huis vol bedden met lijken...

Gestart door mellifera, maart 02, 2013, 22:20:19 PM

mellifera

Ik sta met een groepje mensen in een hal voor een trap/ladder.  Ik klim als eerste op de trap.  Ik heb twee levende "dingen" in mijn armen, dit moeten mijn twee kinderen voorstellen  ???
Als ik boven kom zie ik allemaal bedden staan en in die bedden liggen dode, onbekende mensen.  Ik moet er over klauteren om in een kamer te geraken, ook daar staat het vol bedden met lijken.  Ik heb het gevoel dat ik niet meer uit het huis mag voor ik een opdracht ofzo heb gedaan? 

Normaal onthoud ik mijn dromen niet en deze zit al een hele week in mijn hoofd en laat me niet los.  Ik hoop dat  jullie mij een beetje kunnen vertellen wat deze droom me wilt zeggen.

Alvast bedankt, Mellifera x

Carla

Hallo Mellifera,

Ik heb een paar associaties, maar niet heel veel tijd om het mooi op te schrijven  ;)

Een huis staat eigenlijk altijd voor je eigen persoonlijkheid, je zou de verschillende ruimtes kunnen zien als stukjes van jezelf. Al die lijken - je struikelt er zowat over krijg ik de indruk, associeer ik met zaken die zijn afgedaan. Dingen die je blijkbaar niet los kunt of durft te laten, maar die je geen goed meer doen. Je gaat omhoog, je brengt ahw jezelf 'omhoog', maw je wordt je er zo langzamerhand bewust van dat je voor de "twee levende dingen" moet zorgen (want je vraagt je af of het je kinderen zijn, en ook een kind ben je in je droom zelf).

Het gevoel dat je het huis niet uit mag voordat je 'een opdracht ofzo' hebt volbracht betekent voor mij dat je simpelweg opruiming moet gaan houden. Stop die oude lijken maar in de kast, maak ruimte voor jezelf!

Liefs,
Carla

mellifera

Carla

Mellifera, herken je er ook wat in?

mellifera

Eigenlijk wel... ik moet dringend aan een opruiming beginnen en mezelf vertrouwen.  En nog wel een paar dingen dat ik denk dat het een gedane zaak is en dringend moet lossen ;)

Raar dat een droom je dit kan vertellen... Onbewust wist ik het mss wel.  Knap dat jullie dit kunnen analyseren!

Bedankt!

Carla

Ik wens je succes en ik heb het gevoel dat het je wel zal lukken. Je bent niet voor niets hier komen vragen wat die droom zou kunnen betekenen  :-*

mellifera

:) inderdaad... nog maar eens bedankt... leuke site BTW ;)