astrologische cirkel

Gestart door zara angel, april 19, 2013, 12:42:37 PM

zara angel

Allereerst hoi iedereen,

Ik ben Bianca,al een jaar of 2 kom ik elke dag op deze site.
ik vind deze dan ook uniek!!

4 jaar geleden is mijn leven grondig veranderd laat ons zeggen dat de grond daverde :)
toen ik over men tweelingziel droomde,ja hoor hij bestaat ook echt.

maar man wat een tocht dat ik sindsdien heb meegemaakt.

nu;vandaag heb ik voor het eerst eens de astrologische cirkel gedaan met de vraagstelling;
of er een positief vooruitzicht ligt aangaande men passie singer/songwriter en natuurlijk het allerbelangrijkste men tweelingzieltje of we zullen samenkomen zijn naam is daniel :)
ik kreeg als volgend:
huis1 :pentakels negen
huis2:de maan
huis 3:de dood
huis 4:zwaarden page
huis 5:de geliefden
huis6 :zwaarden drie
huis7 :staven 2
huis8 kelken 2
huis9 zwaarden 10
huis10 kelken aas
huis 11 staven koningin
huis 12 staven 8

zoals altijd krijg ik de geliefden en kelken 2 en staven 2 in andere leggingen
wat me telkens het gevoel geeft dat dit over men tweelingziel gaat en dat ik meer vertrouwen moet hebben,en me moet leren openstellen ik vind het ook frapant dat staven 2 en kelken 2 op  het getal 7 en 8 komen te liggen aangzien  7 het heilige getal is en 8 het getal van oneidigheid wat de eenheid in jezelf weergeeft alsook de verbinding met je tweelingziel je andere helft.

maar ik neem aan dat in deze legging  de kaarten andere bedoeling hebben,aangezien deze legging me niet bekend is zou iemand me kunnen uitleggen wat ze me nu willen vertellen want ik vind er toch ook wel een aantal akelig :) de koningin ja daar herken ik me in  kan soms wel heel dramatisch zijn ehhehe.

alvast bedankt  en groetjes Bianca

dameblanche

het werken met de astrologische methode vergt nogal wat inzicht in de symboliek van de tarot, wat te denken van de vertaling naar de huizen en de invloeden van de andere huizen die tot het zelfde element [vuur, water, aarde en lucht]of een van de andere elementen behoren.

het is dus meer een algemene inzichtenlegging en geeft inzichten in de thema,s die in verschillende huizen plaats vindt.

huis 1; ik ben
huis 2;  ik heb
huis 3;  ik denk
huis 4;  ik voel
huis 5;  ik toon me
huis 6;  ik neem plaats in
huis 7; ik verbindt me
huis 8;  ik doorgrond
huis 9; ik geloof
huis 10; ik voel me geroepen [verantwoordelijkheid]
huis 11; ik maak vrienden
huis 12; ik droom

ik raad je aan om voor je vraagstelling een andere methode te kiezen, daar deze meer op je vraag zullen ingaan...

gr. marianne

dameblanche

deze legging gaat veel en veel verder.
je zegt hier dat je voornamelijk de kaart de geliefden steeds trekt, gepaard gaande met de twee van bocalen en de 2 van staven.

de kaart de geliefden verschijnt in huis 5 en huis 5 geeft de manier aan hoe je je toont;
langzaam maar zeker zien anderen dat je betere keuzes kunt maken, je zelfverzekerder wordt en dat je sterke in je schoenen staat.
in het aangaan van relaties zie ik hier de beide tweeen liggen, je moet geen relatie willen aangaan om je betere helft te vinden in een ander.
het woord tweelingziel hoor ik maar al te vaak als het gaat om de eerste paar ontmoetingen.
men past zich dan onwillekeurig aan elkaar aan en treft dan ook vele overeenkomsten.
tweelingzielen ontmoeten elkaar  op een bepaald moment, om elkaar verder  te kunnen helpen, eenmaal op weg geholpen zullen zij zich dan ook moeten gaan loslaten.
laten zij elkaar niet los, dan kan dat voor de ander als claimend over gaan komen.

huis 1 geeft de pentakels 9 hier aan, dit is dan ook een periode waarin je eigenlijk rust verdient hebt, je hebt een roerige periode achter de rug, die je wilt afsluiten en je wilt eindelijk zekerheid in een goede vooruitgang, je wilt ook inzichten verkrijgen gaan, maar zoals ik al eerder zei, moet je je betere helft niet in een ander gaan zoeken.
wees
positief over je zelf, ben overtuigd van je talenten, dan straal je ook positiviteit uit, en positiviteit trekt dan ook positiviteit aan