dagkaarten

Gestart door mieke, februari 05, 2013, 09:32:25 AM

mieke

hallo mijn kaarten voor vandaag
heer-ring-boom=weg/klaveren
ooievaar-lelie-brief
roede-berg
maan       krijg ik bericht dat er een oudere iemand ziek is ??? grt mieke
MIEKE

Sweetie

Hallo Mieke muts,

heer-ring-boom=weg/klaveren
ooievaar-lelie-brief
roede-berg
maan       
De kaartjes spreken verschillende kanten :

Er komen veranderingen aan in een relatie , de arts geeft je een overeenkomst mee ( kaart  ;))
zodat je je gelukkig kan voelen als je op pad bent !
Ook veranderingen voor ventje van een arts, er komt een bericht dat voor frustratie zorgt , moet zich ook niet strijdvaardiger voordoen dan hij is , hij zal meer moeten ingaan op zijn gevoelens , zijn emoties laten spreken , waarschijnlijk zal hij een keuze moeten maken ivm de gezondheid het een en ander moeten laten ( klavers = loslaten )

Suzy

mieke

hallo suzy
eerst en vooral bedankt voor het duiden van mijn kaarten  ;D
en ja mijn ventje moet eerder naar de dokter of voorzien namelijk voor zijn maag omdat hij de hele tijd honger heeft ook als hij net heeft gegeten maar daar hij al een medicament neemt omdat hij in fase vier zat (vijf is kanker)moeten we ieder jaar op controle maar gaan nu twee maand eerder of voorzien 8APRIL en hij loopt op zijn toppen van zijn tenen hoor voor het onderzoek nu maandag voor de pijn tusssen zijn schouders en dan voor zijn maag hopelijk loopt het allemaal nog goed af , dus de duiding die je deed was weer goed he  :-*warme grt mieke
MIEKE

mieke

hallo mijn kaarten voor vandaag
ring-lelie-hond=ruiter/maan
toren-vogels-toren
zon-zon
boek wat moet ik mij daarbij voorstellen a.u.b grt mieke ???
MIEKE

Sweetie

Hallo Mieke mutse
ring-lelie-hond=ruiter/maan
toren-vogels-toren
zon-zon
Boek

Dat is een afspraak met een arts in het ziekenhuis , er gaan daar gesprekken volgen die niet slecht zijn , het boek is dat je een afspraak hebt en dat er zaken duidelijk worden

Suus

mieke

hallo suzy  ;D
bedankt voor het duiden en ja ik ga mee met mijn man maandag naar de dokter en heb nu goede hoop warme grt mieke muts  :-*
MIEKE

mieke

hallo duiders mijn man moet vandaag bij de dokter kan iemend mij wat helpen ?grt mieke
sleutel-boom-kind=beer/lelie
klavers-hond-heer
tuin-zeisen
lelie
MIEKE

Sterre

Citaat van: mieke op maart 25, 2013, 10:26:46 AM
hallo duiders mijn man moet vandaag bij de dokter kan iemend mij wat helpen ?grt mieke
sleutel-boom-kind=beer/lelie
klavers-hond-heer
tuin-zeisen
lelie

Er zal een oplossing of voostel komen van een oude heer (dokter) deze heeft een kordaat karakter wat vertrouwen zal inboezemen. Zou kunnen dat er een operatie zal volgen. 2x lelie mss. wel 2dkt.s aan te pas komen.

Sterkte vandaag.

Gr. Sterre

mieke

hallo sterre  :Dvandaag naar dokter geweest maar moet ct-channer laten nemen voor mijn man zijn rug en longen op 4april maar mag maar op 9april achter uitslag ,en heel vriendelijk bedankt voor het duiden van mijn kaarten hoor  :-*warme grt mieke
MIEKE

mieke

Citaat van: mieke op maart 25, 2013, 16:42:54 PM
hallo sterre  :Dvandaag naar dokter geweest maar moet ct-channer laten nemen voor mijn man zijn rug en longen op 4april  ,maar mag maar op 9april achter uitslag , dus nog een dokter passeren is inderdaad 2dkt en heel vriendelijk bedankt voor het duiden van mijn kaarten hoor  :-*warme grt mieke
MIEKE

Sterre

Citaat van: mieke op maart 25, 2013, 16:45:30 PM
Citaat van: mieke op maart 25, 2013, 16:42:54 PM
hallo sterre  :Dvandaag naar dokter geweest maar moet ct-channer laten nemen voor mijn man zijn rug en longen op 4april  ,maar mag maar op 9april achter uitslag , dus nog een dokter passeren is inderdaad 2dkt en heel vriendelijk bedankt voor het duiden van mijn kaarten hoor  :-*warme grt mieke


Graag gedaan Mieke! Tegen dan 4/4/ kijken we nog es als je wenst.
eerder ook hoor!  ;)
Sterkte voor jou en jouw man.

Groetjes,

Sterre

Sweetie

Mieke muts , ben te laat om te duiden , heb niet op forum geweest vandaag
Zou nu wel makkelijk zijn om te duiden hé met u antwoord !

Suzy  :-*
Doe hem de groetjes en verwen ham maar !  :-*

mieke

toch bedankt suzy voor de reactie zal hem de grt doen  ;Dgrt mieke mutse
MIEKE

mieke

kaartjes voor vandaag
beer-heer-anker=wolken/toren
slang-brief-boom
klavers-weg
hart       dank u bij voorbaat lieve duiders ;D
MIEKE

Sweetie

Mieke mutse
beer-heer-anker=wolken/toren
slang-brief-boom
klavers-weg
hart       

Ik zie dat je weggaat vandaag en dat je daar heel gelukkig van wordt , je opent je hart !
, er moet terug gegaan worden naar de arts , er komt nog een uitslag en je vind het wat onduidelijk , hij zal daar nog naar het ziekenhuis moeten voor gaan voor slokdarm , en hart ( klaver = slokdarm - keel )

Suzy