Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 3

Gestart door kreeft, mei 18, 2013, 19:49:23 PM

kreeft

kaartje voor mezelf

Zigeunerkaart Het verlangen

Sommige mensen schamen zich voor de sexuele gedachten en fantasieen die zij hebben. Deze kaart wijst je erop dat er niets verkeerds is aan 'stoute' gedachten.

De kaart kan erop wijzen dat je in de nabije toekomst meer dan in het verleden open staat voor seksuele verleidingen...

Zigeunerkaart Het verlangen kort uitgelegd:

Verlangen, een wens, hoopvolle verwachtingen, wensdromen. Mogelijk heb je geheime seksdromen of seksfantasietjes. Daar is niks mis mee.

:)

Lief

Dank voor deze mooie kaart Kreeftje :-*

Ik moet zeker meer met mijn innerlijk aan de slag. Ik denk dat het mezelf, gezin en creativiteit ten goede zal komen....

fijne avond!

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hihihihi Kreeftje

Liefde en ik ... dat is 1 , maar veel liefde geweest al van de week, ventje is thuis  ;)
Bedankt meiske  :-* :-*

kreeft

:D :D
geniet van je ventje, suusje,  :D

een eigen ventje is goud waard  :-*

Sweetie

Zal ik doen hoor , alleen niet teveel stil zitten als hij thuis is ...  :P ;D :D

kreeft

kaartje voor suzy,

Zigeunerkaart De dief

Verlies is niet leuk. Het hoort bij het leven, maar het is op geen enkele manier te zien als een postieve ervaring. Weet dat je niet kunt vasthouden wat verloren is.

Verlies en acceptatie horen bij elkaar. Pas als je kunt accepteren dat je iets of iemand verloren hebt, open je de deur naar nieuwe mogelijkheden. Sluit af wat je kwijt bent. Dat is waar deze kaart je toe oproept.

Zigeunerkaart De dief kort uitgelegd:

Deze kaart staat voor oneerlijkheid, diefstal, inbraak. Een verlies. Materieel verlies of verlies in de liefde, verlies van status, enz...

:-*

kreeft

kaartje voor lief

Zigeunerkaart Het geschenk

Je mag iets van iemand verwachten. Dat is wat deze kaart jou duidelijk wil maken. Maar wat voor cadeau je kunt verwachten, en van wie, is onduidelijk.

Verwacht niet iets groots. Het is de kunst om blij te zijn met de kleine dingen die het leven aan je geeft. Wees daar dankbaar voor.

Zigeunerkaart Het geschenk kort uitgelegd:

Geschenken zowel van financiele of andere aard. Ook bloemen horen daarbij. Iemand doet jou een plezier.

kreeft

kaartje voor mezelf

Zigeunerkaart De geestelijke

Welke rol heeft spiritualiteit voor jou in je leven ? Deze kaart wijst erop dat je geestelijk leven de komende tijd belangrijker voor je wordt.

Wanneer je je open opstelt en je geest opent, zul je zien dat je daarvoor beloond wordt met mooie ervaringen en inzichten.

Zigeunerkaart De geestelijke kort uitgelegd:

Jouw gids (innerlijke) of engelbewaarder. Jouw intelligentie, geestesleven. Een wijs persoon. Deze kaart staat voor alles wat met religie te maken heeft.

Lief

Hoi Kreeftje,

Dank voor deze prachtige kaart! :-* Ieder geschenk in wat vorm dan ook is mooi. Ik zal het met open armen ontvangen....

liefs, Lief :)

kreeft

kaartje voor Lief,

Zigeunerkaart De ergenis

Het ego bepaalt wie we zijn, maar als we daar teveel in doorslaan komen we te ver af te staan van de mensen die ons lief zijn. Dat is waar deze kaart je voor wil waarschuwen.

Je kunt jezelf als slachtoffer van de omstandigheden zien, maar in iedere ruzie, in ieder conflict heb jijzelf ook een rol. Zie dat onder ogen als je uit dat patroon wilt stappen.

Zigeunerkaart De ergenis kort uitgelegd:

Koppigheid, ongehoorzaamheid Ruzie, (fysieke) agressie, woordenwisseling, verdriet. Deze kaart staat ook voor egoisme.

kreeft

kaartje voor suus,

Zigeunerkaart De valsheid

Onechtheid en gemeenheid zijn zaken waar iedereen in zijn leven mee te maken krijgt. Je kunt je niet afsluiten voor de pijn, maar je kunt wel openstellen voor vergeving.

Want ook jij kunt gemeen, onecht en vals zijn. Als je het goede wilt, moet je het goede doen. Dat betekent dat je moet accepteren dat anderen soms net zo vervelend zijn als jij.

Zigeunerkaart De valsheid kort uitgelegd:

Deze kaart staat voor alles wat het daglicht niet mag zien. Valse voorwendsels, gesjoemel, roddel. Dit is ook de kaart van de huisdieren.

kreeft

kaartje voor mezelf,

Zigeunerkaart Amor

De liefde, de liefde. De liefde is een feest. Behalve als je doodgaat, dan ben je er geweest.

Deze kaart roept je op om in de nabije toekomst te genieten van de liefde die je in je leven hebt en die je krijgt. Want het kan ieder moment afgelopen zijn. Geniet dus nu ! 

Zigeunerkaart Amor kort uitgelegd:

Deze kaart gaat over alles wat met liefde te maken heeft. Standvastige, trouwe liefde. Doldwaze verliefdheid, vlinders in de buik, roze-bril-syndroom.

Lief

Ha, dank Kreeft,

Klopt wel. Er is weer eens conflict met mijn dochter. Gedoe allemaal weer....

groetjes, Lief :)

Sweetie

Citaat van: kreeft op augustus 01, 2013, 07:56:43 AM
Onechtheid en gemeenheid zijn zaken waar iedereen in zijn leven mee te maken krijgt. Je kunt je niet afsluiten voor de pijn
JA ... ERVAREN ...

Citeermaar je kunt wel openstellen voor vergeving.;
JA

CiteerWant ook jij kunt gemeen, onecht en vals zijn.
JA WEET IK , GEEF DAN OOK NIET OP , KOPPIGHEID KOMT DAN AANGEWANDELT

CiteerAls je het goede wilt, moet je het goede doen. Dat betekent dat je moet accepteren dat anderen soms net zo vervelend zijn als jij.
;D

CiteerDeze kaart staat voor alles wat het daglicht niet mag zien. Valse voorwendsels, gesjoemel, roddel. Dit is ook de kaart van de huisdieren.
BEETJE EEN VALS HONDJE , DACHT EVEN DICHT MET ENE NAAR ANDER HONDJE TE GAAN MAAR ZAG AL DAT HET NIET ZOU GOEDKOMEN ... DE ENE IS ZO VALS OF EEN RAAP !!

BEDANKT KREEFTJE  :-* :-*

kreeft

kaartje voor Lief,

Zigeunerkaart De minnaar

Wat deze kaart voor jou betekent, heeft te maken met de manier waarop jij tegen (andere) mannen aankijkt. Zie je ze als rivaal? Als geliefde? Als prooi? Als partner, sexbeest, bedvriend?

Bekijk de mannen in je leven en geef voor jezelf aan welke rol zij vervullen. Wil je dat dat zo blijft?

Zigeunerkaart De minnaar kort uitgelegd:

Mannelijke PK. Symbool voor het mannelijke. Voor een dame is hij haar man, haar geliefde, haar partner.