nieuwe liefde en zieke schoonvader

Gestart door Belinda, maart 19, 2013, 13:55:13 PM

Belinda

Ik droomde dat ik een nieuwe liefde had ontmoet, wij waren echt smoorverliefd en deden alles samen.
In een scene zaten wij buiten, de zon scheen, ik zat bij hem op schoot hij was omringd door vrienden ze gingen voetballen en hij stelde mij voor aan zijn vrienden.
Vervolgens kwam mijn zwager aangelopen en ik stelde hem voor als mijn nieuwe liefde en ze begroeten elkaar. Vervolgens ging ik met mijn zwager in de auto om vis te halen. Mijn vriend had mij gevraagd ook iets voor hem en zijn vriend mee te nemen maar dat was ik vergeten, ik wist niet meer wat ik voor hem nodig had. Dus ik belde hem dat ik op de terugweg was naar hem maar dat ik niet meer wist wat ik voor hem nodig had dus dat ik niks had meegenomen. Hij zei dat hij dat niet erg vond en hij ging nog even met de jongens voetballen.

In de volgende scene was ik samen met hem en zijn broertjes en zusjes in het park. We kende elkaar net maar het contact tussen mij en zijn familie was super. Toen kwam er een man aan om te vertellen dat zijn vader ernstig ziek is. Ik voelde mij droevig, bij zijn ouders was ik altijd welkom, ik had zijn vader en die moeder die ochtend moeten groeten maar dat was er niet van gekomen.
Ik viel flauw en vervolgens viel mijn vriend ook flauw.... toen we ons beter voelde gingen we naar zijn ouderlijk huis. Die moeder stond voor de deur om open te doen. Mijn vriend ging gelijk naar binnen. Maar ik werd tegengehouden er stond een hele rij en er zat poep onder mijn schoenen, en mijn zussen zeiden tegen mij dat ik stonk. Maar ik ging toch naar binnen. Ook op de trap stond er een hele rij dus er stonden wat mensen voor mij om die vader te groeten. Boven aan de trap zat die vader op een stoel. Toen zag hij mij en hij zei dat hij weer beter was. En ik was opgelucht.

Dat was mijn droom. Weet iemand wat dit betekent?

Belinda

wat jammer dat nog niemand heeft gereageerd