dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Vlinder

Voor dit  mooi weekend de Matigheid getrokken,

Een engel op m,n pad,
evenwicht tussen lichaam en geest... tevredenheid

Fijn weekend

Sweetie

Vlindertje ,

Alles mooi gaan verdelen de water bij de wijn of de wijn bij het water .. zie dat het mooi overgegoten is , jou aandacht gaat daar naartoe

Suus

Vlinder

En maar verdelen en water erbij en wijn erbij...
beetje een onrustig dagje door kleine ergernissen( buren overlast)
Hoop morgen beter
dank  Suusje je zat goed...

Vlinder

Hoi Hoi,
Morgen weer super druk... werk en bijscholing

kaartjes erbij vast gepakt;
9 pentagrammen/hogepriester/ gehangene...

Tot later

vlinder

Sweetie

Vlindertje,
genieten en luisteren , volg je gevoel en bekijk alles eens van een afstand
Suus


Vlinder

Susy..
Leerzame dag, goed opgelet en alles bezien

Dank je  :-*

Vlinder

Goedemorgen  8)

kaartjes voor vandaag;
De zwaarden 6, wat het kruist; de Dood wat helpt; de hogepriesteres.

Fijne dag ;)

heleen

een stille overtocht, gekruist door de kaart de dood. geholpen door de hoge priesteres. Mooie kaarten vlinder. transformatie in stilte, luisterend naar je innerlijke stem

Heleen.

Vlinder

Hoi Heleen,

Terugkijkende denk ik dat je heel mooi verwoord hebt hoe het is gegaan vandaag.
er is iets aan het veranderen in mij en hoe ik tegen dingen aan kijk, weet wat ik wil, maar kan het oude niet loslaten, en toch vanavond  in een stil moment, wist ik dat het goed was..

mooi en bijna magisch,
:-* liefs

Sweetie

Vlindertje,

De zwaarden 6, wat het kruist; de Dood wat helpt; de hogepriesteres.

Het bootje nemen en er eens vandoor muizen , het achterlaten om iets nieuws te gaan beginnen het stemmetje zegt  vooruit rups .... ontpop je , er gaat een nieuwe wereld voor je open eens je je daaruit hebt bevrijdt

Suus

Vlinder

Susy, ja rups is de fase van pop voorbij,
vlindertje moest maar eens te voorschijn komen he, en aan haar ware gevoelens toe geven...pfff

Vandaag de Keizerin

Heb ook eens een symbolon kaartje erbij gepakt;

DE IJSKONINGIN
Vandaag wordt je geacht je volwassenheid op te pakken en verantwoordelijkheid te nemen voor jezelf! In je is er verstarring, waardoor je gevoel niet kan stromen! Ook in jou is er een innerlijk, kwetsbaar kind. Deze is mistroostig en bang om in deze wereld te ontwaken! Betreed vandaag je kasteel van gevoeligheid en zachtheid.


Alles sluit naadloos op elkaar aan..

:D

Sweetie

Vlindertje,

Mooi hé die symbolon die telkens een bevestiging , een aansluiting op de kaartjes geven !

De keizerin
Je voelt je in een vruchtbare fase , je groeit uit tot een mooie veelkleurige vlinder die geniet en speelt met de wind , ze geniet van de zon die haar volle kleuren weer geeft , reflecteert , je hebt lang opgesloten gezeten en nu ben je echt klaar , echt bewust van wat het leven je nog allemaal te bieden geeft

Suus :-*

Vlinder

Lieve Susy,
Ik voel me ook zo, bewust en energiek.

vandaag beetje laat maar toch;

De Magier
en
DE HEERSERES
Speel slim `spel`vandaag! Er is op dit moment een situatie die je uitnodigt om te leren, dat als je iets wilt bereiken, je charmes mogen worden ingezet. Hier is niets mis mee. Vandaag ligt het op je weg om met behulp van je prachtige toverdoos, dat voor elkaar te krijgen wat je voor ogen hebt.

;)

Sweetie

Jeetje Vlinder ,
Ik ben al dagen aan het denken aan de Magier , de Merlijn, de Merlijn in ons hoofd , die gelooft in wonderen .

Gisteren zag ik in een duiding van Helena naar Lief toe ... Merlijn ...
Vandaag komt hij bij jou op bezoek , en jou symbolon , zegt ... je hebt een doosje in je hart , open dit doosje en daar zit een wonderbaarlijk klein stafje in, neem dit stafje en tik het eventjes op je hart , voel dat dit stafje je hart openmaakt , zo zie je dat het werkt
Het is een cadeautje die je nu krijgt omdat de tijd nu rijp is om ermee om te gaan , je was op zoek en je hebt gevonden ....

Succes Lieve Vlinder , sta open voor wonderbaarlijke dingen ...

Suus

Vlinder

Susy toch,
ik word helemaal warm van binnen door die mooie woorden van jou :D
Dank je wel

hele dikke knuffel  :-*