Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 3

Gestart door kreeft, mei 18, 2013, 19:49:23 PM

Lief

tja, we dealen ermee. Na regen komt zonneschijn!
Wat mijn vader betreft is erg vervelend. Aan andere kant. Hij rookt als een ketter, drinkt ls een idioot en eet heel ongezond. Als puber wat op mijn knieeen gelegen of hij aub niet anders kon gaan leven omdat mijn moeder en ik bang waren hem te verliezen.

Gevoel is dus dubbel. Ene kant eigen schuld, dikke bult. Andere knt toch de emoties vsn een kind die haar vader gaat verliezen. En op wat voor manier. Kahler is zeer slopend en pijnlijk.

Ik ga hem bijtaan waar ik kan en het een plek proberen te geven.

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

ja, je kunt alleen maar een steun zijn  :-*

kreeft

kaartje voor deze woensdag,
het huwelijk

Zigeunerkaart Het huwelijk

Je kunt verbondenheid verwachten in je leven. Dat is wat deze kaart jou voorspelt. Dat kan verbondenheid zijn op spiritueel vlak, of in de liefde of puur zakelijk.

Maar geen enkele verbintenis is voor eeuwig. Zelfs de meeste huwelijk niet. Staar je daarom niet blind. 

Zigeunerkaart Het huwelijk kort uitgelegd:

Het huwelijk, de vaste relatie, het samenwonen. Deze kaart staat voor overeenkomsten, verbintenissen, contracten. Niet alleen in de liefde.

:)

kreeft

woensdagkaartje voor Lief,

het kind
twee dagen op rij hetzelfde kaartje  :)

Lief

Dank Kreeft :-*,

Dat kind gaat mij nog wel even bezighouden denk ik....

Liefs, Lief :)

Sweetie

Kreeftje,
Het huwelijk, de vaste relatie, het samenwonen. Overeenkomsten, verbintenissen, contracten

Lief,
kind
Afhankelijk , kind zijn , eigen kinderen , kinderlijk gedrag
de mijne echtgenote 21 , armoede  30 - huwelijk 29

mijne
armoede :
Liefdadigheid. Hulpbehoevend zijn, gebrek hebben aan…, Moeten rekenen op steun van anderen

huwelijk : Het huwelijk, de vaste relatie, het samenwonen. Overeenkomsten, verbintenissen, contracten

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.210824782299094.48296.210820648966174

blossum

Vraagje voor de dames die er verstand van hebben ;)
Kaarten gelegd met de vraag of ik een bepaald persoon kan vertrouwen of deze eerlijk is?
De kaarten die ik trok:

Echtgenoot-Goede Vriend-Raadgever=Ziekte
Dood-Reis-Ongeluk
Valstrik-Kind
Armoede
MC=Stabiliteit

Wat betekend het?Wie kan me helpen?

Groetjes blossum

kreeft

kaartje voor vandaag donderdag,

diefstal,
Zigeunerkaart De dief

Verlies is niet leuk. Het hoort bij het leven, maar het is op geen enkele manier te zien als een postieve ervaring. Weet dat je niet kunt vasthouden wat verloren is.

Verlies en acceptatie horen bij elkaar. Pas als je kunt accepteren dat je iets of iemand verloren hebt, open je de deur naar nieuwe mogelijkheden. Sluit af wat je kwijt bent. Dat is waar deze kaart je toe oproept.

Zigeunerkaart De dief kort uitgelegd:

Deze kaart staat voor oneerlijkheid, diefstal, inbraak. Een verlies. Materieel verlies of verlies in de liefde, verlies van status, enz...

grtj,

@blossum, ik zond je een antwoord in pb,
het kan mss gaan om iemand die vroeger niet zo betrouwbaar was?

Lief

Kreeftje....

Mag ik vandaag nog een kaartje van je bietsen? Zelfde recept.....

Wanneer je er tijd voor hebt hoor.

Knuffel, Lief :)

kreeft

kaartje voor Lief,

Zigeunerkaart De trouw/25

Trouw zijn aan jezelf en aan de mensen die je lief hebt. Dat is feitelijk waar het op aan komt als je eerlijk en liefdevol in het leven wilt staan. Deze kaart duidt erop dat je trouw gezien wordt en beloond wordt.

Je mag verwachten dat anderen zich aan jou committeren zoals jij aan hen. Dat werkt twee kanten uit. Zowel op het gebied van loyaliteit als van disloyaliteit. 

Zigeunerkaart De trouw kort uitgelegd:

Zekerheden, geborgenheid, gehechtheid. Deze kaart staat symbool voor loyaliteit.

:) mooie kaart Lief  :)

kreeft

voor mezelf,

Zigeunerkaart De weduwe

Soms heb je het gevoel dat de hele wereld je in de steek laat. Deze kaart is daar het symbool van. Maar weet dan dat wat een rups het einde van de wereld noemt, voor een vlinder de geboorte is.

Na winter volgt lente.

Zigeunerkaart De weduwe kort uitgelegd:

Alleenstaande dame of weduwe. Verlatenheid en eenzaamheid. Je kunt deze kaart ook opvatten als een soort lustige weduwe die schikt zich in het alleenzijn.

kreeft

kaartje voor ons suusje,

Zigeunerkaart Het ongeluk

’You can't always get what you want’, zongen de Rolling Stones jaren geleden al. En dat is wat deze kaart je probeert duidelijk te maken. Soms lopen de dingen niet zoals je wilt en zie je zaken als zand tussen je vingers door glippen.

Raak niet in paniek. Na regen komt zonneschijn en er is licht aan het eind van de tunnel. Vertrouw daarop.

Zigeunerkaart Het ongeluk kort uitgelegd:

Puinhoop, verwoesting, ongeval, storm en ellende. Deze kaart staat voor ineenstorting (letterlijk of figuurlijk) en een nieuwe start.

===================================================
het oude achterlaten en iets nieuws beginnen,
ja suus, daar ben je eigenlijk wel mee bezig,
de rommel eruit gooien  :D

grtj

Lief

Dank Kreeftje,

Zeker een mooie kaart. Sluit wel goed aan bij mijn Tarot volgens mij....

Liefs, Lief :-* :)

Sweetie

Dank je Krreeftje !
Hebt eigenlijk de toren getrokken als ik het zo begrijp

Ik voel het nogthans niet maar ja ... opkuisen doe ik wel !

Thanks my dear  :-*

kreeft

@lief, ja ik dacht net te zeggen, de kaart sluit eigenlijk aan bij de rest, ook bij LN als je mij vraagt, beloond worden voor iets,

@suus, ja de toren kun je vergelijken, maar volgens mij wil het ook een beetje zeggen dat je niet altijd het alleronderste uit de kan Kunt halen, snap je, je hebt al diep gegraven, en zoals de stones het zeggen, you can't Always get what you want

mijn kaart klopt momenteel niet helemaal, volgens mij eerder het alleen zijn om beetje op mn plooi te komen  ;)

grtj