Suzy's dagkaarten

Gestart door Sweetie, januari 04, 2013, 07:09:27 AM

Audrey

Beste Suus,

Laatste krtjs: misschien in tegenstelling tot gisteren, zich niet helemaal oke voelen; niet lekker zijn.
Middelste krtjs: ehm, seks....En anders in combinatie met de bovenste krtjs: hij verneemt problematisch nieuws van een vrouw of waarbij een vrouw bij betrokken is. Er is even gedoe.

Hartelijke gr.,
Audrey

Sterre

Dag Suusje,

volgens mij gaat er een einde komen aan de papierberg... dit heeft vooral te maken de hulp van een/de vrouw die hiermee korte metten maakt. Iemand die in een snel tempo vooruit gaat en wat soms ergerlijk voor de man is. (toch is hij blij dat het werk daardoor afgeraakt ... maar zal het niet zo snel zeggen)

Sterre

angels

Lijkkist + Berg +  Brief = Tuin /    Huis
Vrouw -  Vogels - Roede
Boom -  Muizen
Heer

sluit me aan bij Sterre ..

Sweetie

Audrey ,
Oeps , vergeten feedback te geven amai van 10 maart al  ??? het was zondag mijn kind afgehaald en naar een babyborrel gegaan
Nee niet echt goed gevoel , geen sex gehad  :D , hij ondevind problemen maar het is niets gekomen van gedoe
Bedankt Audrey  :-*

Sterreke ,
Geen papierberg , ik zou wel eens  durven op een andere plaats leggen en hij haat dat  ::)
Bedankt Sterreke  :-*

Bedankt Engeltje  :-*

Sweetie

Vandaag
weg - maan - kist = boek  / vogels
hond - huis - vis
weg - klaver
Hart
de weg naar het geluk, de weg van het hart volgen,
Er zitten nare dingen in , iets dat thuis wordt beindigt , alert zijn

Audrey

Beste Suzy,

Op werkvlak wordt iets duidelijker en dat brengt een nieuw vooruitzicht met zich mee of het geeft te denken.
Innerlijk vertrouwen hebben op een bepaalde vooruitgang.
Een ingeslagen weg (dus gemaakte keuze) doet je hart hoopvol kloppen, óf quality-time doorbrengen met een zoon?

Hartelijke grtjs,
Audrey

Sterre

Citaat van: Suzy op maart 15, 2013, 13:23:12 PM
Vandaag
weg - maan - kist = boek  / vogels
hond - huis - vis
weg - klaver
Hart
de weg naar het geluk, de weg van het hart volgen,
Er zitten nare dingen in , iets dat thuis wordt beindigt , alert zijn

Lieve Suuske,

Ik zou denken dat je vandaag wel eens 2 maal gaat nadenken wat je zal doen... in huis werken of eens genieten van een uitje... en je hart hierin volgen.

Liefs,

Sterre

Sweetie

Audrey
geen vooruitzichten , enkel het voertuig dat in de garage staat voor onderhoudsbeurt, innerlijk heb ik wel vertrouwen op vooruitgang , daar ben ik dagelijks mee bezig ..  ;), mijn zoon .. niet gezien en niet gehoord ! maar zal blij zijn dat ik hem ook eens zou zien maar ja ..
Bedankt Audrey  :)

Sterreke,
Ik heb beslist om thuis wat zaken p orde te stellen , wel ben ik ook even achter mijn ventje gereden
Bedankt Sterreke  :)

Sweetie

Goeie middag,

Maan heer - roede = anker  / slang
hart - schip - zeis
brief - kind
huis

Er komt iets tot stand , onverwachte toestanden met een kind of een jong voertuig , ook een bericht over een kind ontvangen thuis ? de heer heeft een discusie over een voertuig , hij volgt zijn hart of zegt wat er op zijn hart ligt ..

Audrey

Goedemorgen Suzy,

Je partner heeft 's avonds een romantisch momentje, óf iets over het werk neemt hem in beslag.
Onverwachts bezoek ontvangen van een dierbare.
Je hoort van een kind.

Hartelijke gr.,
Audrey

Sterre

Citaat van: Suzy op maart 16, 2013, 11:15:16 AM
Goeie middag,

Maan heer - roede = anker  / slang
hart - schip - zeis
brief - kind
huis

Er komt iets tot stand , onverwachte toestanden met een kind of een jong voertuig , ook een bericht over een kind ontvangen thuis ? de heer heeft een discusie over een voertuig , hij volgt zijn hart of zegt wat er op zijn hart ligt ..

Lieve Suus,

Boosheid dit terug te vinden is bij een man die vooral bezig is met zijn werk. Wankelt tussen vertrouwen en achterbaksheden. Wensen of verlangens rond een reis of voertuig worden plots afgebroken. Berichten, boodschappen omtrent een kind of van een kind/jonge persoon.

Liefs,

Sterre

Sweetie

Audrey
We hebben naar wat muziek zitten luisteren , geen werk en geen bezoek ontvangen
Wel met achter een voertuig geweest die in de garage stond ( schip )
Bedankt Audrey  :-*

Sterreke,
Goch een piepkleine discussie gehad was meer gesprekken dan boosheid en ja het ging over werk, het voertuig zijn we gaan halen , geen kinderen gehoord .
Bedankt Sterreke  :-*

Sweetie

Goeie morgen

klaver - kruis - boek = heer / lelie
klaver - boek - hond
heer - kist
kruis

Tja ... er zit iets aan te komen blijkbaar ..

angels

iets loslaten/afronden met gemengde gevoelens, iets wat niet makkelijk is
maar wel geluk meebrengt

Sterre

Citaat van: Suzy op maart 18, 2013, 06:54:37 AM
Goeie morgen

klaver - kruis - boek = heer / lelie
klaver - boek - hond
heer - kist
kruis

Tja ... er zit iets aan te komen blijkbaar ..

Lieve Suus,

Er komt een einde aan de vriendschap of vertrouwen in een oudere man.
zaken waarover langer gezwegen werd komen aan de oppervlakte waardoor er bepaalde dingen geklaard worden. er komt een einde aan iets wat uiteindelijk een opluchting is.

XXX

Sterre