Salsafrets dagkaarten

Gestart door Salsafret, januari 01, 2013, 14:55:47 PM

Salsafret

Vandaag:

Wat komt: Staven 9. Invloeden: Staven Koning. Wat helpt/tegenwerkt: Bekers 10

Vlinder

Salsa,
Mocht je uit een strijd komen, krijg je voldoende steun  ook je zegeningen te tellen, die zijn er echt.
valt mee, betje vurig dat wel... ;D

Salsafret

Haha Vlinder, vuur op vuur. Gelukkig blust kelken het een beetje. Mijn zegeningen ga ik tellen want je hebt gelijk Vlinder, ze zijn er. Meer dan ik op 1 hand kan tellen!

Sweetie

Hoi Salsa
Wat komt: Staven 9. Invloeden: Staven Koning. Wat helpt/tegenwerkt: Bekers 10
wat komt : je weet dat het niet makkelijk is en toch zal je je erdoor vechten
invloed : deze komt het succes brengen
wat helpt/ tegenwerkt : geluk

Suus

Salsafret

Vechten, vechten, vechten:-))). Ik heb de deur voor de Staven Koning open geze en de koffie staat bruin (in tien bekers):-)))

Salsafret

Wat komt: Kelken Page. Invloeden: De Magier. Wat helpt/tegenwerk: De Dwaas. Pjoew wat moet ik hier nu weer mee aanvangen:-)

Vlinder

Wat komt: Kelken Page. Invloeden: De Magier. Wat helpt/tegenwerk: De Dwaas

Hoi Salsa, een vriendelijk aanbod komt je tegemoet of de omstandigheden zijn gemoedelijk,  je kunt hierdoor beter in balans zijn en je taken tot een goed eind brengen waardoor je je vrijmoedig op kunt stellen, ga er gewoon van genieten, van dat aanbod, die gezelligheid of de prettige sfeer, gewoon doen da,s goed voor je.

het klinkt lekker toch hoop dat het ook zo is  ;D

Salsafret

Klinkt goed Vlinder:-)). Ik had vandaag een jankdag maar nu gaat het wel weer goed. Lekker naar een vriendin straks. Gemoedelijk:-))))

Vlinder

Lekker van genieten en zelfs tranen, kunnen heel erg opluchten!
Fijne avond  :-*

dameblanche

Citaat van: Salsafret op januari 18, 2013, 12:45:02 PM
Wat komt: Kelken Page. Invloeden: De Magier. Wat helpt/tegenwerk: De Dwaas. Pjoew wat moet ik hier nu weer mee aanvangen:-)


de invloeden; je bent alsmaar bezig met je zelfstadig maken, ik heb niemand nodig, ik kan het allemaal zelf, hoor ik je aldoor zeggen, maar je hoort geen enkele waardering, je zult jezlef de schouderklopjes moeten aanbrengen....
er knapt iets in je, je bent alsmaar tegen de stroom in blijven zwemmen, je bent moe en wil even aan de kant.

Sweetie

Hoi Salsa

Kelken Page. Invloeden: De Magier. Wat helpt/tegenwerk: De Dwaas

je staat te poppelen om iets te beginnen je hebt alles al binnen handbereik en de dwaas helpt u door te zeggen dat je erop uit mag , enkel je koppie mee en de ervaringen mee , alles begint met een . op u blad

Suus

Salsafret

@Marianne: inderdaad moe. Daarom gisteren en vandaag een bijtankdagje en vrijdag en zaterdag lekker getrakteerd door een vriendin en mijn eigen vriend.

@Haha Suzy, ik sta inderdaad in de startblokken. Ben vandaag stiekem een beetje blij dat ik morgen nie nasr Eindhoven hoef want er wordt een chaos verwacht. Maar, ik wil ik wil ik wil:-)))

Salsafret

Thema voor de zondag: Staven 6. Wat helpt/tegenwerkt: Kelken Koning.

dameblanche

staven 6 gaat je bnog veel te langzaam, steven 6 is de beweging met daarbij de wil....
en dan komt men in een harmonieuzer vuur terecht, maar weet dat de staven maar langzaam voortschrijden...
je weet wat je wilt toch vind je het moeilijk om voor je idealen uit te komen, ergens ben je ook bang een streber genoemd te zullen worden

Sweetie

Hoi Salsa,
Staven 6. Wat helpt/tegenwerkt: Kelken Koning
succes in de loopbaan Salsa girl je gaat er door wat iemand er ook van denkt maar je gaat er zeker en vast voor  :)

Suus