dagkaarten

Gestart door mieke, februari 05, 2013, 09:32:25 AM

mieke

hallo suzy!
s'nachts heeft hij geen last ,maar overdag heel veel en hij heeft een afspraak bij de longarts op 25maart want hij geeft al massage gekregen en het helpt niet alvast bedankt voor het helpen duiden met zijn kaarten grt mieke muts  ::)
MIEKE

Audrey

Beste Mieke,

Ik ben niet zo goed met gezondheidsleggingen, dus ik kom je alleen even beterschap toewensen met je partner. Hoop dat hij snel opknapt.

Hartelijke gr.,
Audrey

mieke

dank u wel hoor warme grt mieke :-*
MIEKE

mieke

kaarten voor vandaag
toren -heer tuin/maan
vogels-kind-sterren
ring-heer
hond=19_29_20/32
12_13_16
25_29
18
kan iemand een handje helpen ,alvast bedankt  :P
MIEKE

Audrey

Beste Mieke,

Kijk ik naar je eerste drie krtjs: Toren (19) + Heer (28) + Tuin (20) = Zon (31), dan vind ik dit een gunstige combinatie als dit jouw partner betreft.
Even een vraag, als dat mag. Moet hij iets laten? Dus iets niet meer doen qua gewoonte. Zo nee, beschouw mijn vraag dan als niet gesteld.

Hartelijke gr.,
Audrey

Sweetie

Mieke muts,

toren -heer tuin/maan
vogels-kind-sterren
ring-heer
hond

Die nummertjes moet je er niet bijzetten hoor Mieke !!

De heer is wat terug getrokken, de stress die hij voert om een kind , het lijkt allemaal goed te komen en er wordt vooruitgang geboekt , het kind mag iets verwachten een dezer dagen, hij zal doorgroeien ... !

Suzy

mieke

hallo audrey
bedankt voor mijn kaartjes en ja hij mag zoveel koffie niet meer drinken dus die zit hoor hartelijk bedankt grt mieke :-*
MIEKE

mieke

hallo suzy! 8)
ja mijn man zit te wachten achter nieuws van notaris en zal blij zijn dat het achter de rug is namelijk het schrijven van de zoon zijn huis ,misschiens is het voor de eerst komende dagen he alvast bedankt suzy grt mieke  ::)
MIEKE

mieke

hallo mijn kaartjes vandaag
weg-maan-boom=ruiker
hond-ruiter-heer
toren-dame
vogels  ::)grt mieke
MIEKE

Audrey

Beste Mieke,

Een belangrijk (leuk) afspraak buiten de deur. Aan het oriƫnteren ergens op.
Met een manspersoon die dichtbij je staat, van gedachten ergens over wisselen.
Gesprek met een instantie.

Hartelijke gr.,
Audrey

mieke

hallo audrey  !
van die instantie is zeer juist hoor donderdag moet ik ervoor ergens heen ,ja en de rest zal ik afwachten en uit kijken naar die heer alvast heel erg bedankt voor het duiden van mijn kaarten  :-*grt mieke
MIEKE

Sweetie

Hallo Mieke,

weg-maan-boom=ruiker
hond-ruiter-heer
toren-dame
vogels 

de ruiter brengt nieuws mee er wordt iets ingezet , heb je twijfels over iets ?,
de heer loopt er wat gespannen bij ,er komt een bericht vanuit een instantie , voel jij je wat opgesloten ?

Suzy

mieke

ha suzy!
ja ik heb twijfels over iets ,ik moet namelijk op controle voor een parkeerkaart ik zie er erg tegenop hoor het is weer keuring ;D anders geen nieuws van een heer grt mieke muts  :P
MIEKE

Audrey

Beste Mieke,

Dank je wel voor je feedback. :)
Het komt goed, maar toch succes voor deze week toegewenst.
Mieke, ik heb een vraag. Ben je toevallig bezig (of in gedachten bezig) met iets voor jezelf? Dus je eigen onderneminkje. Is dit niet het geval, beschouw mijn vraag dan als niet geschreven.

Hartelijke gr.,
Audrey

mieke

ja audrey,ik ben enorm bezig met mezelf of ik wel of niet naar die controle ga ik zit in tweestrijd ,want je moet dan dingen doen die je echter niet kan en dan wordt er een beetje gespot met je ,ik weet niet hoe je dat weet ?voel je zoiets aan misschiens ?
MIEKE