Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 3

Gestart door kreeft, mei 18, 2013, 19:49:23 PM

kreeft

goeie avond,

dit topic ligt al een eeuwigheid stil,
even een kaartje online getrokken  ;)

Een goede vriend

Je bent een optimistisch persoon die onverwacht nieuwe kansen en mogelijkheden krijgt.

grtj

Lief

Hmmm, ik moet ze nog steeds bestellen....

Zou jij eens voor mij kunnen schudden, couperen en dan het 13e kaartje voor mij kunnen trekken?

Dan houd ik die voor morgen aan. Als je wilt hoor. Geen must...

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

gewassen, geschudt, gecoupeerd ,

de weduwe  :-\

kan ook betekenen dat je vanalles 'in je eentje' onderneemt

grtj

Lief

Hihihi,

Hoe toepasselijk!!

Mijn eega is een weekendje weg met de handbalclub. Ik ben dus net inderdaad met de dametjes alleen uit eten geweest. Mijn 2 zoons zijn bij hun vader. Wij hebben dus het rijk met z'n 3en tot en met maandagavond.

Hihihi das grappig dat het uit de kaart komt.

Dank Kreeftje....

Fijne avond  :-* :)

Lief

kreeft

voor vandaag,

het verlangen,

Verlangen, een wens, hoopvolle verwachtingen, wensdromen. Mogelijk heb je geheime seksdromen of seksfantasietjes. Daar is niks mis mee.

grtj

Lief

Wow :P

Toevallig vijftig tinten.....aan het lezen, hihi ;)

Mag ik ook nog een kaartje van je bietsen.

doe maar weer schudden couperen en weer het 13e kaartje. Wanneer je eraan toekomt hoor.

Liefs, Lief :-* :)

kreeft

kaartje voor Lief,

Zigeunerkaart De ziekte

Als je deze kaart trekt, ben je waarschijnlijk niet helemaal in goede doen. Het kan zijn dat je last hebt van een fysieke kwaal, maar het kan ook zijn dat je rondloopt met problemen die je weerstand aantasten.

Deze kaart roept je op om je zorgen achter je te laten en te werken aan heling en herstel.

Zigeunerkaart De ziekte kort uitgelegd:

Fysieke conditie, ziekte, gezondheid. Op symbolisch vlak staat deze kaart ook voor onrecht, moeite, neerslachtigheid, piekeren.

:-\

ik wens je toch een fijne dag hoor,  :-*

Sweetie

Aja goed idee , zal morgen ook eens eentje trekken !
Goed idee Kreeftje !!  :-*

Suus

Lief

Dank Kreeft,

Ik ben omringt door ziekte. Mijn vader ligt in het ziekenhuis, heeft 9 gebroken ribben, gebroken schouderblad en gekneusde long. Daarbij nu een longontsteking. Ook heeft hij de ziekte van Kahler(zelfzame vorm van beenmergkanker). Vandaar waarschijnlijk ook vele botten gebroken door een val.

Al met al ziekte en daardoor veel gepieker....

thx voor kaartje trekken.

liefs, Lief :-*

kreeft

dagkaartje getrokken,

berusting, of geestelijke , 10

Zigeunerkaart De geestelijke

Welke rol heeft spiritualiteit voor jou in je leven ? Deze kaart wijst erop dat je geestelijk leven de komende tijd belangrijker voor je wordt.

Wanneer je je open opstelt en je geest opent, zul je zien dat je daarvoor beloond wordt met mooie ervaringen en inzichten.

Zigeunerkaart De geestelijke kort uitgelegd:

Jouw gids (innerlijke) of engelbewaarder. Jouw intelligentie, geestesleven. Een wijs persoon. Deze kaart staat voor alles wat met religie te maken heeft.

grtj  :)

kreeft

dagkaartje voor Lief,

het kind, 35

Zigeunerkaart Het kind

Deze kaart kent twee betekenissen. Aan de ene kant wijst deze kaart erop dat stampvoeten en met een pruillip verlangen dat je je zin krijgt, een vorm is van kinderlijk gedrag dat je niets brengt.

Aan de andere kant staat deze kaart voor de onbevangenheid en onbekommerdheid van kinderen. Probeer het kind in jezelf, en die onbevangenheid, terug te vinden. Daartoe roept deze kaart je op.

Zigeunerkaart Het kind kort uitgelegd:

Symboolkaart voor kinderen. Eigen kinderen, adoptiekinderen, zwangerschappen of geboortes. Deze kaart kan ook staan voor onverantwoord, kinderlijk gedrag.

grtj

Lief

Dank Kreeft,

Ik ben omringd door kinderen. Eentje met zeer grote problemen op het moment. De oudste, die moeder gaat worden, komt vanmiddag eten. Kaart is dus zeer toepasselijk. Het stampvoeten kan van de kleinste dame komen. Die kan letterlijk stampvoeten.
Daarnaast erg met mijn gevoel bezig, mijn innerlijke kind. Binnen afzienbare tijd ga ik ook mijn vader verliezen, dus daar als kind zijn ook erg mee bezig. Hoe dit vorm te geven.

Nogmaals dank Kreeftje voor deze kaart :-* :-*

Liefs, Lief :)

kreeft

ja, Lief, ziekte en moeilijke kinderen, het is niet niks  :-\
en iemand verliezen, zelfs al zie je het aankomen, echt voorbereid ben je nooit,
ik hoop dat je er nog goede dingen kunt uithalen intussen
of de mens zijn leed wat verzachten  :)

:-*