Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Dood

Gestart door Sweetie, februari 17, 2013, 10:09:31 AM

Sweetie

Mijn ventje heeft vannacht gedroomd,

Hij was buiten aan het opruimen en had geslapen in een hok buiten , hij wist dat ik weg was en ik moest nog thuis komen die dag.
Hij  was binnen in huis aan het opruimen en moest nog vanalles doen , toen ging hij binnen in de badkamer en ik lag in bad , op mijn buik ( gezicht naar beneden ) met water in het bad .
Hij schrok en durfde me niet aanraken , hij wou bellen naar de 100 maar dacht opeens .. dat ik misschien nog zou leven , toen heeft hij me opgepakt en zag de zijkant van mijn gezicht , ik was dood en was al helemaal wit , hij riep mijn naam nog in shok en is wakker geworden ...

En nu ... zijn dat nu mijn laatste dagen ?

Suzy

Ricca

Je hebt nog een lang leven voor je hoor, lieve Suus. :)
De droom maakt wel duidelijk dat je man zich zorgen maakt over iets. Dat kan over jou zijn, maar ook over héél iets anders. Spanningen of zorgen op allerlei gebied kunnen zich in een droom voordoen als iets naars op het gebied van de relatie.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Sweetie

Hoh Ricca  :D
Ik ben al blij dat ik nog wat hier mag blijven !

Was een beetje rare droom hij schrok ook nogal en het blijft een beetje in het hoofd spoken maar ik mag gerust zijn dan !

Heel hartelijk bedankt lieve Ricca !! :-* :-*

Ricca

Weet je wat het is, Suzy. Dromen gaan bijna altijd over het heden. Af en toe kan een droom ook wel een blik vooruit werpen in de tijd, maar die dromen voelen op een of andere manier anders aan. Serener. In bovenstaande droom is je man druk met van alles bezig en dan ontdekt hij ineens wat er in de badkamer aan de hand is. Hij schrikt erg, maar heeft nog wel de tegenwoordigheid van geest om eraan te denken een alarmnummer te bellen. Vooral dat laatste, de tegenwoordigheid van geest, wijst op het heden (de tegenwoordige tijd). Als het een voorspellende droom was geweest, zou hij misschien alleen maar een flard van jou in het bad gezien hebben en daar zeker niet zo alert en adequaat op gereageerd hebben. Hooguit een verbaasde of bedroefde toeschouwer zijn geweest. Voorspellende dromen zijn er niet om ons te waarschuwen of bang te maken, maar om ons op liefdevolle wijze op iets voor te bereiden.

Ooit droomde ik dat mijn moeder een stoma had gekregen. Ik zag het heel even, het was een traag beeld en ik nam het rustig in me op. Mijn moeder was in die tijd nog helemaal niet ziek, en ik dacht dat het wel iets symbolisch zou zijn. Maar toe ze tien (!) jaar later inderdaad een stoma kreeg, herinnerde ik me die droom en begreep ik dat ik hierop voorbereid was. Voor mij was het geen schok en daardoor kon ik haar meteen vanaf het begin beter terzijde staan.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Sweetie

Hallo Ricca ,

Ja ik begrijp het nu , zoals een visioen die op je af komt in een flits , zonder emotie  en een levendige droom met gevoelens

Ik begrijp het helemaal  :D

Dank je wel lieve Ricca  :-*

Dorothea

Dag Suzy,
Mijn twee centen, 't is een suggestie dus doe er aub mee wat je wilt.... Zou het kunnen dat deze droom niet over jou als zelfstandig persoon gaat, maar over het vrouwelijke in hemzelf? Of een aspect van hemzelf, wat hij met jou associeert? In dat geval kun je de droom ook op een andere manier bekijken. Misschien is er iets in hemzelf wat aandacht moet hebben, omdat het anders verloren gaat (sterft). Of zit hij met iets wat hij met jou in verband brengt, en waar hij iets moet doen omdat hij het anders kwijt raakt.
Vragen die kunnen helpen: wat speelde er bij hem in de dagen voordat hij dit droomde? Wat waren zijn associaties bij wat hij zag? Wat voelde hij daarbij? Welk 'praktisch nut' kan de droom voor hemzelf hebben?
Tot zover deze 'alternatieve lezing',
dank en groetjes

Sweetie

Hallo Dorothea

Dat zou ook perfect kunnen , er zijn vele zaken in beweging , hij moet zijn ogen open houden en geduld hebben , ja hij zit ergens wel met iets wat mij aanbelangt, hij wil iets niet verloren laten gaan en wil iets uitwerken zodat we beiden nut hebben van iets ..

Goh, ik weet niet wat hem de dagen ervoor hem bezig hield , hij is aldoor bezig met denken , plannen uitwerken , kortom zijn koppie staat nooit stil ..

Hij had schrik om me te verliezen , hij durfe mij niet aanraken maar stel dat ik nog zou leven ... die gevoelens vond hij eng
Nu zijn we een tijdje verder en terwijl ik aan het neerschrijven ben raakt me het een en ander duidelijk ..
Ik heb een droom .. een wens ... hij wil mij daarin helpen zodat ik mijn droom kan waarmaken , zodat ik verder kan gaan om mijn droom te realiseren , hij gelooft heel sterk in mij en wil mij deze droom niet ontnemen .. snap je .. allee ik snap jou ook  :D, eigenlijk heb je mij ook geholpen om het ook eens anders te gaan bekijken

Bedankt Lieve Dorothea  :-*

sweetmami

Hi schat,

Hij sliep buiten dus kan zijn dat je voor hem soms iets te snel gaat, die angsten die erbij komen... De angst voor afscheiding. Wat spanningen in zijn hoofdje.

Gezien de rommel die hij daarvoor aan het ruimen was, geeft aan dat er duidelijk nog wat opgeschoond moet worden, zaken die afgesloten moeten worden, zowel voor hem als voor jou.

Uiteindelijk vinden jullie elkaar binnen... Jij moest even weg maar was weer terug.........

De dood in deze geeft duidelijk positief aan, een nieuwe fase een nieuwe start die eraankomt... Jeej!!

Kusxx

Sweetie

Hallo lieve lieve Schattie  :-*

Ik ben altijd zoooo vreselijk blij dat je komt piepen schat , ik mis je hier !!!

Ja zaken worden afgesloten, ik ga ook een nieuwe weg bewandelen , hij zit nu in een soort lenteschoonmaak , hij wil vooruit , opruimen en zaken doen dat altijd maar uitgesteld bleven heeft hij nu aangepakt ..

Ik stuur u nog een mailtje schattie
hartelijk bedankt  :-* :-* :-*