mijn dagkaartjes

Gestart door martine, februari 06, 2013, 08:37:13 AM

martine

goeiemorgen
vandaag
ruiker,hond,maan
gr tinneken

suzy,ben tevreden over de communicatie en voor het ogenblik loopt alles weer een beetje stabiel tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke

ruiker,hond,maan = muizen  / klaver
er is iets waar je een oplossing voor zoekt , je bent aan de onrustige kant en mist wat geluk , berichtjes met een goeie vriend ..

Suzy

martine

goeiemorgen
vandaag
beer,wolken,boom
gr tinneken

suzy,ik voel me wat onrustig de laatste dagen,en mis bepaalde dingen in mijn leven
gr tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke

beer,wolken,boom
en het blijft nog wat duren vandaag , moeilijkheden en krachtverlies

Suzy

martine

goeiemorgen
kaartjes vandaag
ruiker,wolken,zeis
gr tinneken

suzy,dat het nog wat blijft duren heb ik gemerkt,er is iets in mijn rug geschoten waardoor ik nu met het verschot zit,gr tinneken

Lief

hoihoi,

De lucht klaart op. Een einde aan de vervelende situatie.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

martine

lief
wat ben ik blij zoiets te horen,en ook dat er een einde komt aan de vervelende situatie
bedankt en een prettige zondag verder ;D gr tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke,

ruiker,wolken,zeis

is erin geschoten en moet er nu uitschieten, rusten is d boodschap

Suus

martine

goeiemorgen
kaartjes vandaag
toren,ruiker,vos
gr tinneken

suzy
ja,het moet er terug uitschieten maar van rusten is niet veel sprake de werkweek begint terug hopelijk hou ik het vol,gr tinneken

Sweetie

Hallo Tinneke
er is een vrouw die het allemaal niet vertrouwt

Suzy

martine

suzy,ben ik die vrouw of is het een andere vrouw
tinneken

Sweetie

Een andere , in dagkaartjes ben jij de dame ( kaart 29 ) de ruiker zou een vriendin of collega of kennis zijn !
Suzy

Audrey

Beste Martine,

Vandaag met wat afstand en passiviteit kijken naar "een spel dat wordt gespeeld" in je directe omgeving.

Hartelijke gr.,
Audrey

martine

suzy
bedankt suzy,was het niet zo heel zeker,daarom dat ik de vraag stelde :-[tinneken

martine

audrey
hiermee kan ik verder,heb het gevoel dat er in mijn directe omgeving een spel word gespeeld,en kijk er van op afstand naar,hopelijk komt het tot een goed einde,gr tinneken