Chronisch eczeem

Gestart door Belinda, maart 20, 2013, 10:41:35 AM

Belinda

Ik heb een topic geopend op het algemene forum over mijn eczeem probleem.

Zouden jullie hier eens voor mij naar willen kijken middels een kaartlegging?

vraag 1: Wat is de oorzaak van mijn eczeem?
vraag 2: Welke alternatieve behandelmethode gaat het beste voor mij uitpakken, acupunctuur of regressietherapie?


Heel erg bedankt alvast!

Sweetie

#1
hallo Belinda
vraag 1: Wat is de oorzaak van mijn eczeem?

Ik heb hierbij de hoefijzerlegging gedaan van 7 kaartjes
1. lelie
2. vissen
3. anker
4. klaver
5. berg

6. kind
7. wolken

Heb je vroeger iets te maken gehad met een emotionele gebeurtenis waarbij je je houvast kwijt was , iets wat je hebt moeten loslaten en die heel erg zwaar doorwoog voor jou , iets met een oudere persoon, een vaderfiguur was voor jou of iemand die veel macht had , je hebt gewankelt op je kleine voetjes , je was nog klein en de moeilijkheden heb je niet echt verwerkt ( verdrongen )

=========================================================
Welke alternatieve behandelmethode gaat het beste voor mij uitpakken, acupunctuur of regressietherapie?

Regressietherapie
voorprognose = ruiter - klaver = dat zou een succes zijn !
1.ooievaar
2. heer
3. hond
4. boom
5. ster
6. muizen
7.vogels

Dit zou een verandering meegeven en je zal je mannetje moeten staan , alert blijven en de gezondheid ( eczeem ) zal erop vooruitgaan, er zijn wel wat zorgen die de kop opsteken , het kost veel energie en stress die erbij komt kijken , ook zal het een opgewonden situatie weergeven

=====================================================
Acupunctuur ?
Voorprognose vogels - bloemen = er wordt een deftige uitleg gegeven , brengt wel wat stress mee 
1. muis
2. beer
3.toren
4. ster
5. weg
6.vis
7. tuin

Deze brengen wat zorgen mee , ook een contact met een heerdie alles haarfijn uitlegt , het zou je ook wel vooruithelpen maar het kan van lange adem zijn , en het zal wat meer kosten maar het resultaat zou fantastich zijn, je zal je rust terug vinden en je terug goed voelen

Suzy

Belinda

Hallo Suzy, bedankt voor je uitgebreide duiding!

Ik kan mij hier geheel in vinden. Ik heb veel verliezen gekend, ook in mijn vorige leven en dit is een groot leerproces in mijn leven. Ik kom het telkens tegen waardoor die triggers steeds weer opkomen.

Ik heb geïnformeerd bij een regressie therapeut schijnt dat het door mijn zorgverzekering niet vergoed word dus dat sla ik voor nu nog even over. Het lijkt mij inderdaad erg zwaar. Ik heb jaren geleden ook trauma therapie gehad en het haalt heel wat naar boven. Eerst word alles naar voren gehaald, om vervolgens weer naar de achtergrond te brengen. :-\

Verder zit je weer helemaal goed! Ik heb vandaag een man gesproken, die mij gaat begeleiden met acupunctuur. Hij is heel erg rustig en heeft het mij goed uitgelegd. Ik ga volgende week starten.
Ik begrijp ook dat dit een lange adem vraagt, iets van jaren erin, krijg je er ook niet zo 1,2,3 uit.

Nogmaals heel erg bedankt!

Lieve groetjes