Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 3

Gestart door kreeft, mei 18, 2013, 19:49:23 PM

kreeft

kaartje voor mezelf,

Zigeunerkaart Het huis

Het huis vormt de basis. Dat is waar je veilig bent. Dat is waar je naar toe gaat als je geborgen wilt zijn. Deze kaart duidt erop dat je behoefte krijgt aan rust.

Maar bovenal toont deze kaart dat je warmte wilt. Iemand (of meerdere iemanden) die jou koesteren en warm houden. Sta ervoor open en het komt naar je toe.

Zigeunerkaart Het huis kort uitgelegd:

Huiselijke omstandigheden. Jouw huis en thuis. Deze kaart staat voor nestwarmte, familie, veiligheid, geborgenheid. Totale vitaliteit.

grt  :)

Sweetie

Het denken Kreeftje ,
Mijne wasmachine draaid niet meer en mijn gordijnen zitten erin , dat is dus met de hand verder doen ..

Ja ik ben tevreden ... dat ik ze met de hand mag doen  ::) ( optimisme ) of niet ...? hahaha ( pessimisme )
Bedankt Lieverd  :-*

Lief

Dank Kreeftje,

De 2e keer in korte tijd dat ik deze krijg. Ik ga het eens in de gaten houden. Heeft vast te maken met de komende rechtzaak van mij zoon....

groetjes, Lief :-* :)

Look for the answer inside your question...

kreeft

kaartje voor Suus

Zigeunerkaart Het geld

Alles draait om geld, lijkt het wel. Maar is dat wel zo? Is geld belangrijk? Of heeft de waarde die geld heeft te maken met de waarde die jij eraan geeft?

Deze kaart duidt er in ieder geval op dat geld, op watvoor manier dan ook, de komende tijd een belangrijke rol in jouw leven zal gaan spelen.

Zigeunerkaart Het geld kort uitgelegd:

Deze kaart staat voor geld, waardepapieren, kasbons, obligaties. Ook kluis of safe.

grtj

kreeft

kaartje voor Lief,

Zigeunerkaart Het geluk

Deze kaart wijst je erop dat je de komende tijd meer dan in het recente verleden geluk kunt verwachten. Het kan betekenen dat aan een lange periode van misere eindelijk een eind komt.

De kaart kan er ook op wijzen dat je iets of iemand tegenkomt op je pad waardoor je leven een positieve verrassende wending zal nemen.

Zigeunerkaart Het geluk kort uitgelegd:

Deze kaart staat voor voorspoed, geluk, mazzel. Positieve omwenteling.

grtj

kreeft

kaartje voor mezelf,

Zigeunerkaart De geestelijke

Welke rol heeft spiritualiteit voor jou in je leven ? Deze kaart wijst erop dat je geestelijk leven de komende tijd belangrijker voor je wordt.

Wanneer je je open opstelt en je geest opent, zul je zien dat je daarvoor beloond wordt met mooie ervaringen en inzichten.

Zigeunerkaart De geestelijke kort uitgelegd:

Jouw gids (innerlijke) of engelbewaarder. Jouw intelligentie, geestesleven. Een wijs persoon. Deze kaart staat voor alles wat met religie te maken heeft.

grtj

Sweetie

Ooo
Er mag wel een soetje bijkomen  :D

Dank je Kreeftje  :-*

Lief

Ow Kreeftje,

Wat een mooie kaart weer! Dank :-*

Cross my fingers voor mijn zoon zijn examenuitslag. Zou zo heerlijk zijn als hij het heeft gehaald.

Liefs, Lief :-* :)

kreeft

:D mooie kaarten vandaag, ja, voor ons drie,
ik zal mee duimen hoor Lief,  :-*

grtj  :D

kreeft

kaartje voor Suus,

Zigeunerkaart Onverwacht geluk

Deze kaart voorspelt voor alles een financiele meevaller. Hoewel geld niet gelukkig maakt, duidt deze kaart erop dat je voordeel kunt verwachten.

Maar pas op: onverwacht komt je nooit zomaar aanwaaien. Volgens de kosmos heeft alles een prijs. Ben je bereid om die te betalen?

Zigeunerkaart Onverwacht geluk kort uitgelegd:

Deze kaart staat voor winsten, meevaller, kansspelen

grtj  :)

kreeft

kaartje voor Lief,

Zigeunerkaart De dief

Verlies is niet leuk. Het hoort bij het leven, maar het is op geen enkele manier te zien als een postieve ervaring. Weet dat je niet kunt vasthouden wat verloren is.

Verlies en acceptatie horen bij elkaar. Pas als je kunt accepteren dat je iets of iemand verloren hebt, open je de deur naar nieuwe mogelijkheden. Sluit af wat je kwijt bent. Dat is waar deze kaart je toe oproept.

Zigeunerkaart De dief kort uitgelegd:

Deze kaart staat voor oneerlijkheid, diefstal, inbraak. Een verlies. Materieel verlies of verlies in de liefde, verlies van status, enz...

grtj

kreeft

kaartje voor mezelf,

Zigeunerkaart Het huwelijk

Je kunt verbondenheid verwachten in je leven. Dat is wat deze kaart jou voorspelt. Dat kan verbondenheid zijn op spiritueel vlak, of in de liefde of puur zakelijk.

Maar geen enkele verbintenis is voor eeuwig. Zelfs de meeste huwelijk niet. Staar je daarom niet blind. 

Zigeunerkaart Het huwelijk kort uitgelegd:

Het huwelijk, de vaste relatie, het samenwonen. Deze kaart staat voor overeenkomsten, verbintenissen, contracten. Niet alleen in de liefde.

grtj

Sweetie

Amai Kreeftje ..

Ik zal het u laten weten !!!
Bedankt wi maatje  :-*

Lief

Dank Kreeftje,

voel me inderdaad beetje verloren. Had gehoopt op een beetje geluk voor mijn zoon. Ik gun het hem zo!

Liefs, Lief :)

kreeft

kaartje voor Suus,

Zigeunerkaart Het geschenk

Je mag iets van iemand verwachten. Dat is wat deze kaart jou duidelijk wil maken. Maar wat voor cadeau je kunt verwachten, en van wie, is onduidelijk.

Verwacht niet iets groots. Het is de kunst om blij te zijn met de kleine dingen die het leven aan je geeft. Wees daar dankbaar voor.

Zigeunerkaart Het geschenk kort uitgelegd:

Geschenken zowel van financiele of andere aard. Ook bloemen horen daarbij. Iemand doet jou een plezier.

:-*