Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vreemd mannetje

Gestart door heleen, april 10, 2013, 11:35:16 AM

heleen

ik droom dat ik bij een bosrand ben. Ik ben op een fietspad. naast het fietspad is een weg voor auto's en daartussen een berm met daarin bomen. Ineens zie ik een vreemd mannetje oversteken. Hij loopt op handen en voeten. Hij is opgezwollen, en zijn achterwerk is bezaaid met uitslag en kapot van ontstekingen. Als ik thuis? ben aangekomen, heb ik een krant in mijn handen. Met daarin een foto met het mannetje. Het blijkt een heel beroemd mannetje te zijn, die goede dingen voor de mensheid heeft gedaan. Dan begint de foto te praten, hij praat met zijn moeder, die hij heel goed voor hem heeft gezorgd. Dan zegt het mannetje dank je wel tegen zijn moeder. En zijn moeder legt een dekentje over hem heen. (ik ben in de droom niet zijn moeder, en ik ken het mannetje ook niet)

Heleen.

Jupie

Hallo Heleen,

Het eerste wat in me opkomt is dat je in een fase van je leven zit waarin je probeert je los te maken van pijnlijke zaken die net achter je liggen, dus rot ervaringen die je nog steeds pijn doen.
Je hoofd zit er nog vol mee en misschien verwijt je het anderen of een ander maar bij jezelf blijven en er vrede mee hebben lijkt me in deze verstandiger.

Ricca

Lieve Heleen,

Geen enkele droom is vreemd. Daarom heb ik de titel 'vreemde droom' veranderd in 'vreemd mannetje'. Het vinden van een goede titel voor de droom is het begin van alle interpretatie... :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

heleen

Hallo Jupie.

rot fase herken ik wel, maar ik heb op de een of andere manier wel vrede met de fase. Ik verwijt eigenlijk niemand (op dit ogenblik) iets. Ik accepteer de situatie zoals hij is.

Heleen.

heleen

Lieve Ricca.

Dank je wel voor het verbeteren van de titel. Inderdaad is deze titel beter, en toch ook niet.
Citaat van: heleen op april 10, 2013, 11:35:16 AM

Dan zegt het mannetje dank je wel tegen zijn moeder. En zijn moeder legt een dekentje over hem heen. (ik ben in de droom niet zijn moeder, en ik ken het mannetje ook niet)

Heleen.

In mijn droom sta ik op een afstandje, toch heb ik het gevoel dat ik ook degene ben die het dekentje over het mannetje heen leg. Als ik dan naar het mannetje kijk zie ik 2 blauwe ogen, ze staan vol hardheid, de ogen van mijn vader.

Heleen.