dagkaarten

Gestart door mieke, februari 05, 2013, 09:32:25 AM

mieke

hallo mijn kaartjes voor vandaag
boek-tuin-maan=wolken/tuin
zeis-ster-klaveren
boek-hond
kist                 kan iemand wat helpen ,??
MIEKE

Sweetie

Mieke muts
boek-tuin-maan=wolken/tuin
zeis-ster-klaveren
boek-hond
kist 
Je komt plots iets te weten , ook iets met documenten die in orde moeten gebracht worden , er staat vooruitgang en duidelijkheid in over een gevoelig onderwerp , iets met een oudere man in de omgeving ??
Zaken worden opgehlderd en je krijgt veel vertrouwen in een nieuw begin !

Suus

mieke

hallo suzy !
bedankt voor het duiden wist echt niet wat het betekende ,zal maar afwachten wat het wordt spannend hoor ,en erg bedankt he eitje hi hi grt mieke muts
MIEKE

Sweetie

graag gedaan .. hihihi eitje  8)

mieke

man moet vandaag maag onderzoek ondergaan voor zijn maagzweer maar ik denk dat het niet zo gunstig is ?
kruis-sleutel-vogels=ruiker/beer
sleutel-ruiker-berg
wolken-kruis
kruis      dank aan de duiders grt mieke
MIEKE

Sweetie

Hallo Mieke,
kruis-sleutel-vogels=ruiker/beer
sleutel-ruiker-berg
wolken-kruis
kruis     
Er zal een oplossing komen , hij is nerveus maar al bij al ziet het er goed uit , wel zijn er nog bolletjes te vinden maar denk dat het goed komt mieke

Suzy  :-*

mieke

hallo suzy
ben blij dat het goed komt en ook bedankt voor het duiden hoor warme grt mieke muts  ::)
MIEKE

mieke

hallo mijn kaartjes
kruis-weg-toren=boom/dame
weg-boom-hart
brief-dame
tuin       kan iemand wat helpen met mij?alvast heel erg bedankt warme grt mieke
MIEKE

Nathalie

Dag Mieke

je zal voor een kruispunt in jou leven staan !
Maar uiteindelijk  zal je tot een keuze ( tot een besluit komen) welke weg of keuze je gaat maken . In ,uw ieder geval raden ze u aan om uw hart te volgen en de uitkomst is positief
dus je zal de juiste keuze maken

( kan je wel niet zeggen over wat het gaat op keuze vlak  ,wegens er voor deze zaak drie andere kaartjes moeten getrokken worden voor meer duidelijkheid)

mieke

hallo Nathalie
heel erg bedankt voor het duiden van mijn kaarten ,ben benieuwd naar de toekomst warme grt mieke :-*
MIEKE

Sweetie

Mieke muts,
Belangrijke beslissingen nemen in je levensloop , zaken afhandelen en gaan verwerken, je krijgt papieren van de ziekenkas van een dame die sukkelt met haar gezondheid .. voel je je goed ?
Een dame komt in een ziekenhuis terecht en moet wat geregeld worden .. emotioneel zijn ...,
Je krijgt ook een uitnodiging ..

Suzy

mieke

hallo suzy ;D
dank u voor het duiden ik kijk echter wel uit naar papieren ,normaal gezien verwacht ik geen nieuws maar ja we zullen zien he warme grt mieke muts  :-*
MIEKE

mieke

hallo lieve duiders kan iemand mij wat helpen
zies-ooievaar-zon/weg/tuin
brief-vogels-ooievaar
schip-dame-maan    grt mieke  :P
MIEKE

Sweetie

Hallo Mieke muts,
zeis-ooievaar-zon/weg/tuin
brief-vogels-ooievaar
schip-dame-
maan
Er komt een plots bericht binnen of een telefoon die verandering aanbrengt , een positieve verandering  komt op je pad, je beslist om naar een bijeenkomst te gaan in je omgeving, gesprekken of een bericht voor een dame waarbij je gevoelens wat opspelen

Suzy

mieke

hoi suzy ;D
ja wat voor verandering zou dat kunnen zijn  ??? ben heeeeeeel nieuwsgierig hoor ,maar ja ik laat iets weten als het eraan komt ,heel erg bedankt voor het duiden van mijn kaarten suzy grt mieke muts  :-*
MIEKE