Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

De boot en de vis

Gestart door Sweetie, mei 01, 2013, 19:44:48 PM

Sweetie

30 april

Mensen en ik zaten op eens soort cruiseschip.
2 andere mensen zaten op een andere boot die omkantelde. (man en vrouw waren nog levend). Ze deelden al hun voedsel uit zelfs het heen dat al kapot was van ik het water te liggen, ze dachten dat ze zo gingen gered worden. Wij haalden ze eruit maar het enige wat we zagen waren 2 witte schimmen die ons het gevoel gaf van Jezus en Maria, daar vlak na zag ik mijn moeder en vertelde ik alles, ik zat (wanneer ik mijn verhaal deed) plots zelf op die boot lijk alsof ik alles opnieuw moest doen voor hun lichamen te redden, Ik zag de vrouw haar gezicht en voelde de boot omkantelen, Ik heb de vrouw op tijd kunnen redden en de 2 jongens die mee waren hadden al de man bevrijdt, ze hadden al planken gelegd zodat we al weer naar het cruise schip konden gaan.

Mijn droom er vlak na, was alsof ik in een hotel zat met dezelfde gang met jacuzzi ik liep verder en ik kwam een tuin tegen, perfect voor meditatie's, ik zei dit ook luidop tegen iemand die bij mij stond.
Het was iemand van mijn school.
Mijn nummer van mijn kamer had ik niet, de leerkracht van het economaat had het nummer aan mijn vader gegeven maar hij was niet te bereiken op zijn mobiel.
De lerares wou het niet nog eens geven en ik werd kwaad op de lerares, plots was ik en een vriendin (weet niet wie) waren we duikers en we zaten ik een soort zee (weet niet welke zee) ik had het gevoel dat ik een zeemeermin was ,we moesten 1 bepaalde vis vinden en de vis werd genoemd naar "De koning van spa" het was een lichtblauwe vis met gele vinnen. ik moest de vis weg duwen en het leek of hij wel 100 kilo woog, Ik denk dat er maar 1 zo’n vis bestond want die vis komt maar 1 keer per jaar uit en dat is met de 50 dagen (ik heb vrijdag 26 april de 50 dagen gevierd met school) De vis maakte een soort lazershow vanuit zijn mond, na de show verdween de vis weer.
Wij ,als duikers , waren de eerste die deze vis van dicht hebben gezien.
We gingen terug naar het zwembad van het hotel. en iedereen zat in groepjes en de liefde was duidelijk te zien, sommige mensen gaven hun geliefde te eten, anderen waren steeds aan het lachen enz...

Veel liefs,
Dochter van Suzy

DroomBode

Hoi, dochter van Suzy...

Ik wil weten of je misschien in je examenperiode zit of zoiets? En of het nogal emotioneel is wat je allemaal doormaakt? Vind het moeilijk om deze droom te duiden omdat het een beetje van de hak op de tak gaat...
Als ik naar de laatste zinnen kijk geeft mij dat de indruk dat je een mooie tijd tegemoet gaat.

Sweetie

hoi,

Een examenperiode heb ik niet maar het is wel men laatste jaar en dat brengt wel stress mee met men eindwerk.
Op dit moment maak ik inderdaad een emotionele periode door .
Zowel op gebied van de liefde als op gebied van de levenssituaties.

Hartelijk dank Droombode !

veel liefs,
dochter van Suzy.

DroomBode

Hoi, dochter van Suzy...

Wil je alleen nog meegeven dat je droom erop duidt dat je met een leerproces (leerkracht en lerares) bezig bent. Maar gezien de ontmoeting met de vis (spirituele boodschap) denk ik dat je hele mooie levenservaringen en -inzichten kan gaan opdoen de komende tijd. Niet te veel in je denken gaan zitten (zoek die innerlijke tuin maar op, mediteer).
De inzichten komen uit jezelf en je onderbewuste (de zee) en de vriendin (waarvan je niet weet wie dat is) beschermt je daarbij (kan ook nog wel eens op een onbekend deel van jezelf wijzen).

Weet niet of het emotioneel zwaar voor je is of wordt de komende tijd, maar wil je veel sterkte en geluk wensen... Jij komt er wel!!! ;)

Groetjes,
DB

Sweetie

Hartelijk dank voor het duiden van mijn droom en voor de wijze dromen.
Groetjes dochter van suzy