Relatielegging over mijn date en ik

Gestart door Muluc, januari 07, 2013, 18:47:56 PM

Muluc

Ik had een date en heb hem laten weten dat ik geen relatie wil vooral om afstand te houden, maar eigenlijk voel ik wel wat voor hem.
Alleen verstandelijk vind ik dat ik het niet moet doen, en daarom heb ik het erbij gelaten.
Toch blijf ik aan hem denken. Het klopt dus niet.
Zwaarden 7 zit me een beetje dwars en als ik zijn legging zie dan voelt het heel onprettig:

situatie relatie: pentakels 2

eigen inzicht: kracht
inzicht ander: de duivel
eigen emotie zwaarden 7
emoties ander: pentakels 5
eigen gedrag: pentakels aas
gedrag ander: temperance

Muluc

of kan het zijn dat ik te snel weer een legging heb gedaan? Ik vind deze legging namelijk wel apart...

dameblanche

mogelijk is er toch aantrekkingskracht, je bent niet erg zeker van jezelf en daardoor blijf je ltten op signalen, daarbij geeft de ander geen duidelijke signalen af, jij bent achterdochtig..
de duivel heeft hier geen prettige plekje, de duivel waarschuwd voor 'gevangenschap' namelijk.
er wordt niet goed gecommuniceerd daardoor voelt hij zich ook onzeker, voor hem ontbreekt er iets...
hoewel jij hier toch een goed begin in wilt zien, heeft hij min of meer toch het idee dat er een gelijkwaardige start kan
plaats gaan vinden.

Muluc

Heel hartelijk bedankt Marianne!  :)

Ja dat klopt ik ben inderdaad achterdochtig hier in, ik vind het namelijk best moeilijk om een liefdesrelatie aan te gaan, dus daar ben ik erg onzeker over. Ik ben ook bang dat het bij mij en mijn date alleen lichamelijke aantrekkingskracht is.
Ik had vanochtend al contact met hem opgenomen en we hebben erover gepraat, dat voelt veel beter, dus er moest inderdaad gecommuniceerd worden.
We blijven elkaar wel leuk vinden maar ik heb gezegd dat ik er nog over na wil denken. Toch ben ik nog steeds bang, maar dat ben ik altijd wel als ik een man leuk vind.

Gevangenschap daar ben ik wel heel benieuwd naar hoe dat bedoeld wordt want die heb ik eerder in een legging gezien die ik gedaan heb hierover. Ik vind hem namelijk leuk maar op een of andere manier blijf ik er toch een raar gevoel over hebben, misschien dat deze kaart daar wat over zegt?

Uiteindelijk ben ik vooral al een tijd opzoek naar een antwoord waarom ik tot nu toe nog geen succesvolle liefdesrelatie heb gehad of heb toegelaten en wat ik daar aan kan doen.

Sorry voor de vele vragen! Ik zou het zo fijn vinden als ik eens wist hoe ik het kon oplossen.

Warme groet,
Muluc

Muluc

Ik heb de vraag maar gesteld waarom ik het niet aandurf met hem met de legging: het gevoelsleven:

karakter: the fool
het heden: the moon
raadgever: temperance
verwachtingspatroon: the world
het antwoord: judgement

Muluc

We zijn weer wat verder en ik heb het een en ander laten bezinken en ik heb nu een wat duidelijker beeld over hem. Niet bepaald rozegeur en maneschijn, maar op een of andere manier kan ik hem (nog) niet laten gaan. Nu heb ik een relatielegging gedaan over hoe het nu tussen ons zit.
Ik heb al wel een gedachte en gevoel bij deze kaarten maar ben benieuwd wat jullie er in zien.

situatie relatie: zwaarden 9
eigen inzicht: koningin munten
zijn inzicht: bekers 3
eigen emoties: ridder bekers
zijn emoties: schildknaap staven
eigen gedrag: bekers 5
zijn gedrag: bekers 9

dameblanche

de relatie is allesbehalve rooskleurig hoor, je ligt er zelfs wakker van, het een en ander maakt zo ook dat je niet vooruit kunt, alhoewel je je er wel prettig bij voelt dat hij nog aandacht boor je heeft, heeft hij dat op een geheel ander vlak, daar liggen weer die bekers 3, hij ka en wil zich ook niet vrioj maken en er serieus voor gaan, eigenlijk is het even kijken en proeven bij de overbuur, het gras is alijd groener...
je leeft hierbij in de verbeeding, een soort van roze gordijn hang je voor je op, eenzelfde gordijn als je ook ziet hangen bij de hoge priesters, we noemen het het prjectie vlak van onze innerlijke dromen en illussies.

daarin tegen heeft hij ergens spijt, mar hij wil alleen kijken naar wat er verloren is gegaan, en ziet niet dat er toch een krachtig iemand achter hem staat, die hem mag steunen...
hij wil eigenlijk alles, het is net een klein jongetje in een speelgoedwinkel.....

Muluc

Dit bevestigd inderdaad wat ik niet wil zien, en dat komt dan hoogstwaarschijnlijk vaker voor. Het is ongelooflijk hoe dat in mn koppie werkt. Ik bedrieg mezelf vooral zo te merken. Het voelde niet helemaal goed en toch twijfelde ik en dacht ik dat het wel een leuke vent was.
Het wakker liggen koppelde ik zelfs niet hier aan en de stress, terwijl het overduidelijk was

Ik heb hem maar een aantal keren gezien, we kennen elkaar nog niet eens echt maar het lijkt zo te merken wel of ik mn exvriend weer voor mn neus heb.

Er komen wel veel vragen in me op door deze uitleg, maar vooral : heeft hij dan al een vriendin of begrijp ik het verkeerd? Waarvan spijt, wie staat er achter hem, wat is er verloren gegaan ?

Een positief puntje is dat ik met mn exvriend er 3 jaar over deed om erachter te komen en met deze jongen na een paar keer gezien (incl. jouw hulp ;-) ). Ik vind dat wel een overwinning. Maar ja ik ben er nog niet helemaal. Ik wou dat ik het allemaal helder zag. Ik kom er uiteindelijk wel.

Heel erg bedankt voor deze eye-opener Marianne.
Ik laat m even bezinken

Muluc

Vandaag heb ik over dit onderwerp de volgende kaarten getrokken:

Eigen inzicht: zwaarden 6
Eigen emoties: pentakels 3
Eigen gedrag: pentakels aas

Zijn inzicht: bekers aas
Zijn emoties: bekers 7
Zijn gedrag: staven 7

Situatie relatie: rad van fortuin

Ik ben benieuwd wat jullie er in zien