Mijn dagkaarten

Gestart door Sterre, maart 07, 2013, 10:14:59 AM

Sweetie

Hali halo ,

OOIEVAAR+SCHIP+HUIS=HART/mc ROEDE
TUIN+SLANG+HEER
BRIEF+ANKER
BOEK
Ja gaat een andere koers gaan varen , maar met een omleiding via via een heer , er komen belangrijke documenten aan ivm werk , je zal met veel gevoel gesprekken aanknopen

Suus

Sterre

Goede morgen iedereen,

Mijn dagkaartjes,

DAME+HUIS (spontaan uit bundel gevallen)

BEER+BRIEF+KRUIS=WOLKEN/mc SCHIP
WOLKEN+BRIEF+WOLKEN
SLEUTEL+SLEUTEL
LELIE

Problemen ivm met een reis die tot een oplossing gaan leiden. Wordt geholpen door een oudere heer.
Meerdere documenten of berichten ontvangen.

Groetjes,

Sterre

Sweetie

Sterreke ,
Je zal je goed voelen , je huis staat voor je lichaam, je zal dus iets doen waarbij je je goed voelt

BEER+BRIEF+KRUIS=WOLKEN/mc SCHIP
WOLKEN+BRIEF+WOLKEN
SLEUTEL+SLEUTEL
LELIE

Een bericht van een zakenman gepaard met moeilijkheden , je mag ergens een streep onder trekken en het raakt jou maar achter de wolken schijnt de zon Sterreke want je zal hierbij geholpen worden door iemand

Suus

Sterre

Heb inderdaad een bericht gekregen. De planning die ik had is niet doorgegaan en dat vond ik inderdaad vervelend en ja... vandaag schijnt letterlijk de zon (mss. ook figuurlijk achter de schermen  ;) )
Dank je wel Suusje voor de duiding.

XXX

Sterre

Sterre

Vrolijk Pasen voor iedereen...

Mijn dagkaartjes van vandaag:

HART+RUITER+BERG=ZEIS/mc ZEIS
RING+WEG+ZON
ROEDE+OOIEVAAR
HEER

Gr.

Sterre

Sterre

Hallo allemaal,

Kaartjes voor vandaag:

ZON (uit bundel gevallen)

MAAN+RUITER+HUIS=RUITER/mc SLEUTEL
SLEUTEL+BOOM+BOOM
KLAVERBLAD+ZEIS
VOGELS

Liefs,

Sterre

Sweetie

Hoi Sterreke,
En de zon heeft je kracht , genegenheid en vrolijkheid

MAAN+RUITER+HUIS=RUITER/mc SLEUTEL
SLEUTEL+BOOM+BOOM
KLAVERBLAD+ZEIS
VOGELS
Er komt iets dat een oplossing zal zijn ivm werk , je zal groeien en er komt heel veel in beweging daardoor , de zekerheid en het geluk ligt opeens voor het grijpen en daar vloeien inderdaad dan ook gesprekken uit voort

Suus

Sterre

Dank je wel Suuske voor de duiding.

De oplossing en zekerheid liggen duidelijk in een gesprek dat ik gisteren had maar dat eerder te maken heeft met iemand anders z'n werk. Ik ben er inderdaad van overtuigd dat er daardoor wel veel beweging zal komen.

Dank je wel Suuske.

Sterre :-*

Sterre

Hallo...

Mijn dagkaartjes voor vandaag:

SLANG (spontaan uit bundel)

WOLKEN+LELIE+WEG=WEG/mc HUIS
STER+KRUIS+LIJKKIST
STER+HART
HUIS

In de 5x4 versie zie ik dat sterren en wegen vaak terugkomen.

STER+KRUIS+LIJKKIST+HART
STER+HART+MAAN+KRUIS
HUIS+TUIN+MAAN+WEG
HART+STER+STER+TUIN

door problemen een schitterende keuze gemaakt... te maken met werk en geholpen worden door een oudere of hooggeplaatst persoon. De keuze die gemaakt wordt zal tot groot succes zijn.

Groetjes,

Sterre

Sweetie

Hoi Sterreke,

De slang = spanningen - vernieuwingen , verleidingen

STER+KRUIS+LIJKKIST
STER+HART
HUIS
Er komt duidelijkheid aan door een oudere heer , er wordt iets afgehandelt en iets beindigt , je zal een andere weg gaan inslaan , een hartewens zal uitkomen iets wat je zo naar verlangt ( in jezelf ) zal stralen meid !  ;)

Suus

Sterre

Lieve Suuske,

Ik heb 2 grote wensen in mijn leven... en als deze uitkomen ben ik de gelukkigste mens op aarde... (de mooiste rol van iedere vrouw en de job van mijn leven....  ;) )

:-*

Sterre

Sweetie

Oja just , die ander zal nu eens kijken meid

Sweetie

Hoi Sterreke ,

In de 5x4 versie zie ik dat sterren en wegen vaak terugkomen.

moeilijkheden met een ouder persoon , je zal een keuze maken en de kans krijgen om een keuze te maken wat wil zeggen dat je niet voor blok zal staan !

STER+KRUIS+LIJKKIST+HART
Er komt duidelijkheid en er wordt iets afgehandelt waardoor je een nieuw begin zal gaan maken toch zal het nog een tijd een leeg gevoel hebben in je hartje

STER+HART+MAAN+KRUIS
een hartewens zal hier in vervulling gaan , ook een diepe liefde met veel gevoel door iets wat je zal aantrekken

HUIS+TUIN+MAAN+WEG
Je goed voelen maar ook vaak een emotioneel gevoel dat je thuis overvalt , je twijfelt dan ook aan de meeste zaken

HART+STER+STER+TUIN
Hartewensen , geluk en duidelijkheden zal je ontvangen , de rust zal je overvallen

Raar hé , hebben we dat niet eerder gezien ...  ;)

Suus :-*

Sterre

Hallo iedereen,

Dagkaartjes voor vandaag:

OOIEVAAR+ANKER+ZON=ROEDE/mcWEGEN
STER+LELIE+WOLKEN
ZEIS+KRUIS
ZEIS

(in legging 5x4) zie ik 4xMAAN en 2XSTERREN)

Hoofdzakelijk met werk te maken... ???

Sterre

Sweetie

Hoi Sterreke

OOIEVAAR+ANKER+ZON=ROEDE/mcWEGEN
STER+LELIE+WOLKEN
ZEIS+KRUIS
ZEIS
Verandering op komst en er wordt iets opgetilt , het anker komt boven water, niet zonder slag of stoot , je wordt door iemand geholpen , iemand die je bijstaat maar die ook iets afrekent met moeilijkheden , er komt plots een eind aan iets , strijdvaardig je pad nemen , beslissingen nemen en er keihard ( roede ) voor gaan

(in legging 5x4) zie ik 4xMAAN en 2XSTERREN)
De maan = intuitie , gevoel, werk , doelen bereiken
sterren = geboorte, wensen , succes
Dus dat ziet er goed uit

Suus