Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 3

Gestart door kreeft, mei 18, 2013, 19:49:23 PM

Sweetie

Ja Kreeftje,
het is wel juist , d-het evenwicht denk ik gevonden te hebben
Bedankt Kreeftje  :-* mwa

kreeft

mijn klopt ook

Maar bovenal toont deze kaart dat je warmte wilt. Iemand (of meerdere iemanden) die jou koesteren en warm houden. Sta ervoor open en het komt naar je toe.  :(

grtj

Sweetie

Tis weekend é .. is een drukke week geweest maar straks genieten ...  :-* mijn armen ga ik straks wagewijd open zetten  :-*

kreeft

kaartje voor suus,

Zigeunerkaart Het kind

Deze kaart kent twee betekenissen. Aan de ene kant wijst deze kaart erop dat stampvoeten en met een pruillip verlangen dat je je zin krijgt, een vorm is van kinderlijk gedrag dat je niets brengt.

Aan de andere kant staat deze kaart voor de onbevangenheid en onbekommerdheid van kinderen. Probeer het kind in jezelf, en die onbevangenheid, terug te vinden. Daartoe roept deze kaart je op.

Zigeunerkaart Het kind kort uitgelegd:

Symboolkaart voor kinderen. Eigen kinderen, adoptiekinderen, zwangerschappen of geboortes. Deze kaart kan ook staan voor onverantwoord, kinderlijk gedrag.

:-*

kreeft

kaartje voor Lief,

Zigeunerkaart De dief

Verlies is niet leuk. Het hoort bij het leven, maar het is op geen enkele manier te zien als een postieve ervaring. Weet dat je niet kunt vasthouden wat verloren is.

Verlies en acceptatie horen bij elkaar. Pas als je kunt accepteren dat je iets of iemand verloren hebt, open je de deur naar nieuwe mogelijkheden. Sluit af wat je kwijt bent. Dat is waar deze kaart je toe oproept.

Zigeunerkaart De dief kort uitgelegd:

Deze kaart staat voor oneerlijkheid, diefstal, inbraak. Een verlies. Materieel verlies of verlies in de liefde, verlies van status, enz...

kreeft

kaartje voor mezelf,

Zigeunerkaart De geliefde

Wat deze kaart voor jou betekent, heeft te maken met de manier waarop jij tegen (andere) vrouwen aankijkt. Zie je ze als rivale? Als geliefde? Als prooi? Als partner, sexbeest, bedvriendin?

Bekijk de vrouwen in je leven en geef voor jezelf aan welke rol zij vervullen. Wil je dat dat zo blijft?

Zigeunerkaart De geliefde kort uitgelegd:

Vrouwelijke PK. Deze kaart staat symbool voor de vrouwelijke partner, de geliefde

:)

Lief

Dank Kreeftje,

Ik heb een verliesdag in al mijn kaarten vandaag, geloof ik... :-\

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Ja Kreeftje,
Het kind daar draait het de vorige dagen al om , hij heeft het gevonden !
En ik vind mijn innerlijke kind terug , dit was zeer onrustig de laatste dagen

Bedankt Kreeftje  :-*

kreeft

kaartje voor vandaag,

Zigeunerkaart Het kind

Deze kaart kent twee betekenissen. Aan de ene kant wijst deze kaart erop dat stampvoeten en met een pruillip verlangen dat je je zin krijgt, een vorm is van kinderlijk gedrag dat je niets brengt.

Aan de andere kant staat deze kaart voor de onbevangenheid en onbekommerdheid van kinderen. Probeer het kind in jezelf, en die onbevangenheid, terug te vinden. Daartoe roept deze kaart je op.

Zigeunerkaart Het kind kort uitgelegd:

Symboolkaart voor kinderen. Eigen kinderen, adoptiekinderen, zwangerschappen of geboortes. Deze kaart kan ook staan voor onverantwoord, kinderlijk gedrag.
:)

kreeft

kaartje voor lief,

Zigeunerkaart De dood

Veel mensen zien deze kaart als een voorspelling over een overlijden in de directe omgeving. Dat is niet direct de eerste betekenis van deze kaart.

Oude deuren moeten dicht voordat nieuwe deuren open kunnen. Dat is de essentiele betekenis die deze kaart je wil geven. 

Zigeunerkaart De dood kort uitgelegd:

Een einde, afscheid. Een afsterven. Nieuw begin.

@lief, begin je iets nieuws?

kreeft

kaartje voor suus,

Zigeunerkaart De vijand

Hypocrisie en huichelarij zijn een vast onderdeel van onze samenleving geworden. En dat kan alleen maar omdat we allemaal de nodige slechte eigenschappen met ons meedragen.

Deze kaart wijst je erop dat je hierdoor zelf een (grote) rol hebt in de problemen in je leven. Wil je die problemen oplossen, los dan eerst de problemen in jezelf op.

Zigeunerkaart De vijand kort uitgelegd:

Huichelarij, ruzies, (familie) vetes, wraakzucht, mes in de rug krijgen, snode plannen met voorbedachtheid. Een masker dragen. Dat is waar deze kaart symbool voor staat.

@suus, zien dat je eigen gedachten je vijand niet worden  ;)

Sweetie

Kreeftje,
Beetje wantrouwig en ik moet eraan werken dat het zo blijft , ik moet me echt voeden met positieve energie
Past perfect

Bedankt Kreeftje  :-* :-*

Lief

Hoihoi,

Dank kreeftje.

Yep, ik begin iets nieuws. Iets in werk, mijn bruidswebsite is online dus hoop snel trouwreportages te kunnen gaan maken.

Daarnaast mentaal opnieuw begonnen. Ik moet de wereld maar eens anders gaan bekijken en inpassen in mijn leven. Ik kan de wereld toch niet veranderen.....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

kaartje voor lief

Zigeunerkaart De geestelijke

Welke rol heeft spiritualiteit voor jou in je leven ? Deze kaart wijst erop dat je geestelijk leven de komende tijd belangrijker voor je wordt.

Wanneer je je open opstelt en je geest opent, zul je zien dat je daarvoor beloond wordt met mooie ervaringen en inzichten.

Zigeunerkaart De geestelijke kort uitgelegd:

Jouw gids (innerlijke) of engelbewaarder. Jouw intelligentie, geestesleven. Een wijs persoon. Deze kaart staat voor alles wat met religie te maken heeft.

kreeft

kaartje voor suus,

Zigeunerkaart Amor

De liefde, de liefde. De liefde is een feest. Behalve als je doodgaat, dan ben je er geweest.

Deze kaart roept je op om in de nabije toekomst te genieten van de liefde die je in je leven hebt en die je krijgt. Want het kan ieder moment afgelopen zijn. Geniet dus nu ! 

Zigeunerkaart Amor kort uitgelegd:

Deze kaart gaat over alles wat met liefde te maken heeft. Standvastige, trouwe liefde. Doldwaze verliefdheid, vlinders in de buik, roze-bril-syndroom.