Zou er iemand een legging voor mij willen doen?

Gestart door Meis, maart 14, 2013, 22:09:39 PM

Meis

Goedeavond,

Ik heb heel dom mijn vraag bij lenormand leggingen geschreven terwijl ik zelf een tarot legging wil...anyway even mijn verhaal opnieu. Ik ben iemand tegen gekomen die ik erg leuk vind en de vraag is of iemand hierover een liefdeslegging kan doen? Ikzelf ben namelijk niet goed in het vertalen van de kaarten die ik trek omdat ik echt een beginneling ben. Zou iemand daarom voor mij een legging willen doen?

Groetjes! Meis

Meis

Of iemand die mij beter de kaarten kan uitleggen die ik neerleg? Ik weet zelf niet hoe ik de kaarten moet interperteren bij een bepaalde vraag omdat ik een beginnenling ben.

dameblanche

hallo meis,

het maakt eigenlijk niks uit, of jij nu kaarten tekt en iemand legt deze uit of iemand trekt de kaarten in jouw energie.
je hebt een duidelijke vraag gesteld en aangegevne dat er kaarten getrokken kunnen worden.

er komt dus toch we je energie en situatie naar boven...

ik heb hier een relatie-legging opgedaan

hij; pentakels 2 ob
jij; koning van zwaarden
waar het hem om gaat; de duivel
waar het jou om gaat; staven 6
jullie gezamelijk doel; de wereld op de kop...

nu zie ik je al schrikken ivm de duivel en de wereld op de kop...

maar de heer in questie is niet in balans, hij vind het bijzonder moeilijk om zijn evenwicht te bewaren, jij daarintegen bent door schade en schande wijs geworden, of wel ervaringen en kennis heb je weten om te zetten in wijsheid, daarbij ben je echter wel een beetje bang geworden, je durft niet meer eigenlijk, e kat uit de boom kijken, ja, maar daar blijft het dan ook bij, en je kunt natuurlijk niet eeuwig de kat uit de boom blijven kijkenn ietwaar, je komt dan geen stap verder, en toch wil je graag weer open staan voor de liefde.
echter ben je nog te twijfelachtig en dat voelen dergelijke personen, twijfelachtige figuren trek je zodoende dan ook net aan.
ga je een relatie met deze jongeman aan, dan zul je spoedig merken dat deze ongelijkwaardig is..
eenmaal in zijn netten, ontpopt hij zich als iemand die vlug jalours kan zijn en nogal bezitterig is...

kijk natuurlijk geen reden om hem links te laten liggen, want waarom komt deze heer op je pad....
je zult het moeten ervaren, het zij n dan ook je levenslessen...
deze heer lijkt je te zeggen hoe je grenzen moet aangaan geven.....

succes...gr. marianne

Meis

hoi marianne,

erg bedankt voor je legging. Ik herken het helemaal en kan hier best veel mee in mijn dagelijks leventje.
Nogmaals bedankt! lief van je

gr meis