2013!!!

Gestart door sweetmami, januari 01, 2013, 20:03:27 PM

sweetmami

Lieve leden, bij deze weer even een berichtje van mij om jullie een ontzettend mooi, gezegend, tevreden en gezond nieuwjaar toe te wensen!!!   ;D Ik hoop dat alles goed gaat met jullie....  :-*


I wish you....
Courage to know yourself honestly
Eagerness to recondition your body to a new mind
Faith to know that reality is always the highest order
Love so you'll be kind to yourself and others
A feeling of safety within your own physical and mental body
Freedom from the crazyness of your thoughts
Vigilance to break patterns that no longer serve you
Awareness to distinguish truth from illusion
Trust that when life seems to be falling apart, it's actually falling together
Confidence to share your light with the world
Dreams & creativity to fulfill your heart's desires and
Bliss to enjoy the experience called life to the fullest!

Wishing you a fabulous 2013!

Dikke virtuele knuff!!!

sweetmami

mijn jaarkaart;

De zon!

kreeft


angels

ook voor jou het allerbeste voor 2013  :-*
maar zo te zien schijnt voor jou de zon !

Sweetie

Hahaha, Schattie , leuk jou hier nog eens aan te treffen !!

De zon , de positive kaart , genieten van het samen zijn , geinieten van alles om je heen , het waarmeken ....
Mooie kaart schattie .

Suus

Sweetie

Kreeftje
Vertrouwen keert terug maar alert blijven .
Suus

sweetmami

Thanks lieve Angel lets hope so  :-* :-*

Kreeftje, lieve trouwe kreeft...
Tijd om je mannetje te blijven, eens trouw te zijn aan jezelf.. Ik zie je nog op en af gaan met je scharen.. Maar ipv strijd te voeren, die scharen erin te houden.. Wat wil je nou zelf.....tijd voor jou zelf!  Op je werk kan je je wel opliften, zie ook een financieel voordeel voor je komen...ook je creativiteit weer oppakken en diepgang beleven.. De relatie met je dochter blijft wisselen met periodes van ups and downs.. Ik zie je je op n gegeven moment weer terug trekken van een manspersoon.. zie je afstand nemen...ook van een vrouw maar dat is tijdelijk.. Krijg het gevoel dat je je nog veel aan het verdedigen bent.. Nog een sleep van een rouwperiode.. en niet kunnen loskomen van.. Maar in de lente krijg je weer energie.. Ga je de you time weer oppakken zie ook een reisje liggen.. A 4mnd kans op een nieuwe ontmoeting dus laat die kans niet lopen.. Volle borst vooruit schatje.. Je kan me altijd mailen.. Kus kuss

sweetmami

Lieve Suus, helemaal waar schattie!
Thanks, heb je teruggemailed, zet m op collega ;) xxxxxxxx

Sweetie

Bedankt lieve lieve lieve schattie , ben zo blij dat je komt piepen  :D  :-*

Ja Kreeftje ge ziet , ons Schattie bevestigd wat ik jou heb gezegd !!
:-*

kreeft

 ;D heb ff stukje gaan kopieren uit de jaarlegging van ons sweetje

==============================================
december de wolken de brief
het hart schoot er nog op zn koppie uit.
Bepaalde gedachtengangen bepaalde patronen gewoon echt doorbreken.
er is zoveel werk aan de winkel..............


lieve kreeft, een nieuw begin gaat niet zonder slag of stoot... dus tel je goeie dagen. En heb vertrouwen dat alles wat je doet beloond gaat worden.... dus geef niet op. De kaarten geven overkoepelende situaties aan van een maand,
iets wat dus een grote rol zou gaan spelen.... maar jij gaat dit zelf doen en zelf ervaren........ weet gewoon al lijkt dit nog zo uitzichtloos, het is het niet, je kan het aan. Volgend jaar ga je echt stralen, en dat doe je al wel....maar dan kan je ook wat meer aan, en niet uit paniek... gewoon omdat je de energie dan weer hebt. Voor een rouwproces als de jouwne, waarin je jaren gevormd bent door een ander, waar tegen je je verzet.....herontdekken..... dat heeft gewoon tijd nodig....... meer dan je jezelf wil geven/toegeven.....de aftrap heb je gegeven... geen paniek..... je moet het toch ondergaan.. dus komma komma...... het komt allemaal goed met de Kreeft. Het komt beter met de Kreeft.
====================================================

tot hiertoe klopte het allemaal, ook de maanden ervoor  :)
dus ik was verwittigd  ;)

wat je uitleg van nu betreft,
-de afstand van een vrouw (het zijn er twee, eigenlijk) die was er al,
kwam ook uit een legging die ik met suusje deed  :)
- manspersoon waar ik mee omging,  is er al langere tijd niet meer  :)
-volgens mij ben ik toch wel losgekomen, kan niet snel genoeg gaan,  :P
maar de rouwsleep  :-X een sterfgeval, alle rompslomp die erbij hoort, maar er bleef daar ook iemand achter die zwaar hulpbehoevend is, één been , rolstoel etc,  :-X, is nu geplaatst in rustoord, dus dat zit ook al goed, nu nog de administratieve kant  :)
- de relatie met de dochter is beter sinds ze apart woont, op afstand  :)
- verder zijn er ook afspraken voor onderlinge verdeling, moet alleen nog op papier officieel gemaakt worden,  :)
- en de nieuwe kansen, welke het ook mogen zijn, laat ik niet lopen  :P

danke sweetje  ;D  :-* :-*

sweetmami


kreeft

Citaat van: sweetmami op januari 03, 2013, 01:03:32 AM
.. Ik zie je je op n gegeven moment weer terug trekken van een manspersoon.. zie je afstand nemen...

volgens mij is het de heer hier, want de kloof is immens groot

grtj en dank  :-*

Eveningstar

#12
Hé Sweety!

buiten die dikke smakkerd, die ik je meteen geef, laat ik natuurlijk ook mijn beste wensen meteen naar je toekomen!

Alle liefs,
Eveningstar

sweetmami

Hi Kreeft, juist  ;) xx

Tante EEEEEVEEEEEEE  :-* :-*

Sweetie

en nu zijn we weer herenigt  :D

Suus