Dagkaartjes Jericho

Gestart door jericho, maart 16, 2013, 10:49:22 AM

jericho

Een hele tijd geleden dat ik nog op dit forum was. Ik was vroeger vooral meer met de Tarot-kaarten bezig, maar nu wil ik me toch ook graag wat meer verdiepen in de lenormand.

Hier zijn mijn dagkaartjes voor vandaag:
24 Hart - 30 Lelie - 1 Ruiter:

Vandaag krijg ik nieuws of bezoek wat me gelukkig en optimistisch maakt?


Sweetie

Hallo Jericho

24 Hart - 30 Lelie - 1 Ruiter:

Er komt een ouder persoon waarbij je je goed voelt

Suzy

Audrey

Goedemorgen Jericho,

Welkom terug!
Ik probeer met je mee te kijken:

In gezelschap zijn of horen van een wat oudere man die dichtbij je staat.

Hartelijke gr.,
Audrey

jericho

ah ja, mijn man (is een paar jaar ouder) is vandaag de hele dag bij mij (wat niet altijd zo is op een zaterdag)  :)
Dankjewel Suzy en Audrey.

jericho

zaterdag trok ik mooie kaartjes... de dag begon wat langzaam rustig, zelfs een beetje saai, maar uiteindelijk werd het later op de dag inderdaad een prachtig dagje!  8)
Mijn kaartjes voor vandaag
26 boek - 4 huis - 2 klaverbladen

mmm, opnieuw zalige kaartjes: ik krijg beetje bij beetje meer zicht op wie ik als ziel in oorsprong ben... (een beetje thuiskomen) en ervaar dit als een waardevol geschenk  :)

Sweetie

Hallo Jericho

Ga jij lekker iets uitdokteren thuis en je voelt je daar heel gelukkig bij

Suzy

jericho

Heb me gisteren wat verdiept in de mythologische verhalen van het oude volk... was best wel boeiend  ;)
Mijn dagkaartjes voor vandaag
28 heer - 2 klaverbladen - 22 weg

Ik heb net een mailtje ontvangen van de uitgeverij "het oude volk" en ga het boek bestellen "Merlijn en het sluiten van de poorten"... De weg slaat op de keuze die ik maakte om dit boek te bestellen. Het boek zal me verder helpen mij te verdiepen in dit thema. De mail die ik kreeg was geschreven door een heer...
Zou dit de verklaring van mijn dagkaarten zijn?

Sweetie

Hallo Jericho,

28 heer - 2 klaverbladen - 22 weg

Samen gelukkige momenten beleven en op pad gaan , juiste keuzes maken

Suzy

jericho

En dit zijn mijn dagkaartjes voor vandaag:
1Ruiter - 18Hond - 23Muizen:
Een vriend of familie komt op bezoek en dit kan wel eens het einde van deze vriendschap betekenen?

Uitgerekend kom ik aan 6 de wolken.
De "vriendschap" heeft te maken met een man, door deze man heb ik ook financiël verlies gehad  ???

Mmm, benieuwd wat deze dag voor me in petto heeft  ???


Sweetie

Jericho,

Er komt weldra bezoek van een goede vriend alleen je mist die goede vriend wel
Suzy

jericho

Mijn dagkaartjes voor vandaag
13Kind - 32Maantje - 23Muizen

Ik voel me vandaag wat ziekjes waardoor de zin in werken er even niet in zit

Sweetie

Hallo Jericho

13Kind - 32Maantje - 23Muizen

Je hebt nieuwe plannen , ideen ivm je werk maar je mist de energie

Suzy

jericho

na een paar dagen goed uitzieken ben ik stilaan weer wat aan de beterhand. De dagkaartjes voor vandaag zijn
6- wolken; 1- ruiter; 24 - hart
Na een paar mindere dagen ben ik weer op weg naar positieve dagen vol levensvreugde :)

Sweetie

Jericho

Na wolken komt zonneschijn , en wat voor zonne schijn er komt liefde naar je toe !

Suzy

jericho

Dankjewel suzy voor het duiden van mijn kaartjes. Er kwam inderdaad gisteren héél wat liefde naar me toe. En niet alleen mijn mijn "schat", maar ook "energetische liefde" van mijn gidsen!.

Dit zijn mijn dagkaartjes voor vandaag
4huis; 28heer; 15beer;