dagkaarten

Gestart door mieke, februari 05, 2013, 09:32:25 AM

mieke

hallo suzy!
ja vandaag ga ik op stap met mijn vriendin gezellig wat bijpraten hi hi
en ja mijn man moet voor zijn maag en slokdarm op 8 april en voor zijn hart in mei op controle dat heb je weer heel goed gezien ,ik dank je dan ook voor het duiden van mijn kaartjes en vele warme grt mieke  :P
MIEKE

Sweetie


mieke

hallo mijn kaarten voor vandaag zijn
brief-boom-slang=schip/heer
maan-vogels-zeis
kist-weg
lelie          een beetje goede raad a.u.b hartelijk bedankt ervoor grt mieke ;D
MIEKE

Sweetie

Mieke Mutse
kan je goe gebruiken met da were  ;)
Heb juist mijne fiets genomen en achter brood geweest mijn handen vriezen bijna af !

brief-boom-slang=schip/heer
maan-vogels-zeis
kist-weg
lelie 
Bij u gaat de heer precies ook een toerke gaan doen ..
een bericht over de gezondheid , hij moet er wel opletten dat hij doet wat hij mag doen en niet doen wat hij niet mag doen !!
hij windt zich op , zijn darmen zijn niet ok , gebroebel , er komt iets onverwachts op jullie pad en waar je hulp zal bij krijgen

Suzy :-*

mieke

hallo suzy ;D
ja mijn man doe ook toertjes met zijn fiets naar de aldi hi hi maar heeft zijn handschoenen aan hij is zo dom niet ha ha en zijn zotte mutse
allee even serieus nu ;ja ik zal naar dat nieuws uitkijken dat onverwacht gaat op mijn pad komen ben benieuwd, en ja mijn man zal zeker veel naar de wc moeten gaan hij geeft vijgen mee vandaar dat gebrobbel
zeker maar alles bij alles echt bedankt hoor voor de duiding zal nog een paar keer lezen vandaag warme grt mieke mutse ::)
MIEKE

Sweetie

hahahaha mijn handschoentjes lagen op de kapstok hahaha...

mieke

 ;D :P ja daar moesten ze liggen
MIEKE

mieke

hallo duiders mijn kaarten voor vandaag
weg-hond-ooievaar=berg/toren
huis-anker-klavers
schip-ruiter
huis       wat kan ik verwachten  ???grt mieke ;D
MIEKE

Sweetie

Mieke Muts

weg-hond-ooievaar=berg/toren
huis-anker-klavers
schip-ruiter
huis 
Je gaat op pad met een goede vriendin , een houvast en een geluk , je voelt je wat opgesloten en hebt even wat tijd nodig om iets te verwerken , je anker gaan uitgooien en vooruit gaan
Suzy

Sterre

Citaat van: mieke op april 02, 2013, 09:16:08 AM
weg-hond-ooievaar=berg/toren
huis-anker-klavers
schip-ruiter
huis       

je krijgt een berichtje thuis wat je uit jouw ivoren torentje zal halen... je wordt opgehaald door een
vriend(in) waarna jullie een uitstap maken. Dit brengt wat verandering in jouw dagelijkse leven.

Sterre

mieke

hallo sterre !
ja vandaag ga ik weg met mijn vriendin gaan winkelen en ben daar blij mee  ;)heel erg bedankt hoor en heel goed gezien  :-*warme grt mieke
MIEKE

mieke

hallo suzy !
ja net als sterre zijn jullie duidingen hetzelfde ,en ja goed gezien ik ga vandaag erop uit met mijn vriendin die altijd goed geluimd is en eens goed kan lachen  ;Dbedankt hoor warme grt mieke mutse :-*
MIEKE

mieke

hallo duiders mijn kaarten voor vandaag zijn
hart-maan-ooievaar=ruiter
tuin-kind-hond
schip-zon
vissen      dank u wel grt mieke :-*
MIEKE

Sweetie

Mieke mutse
hart-maan-ooievaar=ruiter
tuin-kind-hond
schip-zon
vissen     
Je kind maakt op het werk een verandering door !!
Er komt iets toe naar hem en het ziet er zeer mooi uit , je zal trots kunnen zijn want de zon staat aan zijn kant !  ;)
er komt wat beweging die veranderingen brengen en waar je meer vertrouwen zal krijgen , je voelt je goed in de omgeving en je lijkt te genieten , ook omdat de reis in gedachten ligt , dat gaan jullie goed doen !!
Suzy :-*

mieke

hallo suzy :P
bedankt om mijn kaarten te duiden en we verlangen inderdaad om ons reisje te maken ,maar nog een maandje geduld en ja daar vliegen wij ha ha ,en ja de zoon verwacht nog nieuws  hoor op het werk ben benieuwd wat het zal worden ???nogmaals bedankt  ;Dwarme grt mieke muts
MIEKE