mariannes dagkaartje[s]

Gestart door dameblanche, januari 01, 2013, 18:46:46 PM

dameblanche

dank jullie we lieverd, het is allemaal een hoop doorelkaar allemaal, hier een huisje , daar een huisje...
vandaag de pentakels 5 op de kop..

ik weet nu even niet waar ik me thuis moet gaan voelen...
maar gelukkig is de open blik van voor een heel grooooooooot voordeel.....
ja drie hoog achter is ook maar behelpen...

Sweetie

Hallo Mary anne

Er is verbetering op komst , je zelfvertrouwen kan weer gaan groeien doordat je onstanpt aan de elende van de hogere stage

Suus

Vlinder

je voelt je nog niet thuis, nee dat lukt niet er is zoveel onrust in jou en om je heen, maar die verbetering zit er wel aan te komen, zodra je de kans hebt  rust te creĆ«ren, het heeft tijd nodig

Succes Marianne

Mimi88

Hoi Marianne,

Het heeft tijd nodig maar ook denk ik dat jij de laatste tijd je rust niet hebt kunnen nemen. Dit is welzo belangrijk om je goed te kunnen aarden. Valt ook allemaal niet mee. Knuff voor jou.

Trots op je lief, drama is bijna voorbij.

XXX

heleen

Hoi Marianne.

Wennen aan een nieuwe huis duurt zeker een jaar. Alle seizoenen een keertje voorbij laten komen. 2 verhuizingen in 1 jaar is erg veel, het put je uit. Maar omdat pentakels 5 omgekeerd ligt, lopen de 2 armoedige dames de linker kant op. De kant van het verleden. De winter met de sneeuw zit er bijna op. Komt goed Marianne, heb daar alle vertrouwen in.

Heleen.

dameblanche

 zwaarden 9


ja wennen duurt inderdaad langer als ik verwachtte, ik ben dit jaar al 2 maal verhuisd, eigenlijk te gek om los te lopen...
het is wel naar onderen toe, maar er hangt ook een gehee andere sfeer en energie...
totaal omgedraaid eigenlijk.....

maar goed deze week gaat het gebeuren, nu voel ik me niet meer thuis op nr. 51, ook nog niet op nr. 5...ik hang er maar wat tussenin...
de meeste tijd bivakeeer ik bij diegen die me helpt met verhuizen en die woont er net tussen in...op nr. 34

o ik krijg wat van die nummers ::)

Mimi88

Hi Marianne,

Zwaarden 9, tja zegt eigenlijk alles.

Verhuizen is niet voor niets het meest stressvolle wat er is.. hoop dat het snel klaar is en je eindelijk intens kan genieten!

:-*

heleen

hi Marianne

De nachtmerrie is bijna voorbij. Nog even volhouden.

Heleen

dameblanche

vandaag de staven koninigin op zijnen kop, nee het loopt niet zoals ik het wil of althans geplant heb, ik ben afhankelijk van de gewilligheid van anderen...
tja, en dan duurt het allemaal nog wel een tijdje, ondertussen maar weer administratie in orde maken, komt dat ook voor elkaar :-X

Lief

Hoi Marianne,

schiet het al een beetje op? Vervelend als je zo van anderen afhankelijk bent. En dan hang je ook nog tussen al die cijfers in :-\

Ik hoop dat het de laatste loodjes zijn en dan je dan heerlijk kunt settelen op je eigen nummertje.

Liefs en knuffel, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Tja Marianne, als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan. Je hebt de controle even niet en je persoonlijkheid en kracht kun je nu alleen maar voor jezelf inzetten. Het komt allemaal goed met wat geven en "nemen".

Sweetie

Hoi Mary anne

je hebt het lastig , geen geduld en wil eigenlijk alles zo snel mogelijk geregeld zien omdat je een beetje staat te wankelen , maar het zal straks wat rustiger wezen !!

Suus

Eveningstar

Hoi Marianne,

geduld is de moeder van de porseleinkast.
Neem even afstand, bekijk je eigen situatie en overloop een keer wat je allemaal wil gedaan hebben en hoe. Zet het neer en laat het los, maar blijf vooral rustig. Het is ok en je bent in staat dit te doen, lieve Marianne.

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

ja eve, daar heb je helemaal gelijk in, ik ga vanmiddag werken in het barretje, het komt vanzelf wel, je kunt het niet dwingen allemaal...
feit is dat ik nu weer met maagpijn rondloop...

vandaag; de maan op zijnen kop......

Eveningstar

Hiihihi... Marianne,

en ik zie meteen dan een kelk op zijn kop staan... alsof het lijkt, dat het jou momenteel even allemaal niet kan deren... .

Liefs,
Eveningstar