dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Sweetie

Vlindertje
Ja wadde , niet alleen de veertjes die komen vertellen dat het goed gaat , ook de wereld ligt aan je voeten , een nieuwe fase die je mag binnen wandelen , je krijgt een sterke drang naar meer , je hebt het vast , je magic stafje , gebruik het maar alles valt in elkaar Vlindertje

Suus  :-*

Vlinder

Eve, het gaat idd om doorzetten....en volhouden
dank je

Susy, doe me best het grote geheel in beeld te krijgen, maar voel me beter en beter..
veertjes blijven maar op ,mn pad komen hoor, vanmiddag een wandeling gemaakt en een stuk over hetzelfde pad terug, lagen echt 3 veren op de terugweg, kwartiertje later...  :D  mooie zwarte ...
dank je

Sweetie

hahaha ja ik ook mijn 3 de veertje gevonden , zwart !!, is omdat ik gezegd heb dat dit moeilijk te vinden is ,n bewijzen ze het tegendeel  :D :D,
:-*
Suus

Vlinder

Mooie dag zeg vandaag...

Staven 5 / De keizerin / staven 4

Groetjes

heleen

HaHa de keizerin snoept een staafje op. Ja groei kost nu eenmaal energie, dus 1 fakkeltje minder. Lekker actief de dag beginnen vlinder, om op het eind van de dag enigszins moe terug te keren naar je kasteel. Gezellig een babbeltje maken, een spelletje doen, in ieder geval rustige ontspanning. Dat 1 fakkeltje is de keizerin gegund.

Heleen.

Vlinder

#560
Citaat van: Eveningstar op juli 03, 2013, 12:03:43 PM
Je kaarten...

Alles valt op zijn plaats. Je job / werksituatie ... je sociaal leven... je liefdesleven... (en hier ben ik voorzichtig mee, om dit te zeggen...).
Je streeft naar éénheid.

Vroeg me af waarom je voorzichtig bent, en welk gedeelte van de zin je bedoel of het hele gedeelte, zodat ik je beter begrijp.
:D Vlinder

Vlinder

Heleen,
Groei kost idd wel wat hoor, vanavond  helemaal op met de energie..

dank je Liefs Vlinder

Eveningstar

Hoi Vlinder,

je kaarten...

je staat voor een gezonde uitdaging...een uitdaging, die je met gevoel benadert en met vlag en wimpel ervoor slaagt  :D .

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Citaat van: Vlinder op juli 04, 2013, 15:10:31 PM
Citaat van: Eveningstar op juli 03, 2013, 12:03:43 PM
Je kaarten...

Alles valt op zijn plaats. Je job / werksituatie ... je sociaal leven... je liefdesleven... (en hier ben ik voorzichtig mee, om dit te zeggen...).
Je streeft naar éénheid.

Vroeg me af waarom je voorzichtig bent, en welk gedeelte van de zin je bedoel of het hele gedeelte, zodat ik je beter begrijp.
:D Vlinder

Hi Vlinder,

Wat ik weet, slaat op je werksituatie... wat ik aanvoel, slaat op je liefdesleven... .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

dank je wel Eve, ik begrijp het nu beter en kan het plaatsen :-))

Kaartjes van vandaag, ja de uitdaging ga ik aan... ..

dank je wel

Liefs Vlinder

Sweetie

Vlindertje

Staven 5 / De keizerin / staven 4

Je bent je aan het voorbereiden , je bent de strijd aangegaan e dat besef je maar dit had je nodig om vooruit te komen , het gevoel wordt beter en het draait zich naar tevredenheid

Suus :-*

Vlinder

Suus, ja het is allemaal voorbereiding,
tevreden maar ook nerveus.
Dank je

vandaag De wereld.


Sweetie

En daar vliegt ons Vlindertje , hoog in de lucht genieten van de zonnestralen , fladderend  en spelend de wereld in

Suus  :-*

Vlinder

Dank je lieve suus,
vanmorgen heel mooi over vadertje gedroomd... hij is helemaal thuis gekomen...
vanmiddag stralende dochter op bezoek....
Het heeft me vleugels gegeven.

Liefs Vlinder

Sweetie

Wauw ... hij blijft komen é ! je pappie !
Een heel mooie dag dus !