Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Verdwaald

Gestart door frommeltje, januari 29, 2013, 14:17:04 PM

frommeltje

Hoi,

Na deze droom die ik vannacht heb gehad,werd ik bezweet wakker met een onrustig gevoel.

Ik ben op een feest met wat oude collega's van vroeger.
Ik heb geen zin meer in het feest dus ik besluit een eindje te gaan wandelen.Ik heb een tas schuin om mijn schouder hangen.
Eerst nog even naar de w.c.
Uiteindelijk een w.c. gevonden maar die kan niet op slot.Het is een grote ruimte waar een ober  ??? de hele tijd moet zijn.Ik vraag of de deur niet op slot mag maar dat mag niet van hem.Nou dan maar niet naar de w.c.
Ik loop naar buiten,onderweg stopt er een klein busje,de chauffeur denkt dat ik mee wil maar ik wil even lekker wandelen.Ik heb een heel eind gelopen en kom bij een winkelcentrum uit.
Loop daar wat rond maar ik zal toch maar weer terug gaan naar het feest,want van daaruit worden we weer naar huis gebracht en het is al laat aan het worden.
Ik weet de weg terug helemaal niet meer. :-\ Ik besluit om het maar aan iemand te vragen.Ik spreek een meisje aan.Het gekke is dat ik ook helemaal niet weet waar dat feest is,welke plaats?!
Ik zeg tegen haar dat ik een hele lange saaie weg heb afgelopen,hopend dat zij weet wat ik bedoel.
Ze doet allemaal een beetje vaag,dus ik heb er niks aan.
Ik ga naar iemand anders en vraag of die de weg weet,intussen kijk ik uit een raam en het begint een beetje donker te worden.In de verte zie ik dat er een gebouw in de brand vliegt,ik denk een soort kantoorgebouw.
Niemand kan me helpen.Ik begin nu toch wel een beetje angstig te worden,ook moet ik steeds erger naar de w.c.

Ik weet niet zo goed wat ik met deze droom aan moet,maar vond het niet zo'n prettige droom.
Zou het fijn vinden als iemand me een beetje vooruit kon helpen.

Bedankt.

libram

Hallo frommeltje

Persoonlijk ben ik van mening dat de dromer zelf het beste zijn of haar droom verklaren kan, doch dit is er wat er bij mij naar boven kwam.
Het zou zo kunnen zijn dat je op of in je werksituatie je ergens wil gaan onttrekken of verandering in aan wil brengen. Er zit je iets dwars dat je kwijt wil. Dit wil je op een rustige manier doen en er moet eerst overwogen worden wat je nu werkelijk wil, doch daar heb je nog niet echt zicht op. Je kijkt uit het raam wil zeggen dat je al op onderzoek bezig bent.
Wat er werkelijk in je speelt hou je nog even binnen want je weet het gevolg kan zijn dat er veranderingen zullen optreden in je innerlijke en uiterlijke situatie.

Wellicht kan dit gegeven ook spelen in de relationele sfeer ipv werksfeer.

Liefs,

libram

frommeltje

Hoi Libram,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om mijn droom uit te leggen.
Het geeft me weer wat stof om over na te denken.Het klopt wel dat ik verandering zou willen aanbrengen.Maar zoals je zelf ook al beschrijft,ik ben er nog niet helemaal uit,hoe of wat.
Wel grappig dat andere soms meer zien als ik zelf.

Groetjes.