grote legging

Gestart door testelt, maart 22, 2013, 10:30:29 AM

testelt

legging liefde werk wie wil me nog eens helpen lezen ?
16-1-24-17-20-32-5-3-21
35-36-34-29-19-28-27-10-8
6-1-13-12-26-9-33-30-15
14-4-23-22-25-7-2-18-31
rij 1 gelukkig nieuws dat van korte duur gaat in de liefde (ruiter op klaver)
rij 2 einde gemaakt aan een relatie waar vriendin veel verdriet kent met de toren tussen ons we zitten beide gevangen ,ik ga nog een bericht krijgen of geven dat ik voledig zonder elkaar verder ga . wie kan er nog meer uithalen of mijn fouten verbeteren?

Sweetie

Hallo Testelt

De ruiter staat deze op de bovenste rij of op de 3 de rij 2de kaart naast de 6 ?

Suzy

dameblanche

de vriendin is al verleden tijd, je gaat een bericht krijgen van een overlijden,
op je werk is iets niet in orde, financieel gaat er niet door.

testelt

de ruiter staat op de de plaats in het huis an de klavers ,dat overlijden klopt al langs de kant an mijn exvriendin en op werkvlak ben momenteel aan het stempelen

Sweetie

Testelt

16 -1 -  24 - 17 -20 -32  -5   -3  -21
35 -36 -34 - 29 -19- 28 -27 -10   -8
  6 -11 -13 - 12 -26  -9  -33 -30 -15
14-  4  -23 - 22 -25-  7   -2  -18  -31
Rij 1
er komt vooruitgang in de liefde, er wordt gecommuniceerd waarbij er een verandering aankomt, je zal meer rust ervaren , de gevoelens gaan groeien alleen zijn er eerst nog wat zaken die je moet afhandelen ( verwerken )!
Rij 2:
je zoekt een houvast , je gelooft er ook in en dat zal zijn vruchten afwerpen , de gevoelens voor je vrouw worden weggestopt , je trekt je terug van haar en je laat dit ook merken , er komt een onverwacht einde aan.
Rij 3 :
moeilijke gesprekken die toch op gang gaan komen doordat je toch een nieuw begin wil maken , je wil een nestje bouwen met die vriendin , voor jou zie je dit als een zekerheid , je bent zeker van je gevoelens voor haar en ze geeft je ook moed zodat je je sterker voelt .
Rij 4 :
Thuis wordt er wantrouwen gecreeerd , er zijn vele zorgen op jullie pad zodat je een keuze zal moeten maken in de relatie, je wil vernieuwing en je wil gelukkig zijn met ... zie je het positief !
Op vlak van liefde komt er een omwenteling , de toren tussen man en vrouw is scheiding
, je zal niet blijven wonen in je huidig huis .

Werk
Nu ondervind je nog wat onduidelijkheden of moeilijkheden
Er komt een overeenkomst aan , je zal in een doorgroei fase komen al zal dit niet makelijk zijn , ook een .
opleiding of een studie zal je uitoefenen , daar zal je spoedig nieuws van horen en het ziet erpositief uit .

Suzy

testelt

hartelijk dank en mooi uitgelegd ben al een jaar aan het oefenen maar het schiet maar niet op .

Sweetie