Casestudie

Gestart door Sterre, maart 14, 2013, 19:22:50 PM

Sterre

Hallo allemaal,

Heb morgen een casestudie voor mijn werk...
Mijn vraag was ... "hoe gaat dit voor mijn verlopen?"

Hart valt spontaan uit mijn bundel
DAME+MUIZEN+VOS=LELIE

op de dame leg ik de STER
"   "    muizen de TOREN
"  "  vos de RUIKER

Wie kan er even meekijken met mij?

Liefs,

Sterre

Audrey

Beste Sterre,

Ik probeer met je mee te kijken, oke. :)

Dame + Ster: je gaat er gefocused in óf je gaat er met een beetje onzeker gevoel in die echter kort duurt.
Muizen + Toren: je steekt je energie in het hogerop willen komen en/of je even volledig terugtrekken (focussen).
Vos + Ruiker: mocht je casestudie een mondelinge onderdeel bevatten, dan lijkt het erop dat je met tact je woorden zult formuleren. En anders leun je op je gevoel om door de materie heen te gaan.
Hart: kan aangeven dat dit je ligt of dat dit je een stuk dichterbij je verlangen brengt. En kijkend naar de Lelie, meen ik erop uit te maken dat er wellicht ergens een promotie als mogelijkheid ligt? Of dat je steun mag verwachten.
Ale krtjs bij elkaar genomen, wijst het voor mij erop dat je de case met een positief resultaat zult afsluiten.

Zet hem op hé, en veel suc6!

Hartelijke gr.,
Audrey

Sterre

Hallo Audrey,

Inderdaad ben gefocused op de job maar ook ter gelijke tijd wat onzeker.
De case bevat eerst een studie en als laatste een mondeling verdediging voor een jury waaronder de directie.
Ben dankbaar voor jouw duiding en hoop dat ik vannacht ga kunnen slapen...
Ik hou je zeker morgen op de hoogte hoe het verlopen is.

Ook hangt er de laatste tijd veel verandering boven mijn hoofd (prive)... die jij ook telkens goed hebt weten duiden. (gesteund worden door een oudere/rijpere man=> weet alleen niet wie het is  :D)
dit betreft dan mijn dagkaartjes.

Liefs,

Sterre

Audrey

Sterre,

Spannend! We lezen het morgen graag van je terug. Je kunt het!
Ben je ma niet en wil ook niet voor je ma spelen, maar ga er vanaaf op tijd in. ;)
Wbt die oudere/rijpere man > that wasn't me, maar Suzy haar duidingen. :)

Ik lees je morgen en toi toi toi (but don't break a leg)!

Audrey

Sweetie

Hallo Sterreke,

DAME+MUIZEN+VOS=LELIE / dame
ster - ruiter - kist
ooievaar - ruiker
boek

Je maakt vorderingen , je maakt je echter wel zorgen , het gepieker en wat bang zijn , er zit er wel eentje tussen die wat valselijk is en iets wil tegenhouden , echter komt er wel een verandering die jou iets moois biedt opluchting en fijn gevoel ( ruiker )

Ik wens je heel veel succes meid !!!!
Zal aan je denken !!
Kus
Suus :-*