Bedankt Kreeftje  :-*

Lief

Hoi Kreeftje,

Dank voor je kaartje weer.

Inderdaad een einde en een nieuw begin. Herexamen is niet goed gegaan. Hij moet nu weer een jaar vullen en kijken of hij aan het eind van dat jaar nog een keer examen kan doen. Weer een jaar verloren. Zo sneu.
Ik weet dat ik het niet mag roepen, maar er gaat zoveel fout de laatste tijd dat je zo'n verlangen hebt dat het eens goed gaat voor de kinderen. Ik heb ff geen zin en fut meer....

Liefs, Lief :-*

kreeft

ja, Lief, ik snap helemaal wat je wilt zeggen,  :-X
neem rust en het heeft geen zin om er nu je hoofd op te breken, het is nu eenmaal zo, dus volgende keer beter  ;)
morgen is een andere dag  8)

:-* :-* dikke knuffel Lieffie

Lief

Dank Kreeftje,

Ik weet het....maar soms is er die druppel waarna je denkt krijg allemaal de rambam maar....

Morgen inderdaad weer een nieuwe dag.

Liefs, Lief :-* :)

kreeft

kaartje voor mezelf,

Zigeunerkaart De reis

Niemand staat stil. Iedereen is altijd op reis. Dus zo heel veel betekenis valt er niet af te leiden uit deze kaart.

De kaart kan erop duiden dat je je vertrouwde omgeving (werk, huis, partner) de komende tijd gaat verlaten, op zoek naar een nieuwe horizon.

Zigeunerkaart De reis kort uitgelegd:

Kleine of grote uitstappen, reizen, belevenissen. Deze kaart staat ook voor meditatie en innerlijke ervaringen.

grtj

kreeft

kaartje voor suus,

Zigeunerkaart Het kind

Deze kaart kent twee betekenissen. Aan de ene kant wijst deze kaart erop dat stampvoeten en met een pruillip verlangen dat je je zin krijgt, een vorm is van kinderlijk gedrag dat je niets brengt.

Aan de andere kant staat deze kaart voor de onbevangenheid en onbekommerdheid van kinderen. Probeer het kind in jezelf, en die onbevangenheid, terug te vinden. Daartoe roept deze kaart je op.

Zigeunerkaart Het kind kort uitgelegd:

Symboolkaart voor kinderen. Eigen kinderen, adoptiekinderen, zwangerschappen of geboortes. Deze kaart kan ook staan voor onverantwoord, kinderlijk gedrag.

grtj

kreeft

kaartje voor lief,

Zigeunerkaart Het huwelijk

Je kunt verbondenheid verwachten in je leven. Dat is wat deze kaart jou voorspelt. Dat kan verbondenheid zijn op spiritueel vlak, of in de liefde of puur zakelijk.

Maar geen enkele verbintenis is voor eeuwig. Zelfs de meeste huwelijk niet. Staar je daarom niet blind. 

Zigeunerkaart Het huwelijk kort uitgelegd:

Het huwelijk, de vaste relatie, het samenwonen. Deze kaart staat voor overeenkomsten, verbintenissen, contracten. Niet alleen in de liefde.

grtj

Nathalie

hey

Ik wel ook wel eens proberen ,waar kan je een kaartje trekken  :D