Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 3

Gestart door kreeft, mei 18, 2013, 19:49:23 PM

Lief

Dank Kreeftje,

Inderdaad deze dagen erg met mijzelf bezig. Moet deadline voor examen halen. Cijfer iedereen weg tot volgende week zaterdag. Inderdaad vorm van egoisme....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

kaart voor suusje,

Zigeunerkaart De trouw

Trouw zijn aan jezelf en aan de mensen die je lief hebt. Dat is feitelijk waar het op aan komt als je eerlijk en liefdevol in het leven wilt staan. Deze kaart duidt erop dat je trouw gezien wordt en beloond wordt.

Je mag verwachten dat anderen zich aan jou committeren zoals jij aan hen. Dat werkt twee kanten uit. Zowel op het gebied van loyaliteit als van disloyaliteit. 

Zigeunerkaart De trouw kort uitgelegd:

Zekerheden, geborgenheid, gehechtheid. Deze kaart staat symbool voor loyaliteit.

:)

Sweetie

Kreeftje ,

Bedankt , ik heb veel vertrouwen , mijn gevoel komt ook steeds meer naar boven , ik denk aan iets en een ander zegt het ... zo zie ik dat ik echt vertrouwen heb in mezelf

Mooi
Dank je wel Meiske

Suus  :-*

kreeft

kaartje voor deze zondag,

Zigeunerkaart Het huwelijk

Je kunt verbondenheid verwachten in je leven. Dat is wat deze kaart jou voorspelt. Dat kan verbondenheid zijn op spiritueel vlak, of in de liefde of puur zakelijk.

Maar geen enkele verbintenis is voor eeuwig. Zelfs de meeste huwelijk niet. Staar je daarom niet blind. 

Zigeunerkaart Het huwelijk kort uitgelegd:

Het huwelijk, de vaste relatie, het samenwonen. Deze kaart staat voor overeenkomsten, verbintenissen, contracten. Niet alleen in de liefde.

:D

kreeft

kaartje voor SUUS

Zigeunerkaart De mededeling

Niet iedere mededeling is een plezierige mededeling, maar de strekking van deze kaart is overwegend positief. Kansen en mogelijkheden liggen in het verschiet.

Deze kaart wijst er ook op dat er een einde komt aan oude vastgeroeste patronen waarin je zit. Dat opent de weg naar nieuwe mogelijkheden. 

Zigeunerkaart De mededeling kort uitgelegd:

Gesprekken, mondelinge berichten, omwenteling. Deze kaart staat voor een nieuwe kijk op het leven.

:-*

kreeft

kaartje voor LIEF

Zigeunerkaart De ergenis

Het ego bepaalt wie we zijn, maar als we daar teveel in doorslaan komen we te ver af te staan van de mensen die ons lief zijn. Dat is waar deze kaart je voor wil waarschuwen.

Je kunt jezelf als slachtoffer van de omstandigheden zien, maar in iedere ruzie, in ieder conflict heb jijzelf ook een rol. Zie dat onder ogen als je uit dat patroon wilt stappen.

Zigeunerkaart De ergenis kort uitgelegd:

Koppigheid, ongehoorzaamheid Ruzie, (fysieke) agressie, woordenwisseling, verdriet. Deze kaart staat ook voor egoisme.

grtj en fijne zondag  :-*

Sweetie

Kreeftje , kan ook het huwelijk de verbintenis met jezelf gaan snap je ..

Ha toepasselijk : vrijdag stond in de dagkaarten van ventje een rouwbericht , gisterenavond nieuws gekregen en vandaag de ruiter en kruis
dus ook mededeling en krijg ik van jou ook de mededeling

Bedankt Maatje !!!!!
:-* :-* :-*

kreeft

voor deze dinsdag

Zigeunerkaart Het ongeluk

’You can't always get what you want’, zongen de Rolling Stones jaren geleden al. En dat is wat deze kaart je probeert duidelijk te maken. Soms lopen de dingen niet zoals je wilt en zie je zaken als zand tussen je vingers door glippen.

Raak niet in paniek. Na regen komt zonneschijn en er is licht aan het eind van de tunnel. Vertrouw daarop.

