Kent iemand een heel goede kaartlegster(legger) omgeving zuid-westvlaanderen?

Gestart door shana, maart 30, 2013, 16:03:09 PM

shana

hallo,

2 vrienden hebben voor mij een liefdeslegging gedaan, maar vreemd genoeg spreken die elkaar volledig tegen. 
Mijn vraag aan hen was om meer inzicht in mijn relatie te krijgen en of het de moeite loonde om nog energie in te steken of dat ik het beter opgaf.
De ene gebruikt lenormand en ook nog andere kaarten, zij doet een volledige 36 kaarten legging en dan nog een legging voor een aantal specifieke vragen. volgens deze legging komt alles in orde met de man die ik nu ken en zijn we zelfs door het lot voor mekaar bestemd...mits we meer open met elkaar praten
Bij de legging van mijn andere vriendin, zij ziet voor het ogenblik (en ook in de toekomst) geen liefde in mijn kaarten en zegt  dat ik tevreden moet zijn met hetgeen ik wel krijg. Ik moet er misschien bij vermelden dat zij wel een aantal glaasjes op had :-).
Voor mezelf wil ik liever niet interpreteren ik verdraai alles te positief of te negatief, ga mijn eigen legging es posten.
Een derde opinie dus,  als jullie iemand kennen die goed is en bij mij in de buurt woont, (ik ben graag aanwezig bij een legging kan ik de situatie beter uitleggen) laat graag weten in een privébericht of zo.
mijn eigen legging hierop:
(hij wil mij niet meer zien?)
                    ooievaar
             zon   kind    vissen
hond weg    pk heer zeisen ruiter
         toren   anker  ster
                     huis

mercikes
Shana

Sweetie

Hallo Shana ,

                  ooievaar
             zon   kind    vissen
hond weg    pk heer zeisen ruiter
         toren   anker  ster
                     huis

Er waren heel veel twijfels en je hebt een keuze gemaakt in verband met een trouwe vriend , boven je hoofd hangen nieuwe plannen maken met een heer , er gebeuren zaken die je niet voor mogelijk had gehouden dat het nog zou kunnen ,je bent verankerd aan de heer nadat je toch een eenzame periode achter de rug hebt gehad , toch komen er onverwachte afspraken en dit kan je ster doen rijzen , je zal je terug gelukkig voelen door de veranderingen en de nieuwe kansen die je zal krijgen , er komt heel wat in beweging en je zal uiteindelijk je thuis gaan setelen

Suzy

wondertje

Mooie legging/duiding suzy jammer dat er geen reactie meer is gekomen.




shana

lieve medekaartleggertjes,

Shana was niet op reis, ik heb wel degelijk verschillende keren gereageerd op haar legging via privéberichtjes en heb haar beloofd om haar op de hoogte te houden van de ontwikkelingen, zodat zij weet of haar duiding correct was.
Jullie moeten niet zo vlug zijn met oordelen.
Aan Suzy: ik wacht nog steeds af, want voorlopig is er nog geen beweging in de zaak.

groetjes
Shana

Sweetie

Mijn fout , ik moest het gezegd hebben ,.. shoot on me .. ma nie hard é hahaha  ;) :D

Ik heb tijd Shana .. ik loop nie weg ! kan nog een tijdje gaan duren ook hé meid !


;)


Nathalie

Marleen Dullaert uit West Vlaanderen is een zeer goede kaartlegster
Ze is sympathiek enorm aangenaam en kijkt niet zoals velen op haar klok
Ze is recht voor de raap en dat is zoals het hoort

hoop je er wat aan hebt ^^

Ook raad ik uit Nederland  Renee merkestijn aan !!! super warme vrouw en zeker geen onzin die ze verteld!
ze is oprecht en geen persoon die jou het gevoel geeft dat het geld op de eerste plaats komt en dan jou


knuffies ;) :-X

Carla

Marleen Dullaert ken ik niet, maar bij Renee heb ik wel eens een workshop gevolgd. Hele goede ervaring. Renee heeft trouwens ook de teksten geschreven bij de Lenormand relatielegging.

Sweetie


Nathalie

Men zegt altijd dat iedereen het kan, zeker mensen met nijd zeggen dit! Nou ik moet toch zeggen ik heb al vele kaartlegsters langsgegaan en heb er maar 3 die Top zijn en waar heel veel van is uitgekomen. plus waar hun advies werkelijk naar iets moois leid (natuurlijk heb je hetzelf in de hand he)

je moet het toch wel heel erg in je hebben en toch een zekere intuitie en inzicht talent!

iNTUITIE AKKOORD
DAT IN MIJ HEBBEN ( dat moet ik nog ontcijferen)
EN SCHERP INZICHT OF lOGISCH redenering (daar ga ik maar over zwijgen ahhahahhaHa) ;D


shana

 :) bedankt iedereen.
Marleen Dullaert en Ingrid Terryn ben ik vroeger nog bij geweest maar dat was er telkens volledig naast. (sorry) Ik ben es bij Katharina aan de kust geweest en zij is wel heel goed, neemt haar tijd, een hele lieve dame en alles was juist. Wel een beetje ver voor mij.
En anders Claire, die graaft echt diep.

groetjes
Shana