dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 03, 2013, 07:51:25 AM

kreeft

@suus, ja gelukkig , de Amsterdammers zijn een vriendlijk volk  :D , heb genoooooooten, nu nog nagenieten, ga terug gaan, zeker weten,
http://youtu.be/85U-77_5lWk
http://youtu.be/nsEBq0iGqN8 op het j.jordaan plein op een bankje gaan zitten en de sfeer opsnuiven,  :D

niks met een heer  ??? , zal mss voor later zijn,  :-\

grtj

kreeft

goeiemorgen,

maan, boom, vogels= kind , mc/ruiker
ruiter, ooievaar, ring
hond, wolken
hart

een verandering die op komst is, een overeenkomst, iets nieuws aangeboden krijgen,
tis nog niet erg duidelijk (wolken), maar zal psies iets zijn dat ik graag heb (hart)

grtj  :)

Lief

Hoi Kreeftje,

Fouten op het werk. Een gesprek met het kind wat goed doet.
Nieuws over een verandering betreffende een relatie of overeenkomst.
Problemen in een vriendschap wat je aan het hart gaat.

Fijne zaterdag!

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

vogels , lelie, tuin, = boek, mc/boek
wolken, vos, zeis
tuin, hart
kist

gesprekken met een oudere die wat onduidelijk zijn, waardoor ik wantrouw
geheimen die plots uitkomen?

snap het niet goed  :-\
geheimen, geheime papieren? geheime minnaar ?  :-\

grtj en fijne zondag,

@Lief,

het kind komt vandaag en ja, de laatste tijd gaan de gesprekken beter, klopt  :D

vriendschappen en overeenkomsten die zijn veranderlijk  ::)

grtj en fijne zondag  :-*

Lief

Hoi Kreeftje,

Hogerop kunnen komen op de carriereladder. Steun van een goede vriend.
Je hebt wantrouwen naar iemand toe. Iemand die zijn ware gezicht niet laat zien.
Een verliefdheid die abrupt ten einde komt.

Nou dat vult je zondag wel meissie :D

Liefs, Lief :-* :)

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
wolken,
troebele dingen, die niet duidelijk zijn, obstakels,

huis, ruiker, brief = huis, mc/maan
kind, kruis, zon
kind, zon
kist

iets aangeboden krijgen op het werk

@lief, wantrouwen , dikwijls heb ik dat ja, de meeste dingen hebben tegenwoordig met werk te maken  :-\
verliefdheid is er niet   :D
zien wat er komt  ;)

grtj en fijne dag

Lief

Hoi Kreeftje,

Wat niet is kan komen :D

Je voelt je happy thuis. Komt er iets leuks aan via de post?
Iets met thuiswerk.
Iets wat tegenwerkt met het kind, beetje frustratie.
Het bezit het optimisme om de schouders eronder te zetten en opnieuw te beginnen.

liefs, Lief :-* :)

Sweetie

Kreeft

weekkaart,
wolken,
Een oudere heer , een ondernemend man ( klaver heer ) , je zal te kampen hebben met onduidelijke situaties waarbij je het moeilijk zal hebben , het zijn wolken dus kunnen ze van het ene moment op het andere overwaaien , bekijk het tevens niet te zwart dan zal de  zon er snel doorkomen

kind, kruis, zon
kind, zon
kist

Krijg je een geschenkje van een kind , er komt een belangrijke mededeling aan die een positieve wending zal geven , je werkt aan jezelf en op het werk krijg je waarschijnlijk een uitnodiging , een jonger positief persoontje heeft het wat moeilijk maar dit houdt niet lang aan

