Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Kever

Gestart door frommeltje, mei 14, 2013, 13:52:23 PM

frommeltje

Hallo allemaal,

Dit is mijn droom:

Ik ben buiten en sta naast een soort van regenton,een vierkante bak met water.
Er drijft vanalles in en tussen dat alles zie ik een zwart kevertje dat vecht voor zijn leven.Vlug haal ik hem uit het water en zet hem op een houten tafeltje voor me.
Hij slaat zijn vleugeltjes open en vliegt weer vrolijk weg.De vleugels zijn paars als hij ze open slaat.

Het gaf me een goed gevoel dat ik het kevertje kon redden,maar wat hier nou de betekenis van is......
Misschien dat iemand anders het weet?!

Alvast bedankt,groetjes.....

DroomBode

Ik denk dat je een ergernis of iets dergelijks hebt overwonnen of losgelaten. Insecten staan vaak symbool voor ergernissen... De vierkante bak met water geeft je (onbewuste) emoties met betrekking tot het wereldse (je bevindt je buiten en de bak is vierkant) weer. Het zwarte kevertje lijkt op het eerste oog negatief, maar je ziet dat het vecht voor zijn leven en besluit (waarschijnlijk uit mededogen) het te redden (het mag er zijn). Doordat je het beestje redt en laat opdrogen (de tijd zijn werk laat doen en de ergernis(?) accepteert) transformeer je het (de paarse vleugels) waardoor het (de ergernis(?)) zich kan bevrijden. Het vliegt "vrolijk" weg, waardoor het vrij kan zijn en ook als een bevrijding (je goede gevoel) zal aanvoelen.

Mooi droombeeld Frommeltje, hoop dat je iets aan mijn verklaring hebt.

Groetjes,
DB

frommeltje

Hoi DroomBode,

Heel er bedankt dat je de moeite hebt genomen om mijn droom uit te leggen.
Je hebt hem zo goed uitgelegd dat nu voor mij alles duidelijk is geworden.Ik kan me er helemaal in vinden.
Ik heb er zeker wat aan gehad.

Dank je,groetjes.......

Carla

DroomBode