Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

poep

Gestart door Belinda, maart 26, 2013, 08:56:04 AM

Belinda

wat betekent poep in een droom?

zo ik had in mijn laatste droom poep onder mijn schoenen en in een vorige droom moest ik een baby wassen die helemaal onder de poep zat.

mieke

hallo belinda
ik ben geen droomduider  hoor,maar als ik van poep droom is dit meestal   een financiele meevaller probeer eens de loterrij of zoiets,,en anders gezien kan het ook betekenen dat je negatieve gedachten moet loslaten !grt mieke :-*
MIEKE

heleen

Hallo belinda.

Poep is bloed met afvalstoffen erin, iets wat het lichaam moet verlaten. De poep zit onder je schoen, en op een baby. Met je schoenen sta je op de aarde, jouw kijk op de wereld, daar zit poep onder. Ergens ben je niet tevreden. De baby staat voor mij voor de onschuld. De baby moet schoon worden gewassen. Je bent dus wel op de goede weg. De poep heeft in ieder geval het lichaam verlaten, alleen ben je er niet. Neem je levensfilosofie eens onder de loep, vanuit de ogen van de onschuld.

liefs
Heleen.

Audrey

Hoi Belinda,

Poep onder de schoenen kan wijzen op pech, tegenslag. Het kan maar hoeft niet.
Baby + poep kan wijzen op ballast dat je kwijt dient te raken, zodat deuren voor je kunnen worden geopend.

Groetjes,
Audrey



Jupie

Zoals Heleen al zegt is poep afval wat je wegdoet.

Geestelijk kan je dat zien idd als zaken die je moet wegdoen/opruimen.

Een baby onder de poep.
Een baby zie ik als een nieuw begin van iets en als daar poep op zit zegt me dat je eerst wat oude zaken moet opruimen voor je die nieuwe weg inslaat.