Suus

kreeft

Citaat van: Suzy op juli 09, 2013, 08:36:03 AM
Kreeftje ,
kist, tuin, toren = roede , mc/zon
heer, schip lelie,
zon, sleutel
heer
iets loslaten , iets verwerken en een nieuw begin creeeren, lijkt of je vandaag bij een man zal zitten en lekker wat kletsen , het brnegt positieve energie mee , de heer voelt zich goed of je staat heel goed in je krachten , je schijnt letterlijk en dat mag wel é meis
was met een weekje uitstel  :D
ging fietstochtje maken en reed voorbij het huis van een bekende kunstenaar die ik eigenlijk wel goed ken , maar al tijdje niet gezien had, samen in zn tuin aan een picknicktafel gezeten en ja, lekker gekletst, en ?  wat denk je? jawel , tis alweer een oudere heer hihihi, ik kan er niet naast hé  ;D
@lief, twas niet in het vondelpark , maar wel in een tuin  :D
grtj

voor vandaag
kind, kruis, zon
kind, zon
kist
het kind niet gehoord, mss zal het later komen  :D
ook niks via de post,
maar ik ben wel optimist, ja,  :D ;)

dank  :-*

kreeft

goeiemorgen,

kind, boek, kist = roede , mc/wolken
schip, vissen, toren
ruiter, ooievaar
hond

een erfenis die opduikt? een andere koers gaan varen, iets dat meer opbrengt? er vertrouwen inhebben dat verandering onderweg is, al is het nog niet helemaal duidelijk

grtj

Sweetie

Kreeftje,

kind, boek, kist = roede , mc/wolken
schip, vissen, toren
ruiter, ooievaar
hond

Kind wil iets anders gaan doen ivm studie , ze krijgt een andere interesse , en daar voelt ze zich niet bepaald goed bij , de veranderingen komen en het vertrouwen lijkt terug te komen.

Los van het kind ..... je hebt iets gezien in A' dam iets met kunst , studie en je wil iets gaan ondernemen , je wil er met iemand over praten om een cursus te volgen maar je komt niet vooruit , er ontstaan onduidelijkheden , toch komt er iets uit die met buitenland te maken heeft die een verandering in geoelens mee brengt , tis precies of er hangt iets in je hoofdje ... is het een studie , is het een boek ... kan het niet goed uitleggen , heb je een afspraak ofzo ... kweet niet goed hoe ik het moet uitdrukken Kreeftje tis een verandering waar je terug vertrouwen in krijgt

Suus

kreeft

@suus, het kind doet niet graag wat ze nu doet, dus mss denk ze aan verandering, ik weet nog van niks

heb in A'dam echt mijn hartje opgehaald aan al die mooie kunst  :D en ja er is iets blijven hangen in mn hoofd, een gallerietje of twee zelfs  :D , heb geen afspraak, maar zou wel graag eens terug gaan, had boeiende babbels, maar verder kan ik het momenteel niet plaatsen  :-\ daar was niks met een studie,
ik kreeg gisteravond wel goede tips van de heer waar ik iets dronk  :)

kreeft

goeiemorgen,

muizen, anker, lelie = ster, mc/berg
weg, vrouw, zeis
beer, schip
hond

piekeren over een keuze, plots steun krijgen van een ouder iemand, er is iets dat het geluk in de weg ligt

grtj

kreeft

goeiemorgen,

ster, ruiter, ruiker = boek , mc/wolken
ooievaar, zeis, anker
brief, ruiker
kruis

er is een verandering onderweg, een bericht, ik krijg iets aangeboden, maar er zijn nog wolken, dus nog niet zo duidelijk

grtj,

Sweetie

Kreeftje,

ster, ruiter, ruiker = boek , mc/wolken
ooievaar, zeis, anker
brief, ruiker
kruis
Er komt bezoek of een bijeenkomst die een verandering inzet , het gaat om iets dat er veelbelovend uitziet al twijfel je wel aan bepaalde dingen , onverwacht bezoek van een dame en het loopt wat vast , er zijn zaken die uitkomen maar het is allemaal onduidelijk , je weet niet hoe je iets moet aanpakken , een plots bericht van een dame die een einde aangeeft

Suus