dagkaarten

Gestart door mieke, februari 05, 2013, 09:32:25 AM

mieke

hallo hier mijn dagkaarten kan iemand mij wat helpen ?
27+11+25=27/36
2-36-16
2-16
18
alvast bedankt grt mieke :P
MIEKE

Lief

Hoi Mieke,

Ik ben erg een ster in hoor!

brief-roede-ring=brief /mc=kruis
   klaver-kruis-ster
      klaver-ster
          hond

Een naar/boos bericht van een relatie. Dit bericht maakt verdrietig.
Er komt langzaam verbetering.
Stap voor stap de weg naar succes nemen. Je krijgt hulp van een vriendin.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

mieke


hallo lief ;)
ja ik kijk uit naar dat bericht maar weet in de verste verte niet wat het zou kunnen zijn  ???ik heb wel een goede vriendin die me zeker zal steunen in ieder geval ,en heel erg bedankt hoor (lief) van jou ;warme grt mieke :-*
MIEKE

Sweetie

Hallo Mieke muts

brief-roede-ring=brief /mc=kruis
   klaver-kruis-ster
      klaver-ster
          hond
Een bericht die wat geluk gesprekken teweeg brengt , iets dat beslist wordt in een relatie , ( een overeenkomst ) die duidelijkheid brengt , iets definitiefs afhandlen .
het geluk staat aan jullie kant en je hebt er veel vertrouwen in !

mieke

hallo suzy!
oei oei dat is goed nieuws !ben benieuwd van wie dat zou kunnen zijn, kijk  uit naar de postbode maardie geef nog niet langsgekomen ,zit op het puntje van mijn stoel hi hi net een kind die beloond ga worden ,alvast bedankt hoor suzy warme grt mieke muts :-*
MIEKE

mieke

hoiallemaal  ::)
17+31+14=26/1
12_9_4
21_13
34
zeker een geheim bericht met opstakels  ???
MIEKE

Sweetie

Hoi Mieke muts

17+31+14=26/1
12_9_4
21_13
34
ooievaar - zon - vos = boek / ruiter
    vogels - bloemen - huis
             berg - kind
                  vissen
Er komen veranderingen , positief en daar wordt over gepraat met een vrouw , huis boek vos = documenten ivm een huis in de familie , dat in beweging  ( ruiter ) , het is moeilijk praten met een kind , al is het wel blij en opgelucht dat het geld krijgt ( vissen )

Suus

mieke

hallo suzy!
ja inderdaad mijn zoon verkoopt zijn woning maar kan er niet zo goed over praten door "iemand "
maar woensdag wordt de compromie getekent dus dat betekent geld voor hem dus dat is klaar en duidelijk
,maar wat dat ander nieuws ga zijn moet ik nog afwachten he,maar erg bedankt hoor voor het duiden van mijn kaarten suzy  ;D warme grt mieke muts hi hi x
MIEKE

mieke

vogels ruiter boom=hond
MIEKE

Sweetie

Hoi Mieke Muts

vogels - ruiter - boom = hond  / lelie
       kind - wolken - muizen
             toren - vrouw
                  vogels
komt er bezoek van een jonger persoon ( waarschijnlijk je kind ) , moeilijkheden en war zorgen om dat kind , je probeert te helpen maar hij toont te weinig interesse waarin jij er dan ook over gaat opwinden

Suzy

mieke

hallo suzy !
dit weekend niemand gezien ,maar trek me wel erg aan wat mijn zoon betreft vanwege zijn verkoop van zijn huis  ,maar kan niet praten met hem vanwege zijn vriendin ,heel goed gezien van jou  :Pwarme grt mieke en bedankt hoor  :-*
MIEKE

mieke

hallo vandaag mijn kaartjes
3+17+24=8/17
20-5-32
25-1
26 een beetje hulp aub dank je  ::)
MIEKE

Sweetie

Hoi Mieke mutse,

schip - ooievaar - hart  = kist  / ooievaar
tuin - boom - maan
ring - ruiter
boek

op het eerste zicht denk ik onmiddellijk aan een vliegreis waar je naar verlangt , een verandering en er even tussenuit , om even je gevoel en je krachten terug op te laden
, een levensbinding heeft wat problemen met de gezondheid , heb je een afspraak om naar iemand te gaan i.v.m. de gezondheid ?

Suzy

mieke

 hallo suzy !
ja in mei gaan wij op reis en ik kijk er erg naar uit hoor naar spanje met het vliegtuig ,en dat ziek zijn tja mijn zoon is niet erg in zijn nopjes zweten en onwel worden ik hoop dat het vlug voorbij gaat want de griep kan het niet zijn hij is ingeent ertegen omdat hij hartpatient is dus ik hoop op een goede afloop  ::)
ik dank je dan ook hartelijk voor het duiden van mijn kaarten die weer veel waarheid naar boven brengen lieve meid grt mieke muts  ;D
MIEKE

Sweetie