Audrey's dagkaarten

Gestart door Audrey, maart 01, 2013, 08:59:08 AM

Audrey

Goedemorgen iedereen,

Hier mijn eerste dagkaartjes voor 1 maart 2013:

de Hond + het Huis + de Vissen = de Tuin.
Vanmiddag komt een vriendinnetje (en tevens mijn kapster) bij me langs om mijn haartjes te doen.

Ik wens jullie allemaal alvast een fijn w-end toe (en sjabbat sjalom).

Audrey

angels

thuis zijn ,een rustige dag zonder zorgen

Sweetie

Hallo Audrey ,

de Hond + het Huis + de Vissen = de Tuin.

het gezellig houden met een vriend(in) thuis , je hebt het goed naar jullie zin

Suzy

Audrey

Goedemorgen Angels & Suzy,

Feedback krtjs 1 mrt:

Idd een rustig dagje thuis, met positieve berichten. Dus geen zorgen.
En ook was het gezellig met mijn vriendin; uiteindelijk ging ze pas laat in de avond weg doordat we nog samen hebben gegeten en honderduit hebben zitten kletsen.
Dus jullie zaten beiden goed! Dank voor het meekijken, dames.

Kaarten 2 maart:

De Wolken + de Toren + de Lelie = de Toren

Geen idee even, maar de Wolken laten zien dat ik vandaag mogelijk tegen een probleem zal aanlopen.

Hartelijke gr.,
Audrey

Sweetie

Hallo Audrey

De Wolken + de Toren + de Lelie = de Toren

Je voelt je wat eenzaam , je vraagt raad aan iemand die hoog aangeschreven staat voor jou

Suzy

Audrey

Beste Suzy,

Feedback krtjs 2 mrt:

Een gevoel van eenzaamheid heb ik kunnen plaatsen.
Vanochtend heb ik voor het eerst een bepaalde samenkomst bijgewoond, waarbij alles nieuw voor mij was.
En ja, soms was het wel even een gevoel van "Ik voel me alleen!" Dit doordat ik de andere mensen niet kende maar zij elkaar wel. Heb er verder overigens niets mee gedaan in de zin van advies o.i.d. Maar je zat met je duiding wel in de goede richting. Goed gedaan!

De Wolken kan ik denk ook wel plaatsen. Ik maakte net een akkefietje mee op bezoek bij iemand. Ik was er zelf niet bij betrokken, maar was er wel bij aanwezig.

Dank je voor het meekijken, Suzy.

Hartelijke gr.,
Audrey

Vlinder

Audrey, welkom en al lekker bezig zie ik...
ik zit meestal bij de tarotkaarten, en af en toe  hier,

Groetjes Vlinder

Audrey

Thank you, Vlinder.
Helaas heb ik niets met de tarot, dus hopelijk zullen we elkaar zo nu en dan in dit board treffen.  :)

Hartelijke gr.,
Audrey

Vlinder

Ja natuurlijk wel en er is nog veel meer ;)
Komt vast wel

Audrey

Beste allen,

Kaarten 8 mrt. Ik moet er even bij zeggen dat ik de krtn heb getrokken op een dierbare vriend. Ik wilde weten/zien of hij zijn huidige (levens)situatie te boven zal komen. Hopelijk dat iemand met mij wil meekijken (want 2 zien meer dan 1).

De Klaveren + het Kruis + de Zon = de Sleutel.

Geluk wordt tegengewerkt, maar de zon zal weer gaan schijnen doordat er een oplossing in zicht is.

Aan een ieder een goed w-end toegewenst,
Audrey

Sweetie

Hoi Audrey,

De Klaveren + het Kruis + de Zon = de Sleutel.

Hij komt dit te boven , hij zal er iets uit geleerd hebben ( lotskaart) en hij zal een gelukkige tijd ervaren doordat hij een kans zal grijpen , daar komt de verandering vandaan , deze kans zal hem doen draaien en gaat hij terug gelukkig worden want het is een positief ingesteld persoon !!

Suus

Audrey

Beste Suus,

Dank je wel! :)
De krtn had ik ook naar 10 uitgeteld en daarin zag ik ook dat het allemaal weer op zijn pootjes zou terechtkomen, maar om daar woorden aan te verbinden kan ik dan niet zo goed.
Ben dus erg blij met jouw aanvulling/visie.

Wil je mij vertellen wat een lotskaart is? Dit zodat ik ervan kan leren. Alvast dank!

Zodra ik wat te melden heb over de situatie, dan zul je mijn feedback hier teruglezen.

Hartelijke gr.,
Audrey

Vlinder

Audrey,
uiteindelijk komt de zon door he, komt het goed,

Fijn weekend Grt Vlinder

Audrey

Beste Vlinder,

Jij ook veel dank voor je duiding.
Feedback lees je zodra ik wat meer weet.

Hartelijke grtjs,
Audrey

Sjabbat sjalom!

Sweetie

De lotskaart = het kruis = het lot , ik noem ze ook :  " het moet zo zijn kaart "

Suus