Wie wil en kan er een kaartlegging voor mij doen?

Gestart door kittykat, mei 09, 2013, 23:58:41 PM

kittykat

Hallo allemaal,

Omdat 2013 bijna op de helft is, zou ik graag willen weten wat het jaar momenteel en komende periode voor mij in petto heeft. Met name op het gebied van werk en de liefde zou ik er graag de focus op willen leggen. Ik zit namelijk met wat vragen en wil weten of al die jaar- en seizoenshoroscopen "gelijk" hebben.  ;)

Wie zou er voor mij de tarotkaarten willen leggen zodat ik wat dingetjes op een rij kan zetten? Het mag een legging zijn voor alleen de zomerperiode.

Alvast bedankt voor de moeite!  :)

dameblanche

stel een duidelijke vraag, kitkat, bij een duidelijke vraag, kan men een duidelijke legging doen waarbij je ook een duidelijk antwoord krijgt.
ik hoor graaag van je..
lfs marianne

kittykat

Hoi Marianne,

Het was dus niet zo handig van mij om naar een algemene kaartlegging te vragen, mijn excuses daarvoor.
Bij deze dan eerst twee concrete vraagstellingen:

1: Wat kan ik verwachten op het gebied van werk vinden en mijn carrièreverloop in combinatie met mijn studie Human Resource Management?

Momenteel loopt het solliciteren niet van een leien dakje, maar misschien kan ik wel aan de slag bij een stageplaats waar ik gerichte werkervaring kan opdoen, ook in die richting en branche waar ik nog ervaring op tekort kom en uiteindelijk ook werkzaam in wil zijn. Als ik daar een stage kan gaan lopen, zou ik ook graag willen weten of dat deze keuze mij gaat brengen wat ik al zo lang en graag zou willen bereiken.
Mijn studie duurt twee jaar en ik zit nu in de laatste periode van het eerste jaar.

2: Wat kan ik verwachten op het gebied van de liefde?

Ik ben nu bijna net zo lang vrijgezel als zolang mijn laatste relatie heeft geduurd en in de tussentijd is er (in mijn ogen) nog niets bijzonders gebeurd.
De huidige situatie is het volgende: Er is iemand die ik interessant vind, maar waar ik verder geen actie op onderneem en er is iemand die mijn interesse heeft gewekt, maar waarbij ik verder geen verwachtingen bij heb. Bij de laatste persoon is het puur platonisch, maar we hebben wel een paar bijzondere raakvlakken wat elkaar extra aantrekt.
Volgens diverse horoscopen zou ik volgens mijn sterrenbeeld Steenbok ergens in de zomer(periode) "de liefde van mijn leven" gaan tegenkomen of in ieder geval helemaal over de kop verliefd ga worden.  Ik vraag mijzelf af of dat nog ooit gaat gebeuren, want ik ben erg nuchter wat dat betreft. :)

Hopelijk is het zo wat duidelijker om voor mij een kaartlegging te doen, anders hoor ik het wel als het nog onduidelijk is voor jullie!

Vriendelijke groet van Kittykat

kittykat

Hallo allemaal,

Is er iemand bereid om een legging voor mij te doen met betrekking tot de twee vragen die ik geformuleerd heb?

Alvast bedankt!

kittykat

Helaas geen reactie op mijn voorgaande vraag, jammer.  :-\

Hopelijk komt er een moment dat er iemand alsnog een legging voor mij wil doen!  :)