wat betekent deze legging?

Gestart door yuklom, februari 17, 2013, 12:19:14 PM

yuklom

ben volop aan het oefenen met mijn lenormandkaartjes en heb voor mezelf een legging gedaan ivm de liefde, alleen het interpreteren lukt nog niet zo goed, zeker niet als het voor mezelf is.
Kan iemand me helpen hiermee?

heb een 13 kaart legging gedaan met mezelf dame als persoonskaart, dit is wat ik kreeg

brief

boek                         ruiter               beer

boom                 ster                op PK heer                  lelie           weg

hart                          huis                  sleutel

ruiker

naar mijn gevoel best een positieve legging, raak er alleen zelf niet uit om die af te lezen

Sweetie

brief

boek                         ruiter               beer

boom                 ster                       op PK heer              lelie           weg

hart                          huis                  sleutel

ruiker

Hallo Yukom
Ik zal eens meekijken

In het verleden werden wat zaken niet uitgesproken die voor wrevel zorgde , het sloeg wat op je gezondheid en was soms een beetje neerslachtig

Je hebt vooruitgang geboekt door iets wat je in beweging hebt gebracht , er spoken nog vele gedachten in koppie maar met de hulp van en oudere man raak je weer in evenwicht , je hebt een hartewens maar weet niet hoe je deze moet naar buiten brengen maar door niet te praten zal er geen vooruitgang geboekt worden , wat je moet doen is op je strepen gaan staan om zo je weg te vinden , wil je iets ga er dan voor , de sleutel heb jij zelf in de hand en daar heb je 2 mogelijkheden in ofwel sluit je ofwel open je je hart voor die man , wees open en eerlijk zodat de situatie niet verziekt , neem beslissingen en je zal je opgelucht voelen

Suzy

yuklom

hoi Suzy
bedankt voor je duiding, klopt eigenlijk helemaal met mijn situatie
in het recente verleden werden veel zaken inderdaad niet uitgesproken waardoor we een grote ruzie hebben gehad, ben er zelfs ziek van geworden en heb toen eindelijk eens alles wat ik voelde duidelijk gemaakt aan hem waardoor de situatie inderdaad heel veel is verbeterd, is nog niet ideaal maar ik voel duidelijk dat er vooruitgang is, hij doet meer moeite.
In de toekomst dus duidelijk blijven en denk dat het dan wel allemaal in orde zal komen.
bedankt voor je duiding

Sweetie

Heel zeker , er is niets mooier dan open te zijn in de liefde , je krijgt zoveel ervoor terug en dat heb je aan den lijve ondervonden .
Stop met twijfelen en geniet van het samenzijn  ;)

:-* Suzy