Zigeunerkaart Het ongeluk kort uitgelegd:

Puinhoop, verwoesting, ongeval, storm en ellende. Deze kaart staat voor ineenstorting (letterlijk of figuurlijk) en een nieuwe start.

grtj

kreeft

kaartje voor lief,

Zigeunerkaart De rechter

Een rechter velt een afgewogen oordeel. De boodschap van deze kaart is dan ook dat je niets overhaast moet doen, zelfs niet als er druk op je wordt uitgeoefend.

Wanneer je de juiste keuze wilt maken, dan moet je daarvoor de tijd nemen. Je mag twijfelen en je hoeft nog niet te weten welke kant je uit wilt. Dat is wat deze kaart je probeert te zeggen.

Zigeunerkaart De rechter kort uitgelegd:

Alle wettelijke aangelegenheden. Rechters, advocaten, politie... Autoriteit. Dit is ook de kaart die staat voor het wikken en wegen.

grtj

kreeft

kaartje voor suus,

Zigeunerkaart De droefheid

Regen en sneeuw horen net zo goed bij het weer als zon en warmte. Het een kan niet zonder het ander. Met emoties is dat feitelijk hetzelfde.

De periode van verdriet en pijn wijst je erop dat het leven bestaat uit twee kanten van dezelfde medaille. Morgen zal het beter gaan. Of anders overmorgen.

Zigeunerkaart De droefheid kort uitgelegd:

Verdriet, leed, pijn, het niet meer zien zitten. Deze kaart staat ook voor angst en radeloosheid.

grtj

Sweetie

Kreeftje

ja ze klopt helemaal , ik ben op .. ik heb enorme rugpijn , mijn benen , voeten , hoh ik ga nu naar bedje ik ben pompaf !!!
Bedankt Kreeftje

Slaap lekker !

Suus

kreeft

kaartje voor Lief,
Zigeunerkaart De Jaloezie

Jaloezie is een lastige emotie. Het is de laagste vorm van vleierij. Wanneer jij zelf jaloers bent op iemand anders, vraag je dan af wat er voor jou moet gebeuren om die jaloezie kwijt te raken, zonder dat je die ander daarmee treft.

Als iemand jaloers is op jou, vraag je dan af wat jij kunt doen om die ander te helpen zonder dat jij daarvoor iets inlevert.

Zigeunerkaart De Jaloezie kort uitgelegd:

Deze kaart staat voor alle facetten van jaloezie: Hebzucht, egoisme, angst, afgunst, geldingsdrang, bezitterigheid. Ben jij jaloers of is iemand jaloers op jou?

grtj

kreeft

kaartje voor suus,

Zigeunerkaart De trouw

Trouw zijn aan jezelf en aan de mensen die je lief hebt. Dat is feitelijk waar het op aan komt als je eerlijk en liefdevol in het leven wilt staan. Deze kaart duidt erop dat je trouw gezien wordt en beloond wordt.

Je mag verwachten dat anderen zich aan jou committeren zoals jij aan hen. Dat werkt twee kanten uit. Zowel op het gebied van loyaliteit als van disloyaliteit. 

Zigeunerkaart De trouw kort uitgelegd:

Zekerheden, geborgenheid, gehechtheid. Deze kaart staat symbool voor loyaliteit.

grtj

kreeft

kaartje voor mezelf,

Zigeunerkaart De vijand

Hypocrisie en huichelarij zijn een vast onderdeel van onze samenleving geworden. En dat kan alleen maar omdat we allemaal de nodige slechte eigenschappen met ons meedragen.

Deze kaart wijst je erop dat je hierdoor zelf een (grote) rol hebt in de problemen in je leven. Wil je die problemen oplossen, los dan eerst de problemen in jezelf op.

Zigeunerkaart De vijand kort uitgelegd:

Huichelarij, ruzies, (familie) vetes, wraakzucht, mes in de rug krijgen, snode plannen met voorbedachtheid. Een masker dragen. Dat is waar deze kaart symbool voor staat.

grtj

Sweetie

Dank Kreeftje ,
Staat ook in mijn tarot vandaag
Prachtige !
Dikke bees  :-*