Suzy's dagkaarten

Gestart door Sweetie, januari 04, 2013, 07:09:27 AM

Sweetie

Ja hij heeft wild vlees tussen zijn tandvlees   :-\ ik denk dat dat geen deugd zal doen maar ik ga hem niet ongerust maken , hij zal het wel voelen als hij er zit  :-X

Suus

Audrey

Best Suzy,

Een schommelende energiehuishouding.
Het vandaag misschien een beetje voorzichtiger aan doen dan gewoonlijk.
Maar een oplossing wordt gevonden in kruiden/vitaminen o.i.d. (geen idee).

Hartelijke gr.,
Audrey

Sweetie

Ja Audrey dat had hij wel , en voorzichtig heeft hij wel geweest , de oplossing is ook gevonden enhij kan er weer tegen

Bedankt Audrey  :-*

Sweetie

Kaarten van ventje

klaver - slang - heer = ruiter / schip
bloemen - anker - vrouw
kist - heer
kruis

Beetje rare kaartjes op het einde , lijkt op een overlijdensbericht van een man ,

Audrey

Beste Suzy,

In een slepend iets (iets dat al een tijdje gaande is) lijkt vooruitgang te komen.
Hij voelt zich goed bij je óf hij komt met een presentje thuis.
Een bepaald proces/fase komt voor hem ten einde.

Hartelijke gr.,
Audrey

Sweetie

Audrey
Ja wachten en wachten en wachten tot dat iets uit de bus valt , ik hoop dat hij het gauw zal weten want het sleept al een tijd aan en daardoor komt hij eigenlijk vast te zitten .
Hij voelt zich inderdaad goed , hij heeft eens vroeg gedaan had met werken wat wel heerlijk was !
Ja en daaruit zal iets nieuws komen maar wat is nog niet echt geweten dus ja wachten en nog wat geduld hebben tot de wortels uit zijn voeten komen  :D
Mooi Audrey  :-*

Sweetie

voor vandaag , ventje zijn kaarten

Klaverblad + Schip + Zonne = Kruis / boek
          Boom - Vissen - Zonne
               Schip - Vrouw
                   Maantje

geluk hangt in de lucht vandaag , dubbele geldkaart en de zon ernaast .... hopelijk hebben ze gelijk ..., het kruis en het boek = er moet iets afgehandeld worden ..

angels

ziet er goed uit, papierwerk afhandelen, wat winst met zich mee brengt
je voelt je goed dat het afgehandeld is,en dat het goed heeft uitgepakt voor jullie

Audrey

Beste Suus,

Het tij wordt gekeerd (dus een omwenteling vindt plaats) en (stil) geluk wordt ervaren.
Prettig in zijn velletje steken.
Een fijn samenzijn (uitje) in de avonduren.

En fijn w-end toegewenst.

Hartelijke gr.,
Audrey

Sweetie

Wel Engeltje ,
De paperassen van het ventje zijn werk zijn veranderd of we daar meer zouden voor ontvangen .. ik betwijf het maar er is meer papier  :D en meer uitzoek werk daarbij !
Dank je wel  :-*

Audrey ,
Ja hij voelt zich goed en ik hoop dat hij zich blijft goed voelen , lekker samen zijn vanavond en genieten van het weekend  :D, nog geen omwenteling al zie ik ze wel aankomen ..
Dank je wel Audrey  :-*

Sweetie

kAARTJES VAN VENTJE /

Lelie + Klaverblad + Lijkkist = Huis /  Zeisen
      Maantje - Zeisen - Vogels
           Wolken - Wegen -
                  Heer
steun krijgen op het werk , maar hij werkt niet vandaag .., iets komt onverwacht met een einde in zicht , iets dat thuis zal gebeuren , gaat gepaard met moeilijkheden en moeilijke beslissingen die genomen te worden

Audrey

Beste Suzy,

Ontgiften, vasten, een kuurtje o.i.d. komt vandaag misschien ter sprake of wordt toegepast.
Een plotseling/ongepland uitje buiten de deur.
Problemen op de weg ondervinden of in gedachten strategisch bezig zijn.

Hartelijke gr.,
Audrey

Sterre

Beste Suus,

Misschien een oudere man die blij is dat het einde week is...
Onverwachts tegenslag waardoor de werken vandaag plots stopte.

Sterre

Sweetie

Audrey ,

alles wat je opnoemt klopt gewoonweg ... ,
vanmorgen heeft het ventje naar de tandarts geweest, maat hij moest vasten want na de afspraak met de dokter moest hij nuchter zijn bij de dokter ..
Op het onverwachs zijn we vanavond gaan eten en de problemen waren in gedachten van mij .. ventje zegt dat ik het kalmer aan moet doen , ik wil alles ineens .. rap dit doen en vlug dat doen ... ik moet leren schikken en geduldig zijn  ::) ik heb daar zoveel moeite mee ...
Bedankt Audrey  :-*

Sterretje ,
Ja inderdaad ventje is blij dat het weekend is en ja iets wat normaal goed moet zijn is niet helemaal op orde ... er mankeren wat zaken aan, maar hij is blij dat hij het op tijd gezien heeft
Bedankt Sterreke  :-*

Sweetie

kaarten van ventje alweer ...

Lijkkist + Berg +  Brief = Tuin /    Huis
Vrouw -  Vogels - Roede
Boom -  Muizen
Heer

Beetje dezelfde kaarten als Lief kist - brief - vogels - muizen ....een eind in zicht ..