Dagkaartjes Vicky

Gestart door heijdenv, januari 01, 2013, 21:33:29 PM

heijdenv

Dag allemaal! Een nieuw jaar, een nieuw topic!

Voor vandaag 1 januari 2013 de volgende kaarten:

Thema: aas van Staven, Taak: bekers koning en Kans: de hierofant.
Er komt iets nieuws op mijn pad op spiritueel gebied. De koning zegt dat ik me niet moet afsnijden van mijn gevoel en van de innerlijke wereld van dromen, idealen en creatieve verbeelding. Dat geeft vertrouwen en de mogelijkheid om me te verdiepen in datgene waar ik met mijn hart in geloof.

Fijne nieuwjaarsavond!

Lief

Hoi Vicky,

Ik wens je een supermooi en spiritueel 2013. Mooie kaarten dit begin van het jaar.

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Mimi88

Happy new year lieve Vicky!!!

Het jaar waarin je ambities helemaal naar voren komen en je de kans krijgt enorm te knallen. Ik wens je al het geluk en liefde in het komende jaar!

xxx knuffel!

heijdenv

Dank jullie wel Lief en Mimi voor jullie lieve wensen.
Ik wens jullie alles hetzelfde!
:-* Vicky

Sweetie

Hallo Vicky

Thema: aas van Staven, Taak: bekers koning en Kans: de hierofant.

Er zit groei en vernieuwingen in , je komt op gang en je bent gedreven ,
Je toont niet altijd je gevoelens en dat hoeft ook niet
Luiter goed en zie wat er op je pad komt

Suus

Vlinder

Er komt een kans je kant op, je ziet het en je voelt het, je hebt het in je er iets mee te doen,
pak maar aan...

heijdenv

Dank jullie Suus en Vlinder,

Vandaag hoorde ik idd iets op het werk, waarvan ik denk dat het een kans is. Dus zonder te aarzelen de betreffende leidinggevende aangesproken en enthousiast aangegeven dat me dat wel iets voor mij lijkt. Nu is het afwachten :).

Gr. Vicky

dameblanche

mogelijk ben je bereidt iets nieuws te gaan beginnen en daar ook kansen voor te gaan creeren, daarbij mag je hulp vragen aan iemand....let wel dat je hierbij dicht bij jezelf zal kunnen belijven

heijdenv

Dank je Marianne.

Als de kans idd datgene is op het werk waar we over praten, dan is het iets wat me na aan het hart ligt en wat dicht bij me ligt. Ik heb me voorgenomen om dit jaar mijn hart te gaan volgen en dat heb ik mbt deze kans gedaan.

Gr. Vicky

heijdenv

Vandaag pentakels vier, staven aas en ridders aas.

Het thema is stabiliteit verkrijgen en behouden.
De taak is het benutten van het nieuwe avontuur dat mijn kant uit gaat komen.
De kans hierbij is het nastreven van mijn idealen hoewel ik mezelf vooral niet voorbij moet rennen, met andere woorden niet mijn energie verspillen door te onstuimig van start te gaan maar bedachtzaam en zorgvuldig mijn koets bepalen.

Gr. Vicky

Sweetie

Hoi Vicky,
pentakels vier, staven aas en ridders aas.

Je weet niet goed wat je wil .. je wil alles goe krampachtig vast houden maar dan weet je als je het krampachtig vast houdt besef je dat er geen zuurstof genoeg is doordat je alles afsluit en kan er geen vernieuwing plaatsvinden
Die ridder aas dat zal ik een moeten opzoeken op het net dat is een totaal nieuw kaartje voor mij !  ;)

Suus

heijdenv

Hahaha, dat is een mooie misser van mij, ridders aas. Het was ridder van staven :)!

dameblanche

houvast, maar ook aarden en dan wel via meditatie,
nieuwe energie die je dat kunt brengen dat heb je vooral nodig nu in deze hektische tijd..
er gaat te veel energie van jezelf verloren, het enige wat je nog kunt doen als je terug komt van werk is op de bank ploffen, maar ga eens mediteren...kijk dan hoeveel erergie je dan kunt opladen, vicky..

heijdenv

Dank Suzy en Marianne. Lijkt me een goed idee dat mediteren dus dat wil ik weer gaan proberen.

Vandaag als thema het oordeel: bevrijdiging, verlossing en bewustwording
Als taak taven vier: grenzen verruimen, genieten, openheid, gaan leven en gaan genieten van het leven. 
Als kans staven tien: er valt een last van mijn schouders :)!

Fijne dag allemaal!


dameblanche

het oordeel geeft een definitieve streep trekken aan, een definitieve streep zodat je ongehinderd verder kunt gaan.
maar al doende krijg je mede door inzichten en je geestelijk besef vorm, en ook zicht erop dat je problemen ook opgelost kunnen worden.