Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

lucifers

Gestart door mieke, mei 10, 2013, 10:06:27 AM

mieke

mijn overleden vader had zes lucifers in zijn handen hij zei iets in het latijns en iemand verstond het en zei het in het nederlands maar ik weet niet meer wat!,er hangde een groot kruisbeeld aan de muur maar mijn vader was zeker niet gelovig  ;hij stak een lucifer aan die dan ook brande ;   kan iemand wat uitleg geven ,?GRT MIEKE :-*
MIEKE

DroomBode

Je krijgt ergens inzicht in of over; Lucifer (de Duivel) is de lichtbrenger. Latijn is de taal v/d academische- en medische-wereld. Je overleden vader staat je bij en het kruisbeeld staat symbool voor het leven en het daarbij komende lijden. Omdat je niet kon verstaan wat je vader in het latijn zei en je de vertaling van de ander bent vergeten, is het heel goed mogelijk dat je inzichten onbewust opgedaan en geïntegreerd worden door je bewustzijn.

6 lucifers = kaart 6 v/d tarot= transformatie; kaart 15=1+5=6= de Duivel (Lucifer). Laat je angsten los en overwin ze, ze zijn niet reeël en remmen je in je levensvreugde.

Hoop dat je hier wat aan hebt Mieke...

En oja... zorg dat je geaard blijft; refereer nu aan je droom over je tenen... :-*

mieke

hallo droomBode ! :o
wat een mooie verklaring doe jij ,ik zal het nog een aantal keren lezen voor goed te begrijpen en dan te kunnen plaatsen ,en dan die tarot kaart ook is  wel heel belangrijk voor mij ,daarom hartelijk bedankt voor je reactie grt mieke :-*
MIEKE