Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Nieuw Huis

Gestart door Xuma, februari 08, 2013, 11:34:09 AM

Xuma

PS: At the end of the day, staat ook mijn vader voor iets in mijzelf, een bepaalde kracht ♡, mag ik aannemen.

:) Xu
Just a closer walk with Thee...........

DroomBode

Hoi Xuma,

Doorgaans staat een auto in je droom symbool voor jezelf of het zelf.

;)
DB

Xuma

Veel dank voor je reactie Droombode.♡

In mijn beleving is de symboliek van de auto eerder de manier waarop je wilt reizen, of een instrument  waarmee je je tijdens je reis c.q. je leven verkiest te verplaatsen; a way of travelling als het ware.
Ook kan het volgens mij staan voor het lichaam, zijnde het voertuig waarvan wij gebruik maken om hier op aarde te kunnen bestaan om hier te kunnen overleven.
Ik voel meer voor het huis als een symbool c.q afspiegeling van het zelf. 

Symbolen zijn universeel en tegelijkertijd uniek en persoonlijk, zoals dat m.i. meestentijds het geval is met de zaken die er werkelijk toe doen.

Lieve groet,

justb3

Het hangt er een beetje van af of je je eigen auto ziet als vervoermiddel of als verlengstuk van je lichaam. De interpretatie van het symbool auto in je droom kan dus eigenlijk op twee manieren:

1. Jezelf (zoals Droombode zei) of een verlengstuk van jezelf .
2. Een middel of gereedschap.

Het hangt er dus een beetje van af hoe jij je eigen auto ziet. Om daarachter te komen moet je misschien even voor jezelf bedenken of je iets voelt op het moment dat je auto bijvoorbeeld naar de autosloop gaat. Als je dan emotioneel wordt, moet je auto in je droom interpreteren als onder 1. Als je er verder niet om geeft, zie je de auto echt als een ding wat niet aan jou verbonden is, en dan betekent je droom ook iets anders.

xoxo
just B

Xuma

Dank voor je reactie just B. 

Zoals ik al aangaf in mijn laatste bericht: symbolen zijn universeel en tegelijkertijd uniek en persoonlijk. :D

Lieve groet van  :) Xu

Varen

Waarneer laat  Xu zichzelf eens echt zijn? ???

Xuma

Wanneer laat Kraai zichzelf eens kijken naar the man in the mirror ?   ;D

Varen

Xuma

It takes one to know one

justb3

Ikzelf heb twee auto's. Een ervan is echt bedoeld als gebruiksvoorwerp en de ander is meer voor de hobby (cabrio oldtimer). Ik droom nooit over mijn auto. Toen ik nog geen auto's had, droomde ik weleens over een strippenkaart.

Varen

Een buschauffeur zei mij eens:

"Een strippenkaartje kost geld, vriendelijkheid niets"

Xuma

Citaat van: Kraai op augustus 31, 2013, 18:30:31 PM

It takes one to know one

No comment; ik doe alleen mee met spelletjes die ik leuk vind.   :-* :-*
(De kissertjes mogen retour afzender indien niet  gewenst.)  ;D

Xuma

Citaat van: justb3 op augustus 31, 2013, 21:21:45 PM
Toen ik nog geen auto's had, droomde ik weleens over een strippenkaart.

Hee lieve just B,

De symbolische betekenis van de strippenkaart zou herhaling van teen of tander kunnen suggereren. :D
Wat was jouw eigen duiding in deze ?

justb3

haha ! ik weet het niet hoor :-)

Ik droomde dat ik een hele lange strippenkaart had. Die moest ik altijd bij mij dragen. In die tijd ging ik dagelijks met de bus naar mijn werk en ik droomde meerdere keren dat mensen struikelden over mijn strippenkaart. Dat ding sleepte achter mij aan en ik moest steeds goed opletten dat ie niet bleef hangen achter haakjes e.d.

Wat de betekenis van dit symbool was, weet ik niet.

xoxo

justB

Varen

met een strippenkaart kun je ver komen, alleen ben je altijd afhankelijk.

Zit je achterin de levensbus en laat je je rondrijden door het leven of rij jezelf?

Xuma

Just B dear,

aangezien de strippenkaart "geknipt" dient te worden kan hier ook sprake zijn van een sexuele betekenis.
Een soort rituele herhaling die met je vrouwelijkheid zou kunnen samenhangen.

The real key however is in your hands......